Δεν σταματούν να έρχονται στο φως της δημοσιότητας υποθέσεις σεξουαλικής παρενόχλησης αλλά και αποπλάνησης ανήλικων κοριτσιών και γυναικών. Τέσσερις κοπέλες έχουν καταγγείλει καθηγητή πιάνου στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης για αποπλάνηση σε βάθος 12ετίας, με την υπόθεση να βρίσκεται πλέον στην Δικαιοσύνη.
Συγκλονίζει μία από τις καταγγέλλουσες για όσα της συνέβησαν όταν ήταν 15 ετών.
Η 25χρονη σήμερα μέσω του δικηγόρου της αναφέρει: «ο εν λόγω καθηγητής με πλησίασε ερωτικά ενώ ήμουν 15 ετών. Μολονότι δεν ήταν προσωπικός μου καθηγητής, έβρισκε την ευκαιρία να εισέρχεται στον χώρο που ασκούμουν μόνη και να προβαίνει σε θωπείες και αγκαλιές με το πρόσχημα της διόρθωσης του σώματός μου.
Σύντομα με πλησίασε και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπου ανέπτυξε μου οικειότητα και εν τέλει σχέση που διήρκησε ένα έτος περίπου. Δεν το γνώριζαν παρά μόνο δύο φίλες μου, παρ΄ολο που βρισκόμασταν με τον άνθρωπο αυτόν σε καφετέριες της περιοχής. Η σχέση έληξε γιατί φοβήθηκα και δεν μπόρεσα να ενδώσω σε επιθυμίες του.Μου πήρε πέντε χρόνια ψυχοθεραπείας να μπορέσω να βρω το κουράγιο να μιλήσω και το έκανα αυτοβούλως στην διοίκηση του Κρατικού Ωδείου. Μέχρι σήμερα δεν απομακρύνθηκε αυτός ο άνθρωπος από τη θέση του. Ασφαλώς και φοβάμαι τόσο για το στιγματισμό μου όσο και για την αντεκδίκησή του.»
Ο Κωνσταντίνος Μορτόπουλος, δικηγόρος της 25χρονης, αναφέρει χαρακτηριστικά ότι, «υπάρχει ήδη δικογραφία που σχηματίσθηκε από τον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης σχετικά με καταγγελλόμενη παρενόχληση αριθμού μαθητριών του Κρατικού Ωδείου Θεσσαλονίκης από καθηγητή του Ωδείου. Δυο εξ αυτών είναι μηνύτριες. Πρόκειται για μία σήμερα ενήλικη που αναφέρει ότι συνήψε σχέση περίπου ενός έτους με τον εν λόγω καθηγητή μουσικής κατά το χρόνο που ήταν ανήλικη και συγκεκριμένα 15 ετών. Η δε άλλη είναι ανήλικη και η προστασία της αποτελεί για εμάς πρώτιστο μέλημα και καθήκον.
Μολονότι η Δικαιοσύνη δια του Εισαγγελέα Πρωτοδικών κινήθηκε κατά τα δικονομικώς οφειλόμενα με τη διαδικασία του κατεπείγοντος, η αντιμετώπιση του ζητήματος από την πλευρά των διοικητικών αρχών και συγκεκριμένα του Κρατικού Ωδείου Θεσσαλονίκης υπήρξε πραγματικά στατική. Με την ενημέρωση του Υπουργείου Πολιτισμού οι διαδικασίες επιταχύνθηκαν σημαντικά, αλλά είμαστε ήδη στο τέλος του τέταρτου μήνα.
Θεωρούμε δε, ότι εν όψει των πρόσφατων νομοθετικών εξελίξεων με την αντιστροφή του βάρους απόδειξης στην κύρωση της Σύμβασης 190 της Διεθνούς Οργάνωσης Εργασίας, το Διοικητικό Δίκαιο, ήτοι οι Πειθαρχικές Διαδικασίες, έχουν σημαντικά μεγαλύτερες δυνατότητες σε σχέση με το παρελθόν να ερευνήσουν και να διαπιστώσουν την τέλεση εγκλημάτων που είναι ταυτόχρονα και πειθαρχικά παραπτώματα οργάνων του Δημοσίου. Περιμέναμε, λοιπόν αποτελεσματικότερη διερεύνηση από το ΚΩΘ.»