Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην Περιφερειακή Διεύθυνσης Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας θα πραγματοποιήσουν το μεσημέρι στις 14.30 εκπαιδευτικοί.
Οι εκπαιδευτικοί ζητούν, να καλυφθούν άμεσα όλα τα κενά, μαζικές προσλήψεις εκπαιδευτικών, να καταργηθεί το καθεστώς των τρίμηνων συμβάσεων, οι υπερωρίες για την κάλυψη των κενών κ.α
Ακολουθεί αναλυτικά η ανακοίνωση της Α ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης:
Η κυβέρνηση και το Υπουργείο μας εμπαίζουν κυριολεκτικά! Όχι μόνο για τα απαράδεκτα αντι-covid πρωτόκολλα που εφαρμόζουν στα σχολεία, όχι μόνο για το ότι τα μαθήματα γίνονται μετ’ εμποδίων, αφού οι εκπαιδευτικοί γίνονται λάστιχο προκειμένου να κρατήσουν όρθια τα σχολεία, όχι μόνο γιατί έχουν γίνει γιατροί και νοσοκόμοι, όχι μόνο γιατί αναπληρώνουν τους συναδέλφους τους που λείπουν παραβιάζοντας το ωράριο τους, αλλά γιατί βρισκόμαστε στο Β΄ τετράμηνο και ακόμη υπάρχουν κενά σε εκπαιδευτικούς! Για την περιοχή της Ανατολικής Θεσσαλονίκης εντοπίζονται κυρίως στις ξενόγλωσσες ειδικότητες.
Αντί να προσλάβει αναπληρωτές το Υπουργείο στην ώρα τους όπως όφειλε, προσέλαβε συναδέλφους με το απαράδεκτο καθεστώς των τρίμηνων συμβάσεων όχι για να καλύψει τα κενά λόγω covid, αλλά όπως υποψιαζόμαστε και τα κανονικά κενά!
Έχει γίνει πια καθεστώς, μόνιμοι και αναπληρωτές συνάδελφοι να πηγαίνουν όχι σε δύο και τρία σχολεία αλλά σε τέσσερα, σε πέντε ακόμη και σε έξι σχολεία!!!!! (συναδέλφισσα Γαλλικής φιλολογίας, συναδέλφισσα Γερμανικών τρίμηνης σύμβασης). Έχουν γίνει καθεστώς και οι υπερωρίες. Οι ΔΔΕ φτάνουν στο σημείο να παίρνουν συναδέλφους από τα σχολεία τους που συμπληρώνουν ωράριο, τις ώρες τους να τις δίνουν υπερωρία σε άλλο συνάδελφο και αυτούς να τους στέλνουν χιλιόμετρα μακριά για συμπλήρωση δύο ωρών και να τους δίνουν και υπερωρία προκειμένου να καλύψουν κάποιο κενό. Σε άλλη περίπτωση που συναδέλφισσα καλύπτει το ωράριό της στο σχολείο της, το ΠΥΣΔΕ της κάνει “δώρο” και 3 ώρες υπερωρία σε άλλο σχολείο και μάλιστα σε αντίθετη βάρδια(!), ενώ έχει μικρά παιδιά, με αποτέλεσμα να μην έχει πού να τα αφήσει. Δηλ. ο απόλυτος ορισμός του εκπαιδευτικού – λάστιχο! Που δε γνωρίζει τους μαθητές του, που τρέχει από σχολείο σε σχολείο με διαλυμένο τον οικογενειακό του προγραμματισμό, για να βουλώνει τρύπες που άφησαν ανοιχτές οι πολιτικές αδιοριστίας πολλών χρόνων ή για να καλύψει το ωράριο του (που αυξήθηκε) είτε εξ αιτίας της εφαρμογής ωρολόγιων προγραμμάτων που εξαφανίζουν ή κατακερματίζουν ωράρια!
Μέσα σ’ αυτό το απαράδεκτο καθεστώς, με τους μαθητές μας να έχουν βγει μέσα από 1,5 χρόνο τηλεκπαίδευσης και εγκλεισμού, με τεράστια μαθησιακά κενά και ψυχοκοινωνικά προβλήματα έρχεται το ΥΠΑΙΘ να τους κάνει «δώρο» την τράπεζα θεμάτων και την ΕΒΕ. Κι όταν αυτοί διαμαρτύρονται μαζί με τους γονείς τους για τις άθλιες συνθήκες μέσα στα σχολεία, να τους απειλούν με τηλεκπαίδευση υποχρεώνοντας τους εκπαιδευτικούς να γίνουν χαφιέδες των μαθητών τους. Με απειλές και προφορικές εντολές εκβιάζουν τους εκπαιδευτικούς να κάνουν τηλεκπαίδευση στα υπό κατάληψη σχολεία.
Συναδέλφισσες και συνάδελφοι δεν πάει άλλο!
Γονείς, μαθητές εκπαιδευτικοί έχουμε φτάσει στα όριά μας!
Απαιτούμε:
Να καλυφθούν άμεσα όλα τα κενά
Μαζικές προσλήψεις εκπαιδευτικών
Όλες οι προσλήψεις αναπληρωτών να γίνονται σε μία φάση
Να καταργηθεί το απαράδεκτο καθεστώς των τρίμηνων συμβάσεων
Να καταργηθεί το απαράδεκτο καθεστώς των υπερωριών για την κάλυψη των κενών
Κανένας εκπαιδευτικός σε πάνω από δύο σχολεία
Να καταργηθεί το απαράδεκτο καθεστώς των υπερωριών, η ανάθεση υπερωριών να γίνεται μόνο από το σύλλογο διδασκόντων
Να καταργηθεί η τράπεζα θεμάτων και η ΕΒΕ
Να σταματήσει η απαράδεκτη πίεση για τηλεκπαίδευση στις καταλήψεις ή στις έκτακτες καιρικές συνθήκες. Δεν είναι το φάρμακο δια «πάσαν νόσον». Σήμερα στην κατάληψη, αύριο στο χιονιά, μεθαύριο για να καλυφθεί το κενό του εκπαιδευτικού που δε θα στείλει το Υπουργείο.
Να καταργηθούν τα απαράδεκτα πρωτόκολλα για τον covid και να ληφθούν άμεσα μέτρα ενάντια στην εξάπλωση του κορονοϊού στα σχολεία.
Οι εκπαιδευτικοί έχουμε άλλο ρόλο που μπορούμε και οφείλουμε να πραγματοποιήσουμε καλύτερα απέναντι στους μαθητές μας, δεν είμαστε γιατροί ούτε νοσοκόμοι.