Τετάρτη, 1 Μαΐου, 2024
Αρχικήseleo ΘέμαΣτην αντεπίθεση ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ: Καταγγελίες για εικονικές υπερωρίες εργαζομένων και...

Στην αντεπίθεση ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ: Καταγγελίες για εικονικές υπερωρίες εργαζομένων και πλαστά πτυχία

Κόντρα έχει ξεσπάσει μετά την είδηση για την προσωρινή απόσυρση των  μεταχειρισμένων λεωφορείων από τη Λειψία. Η απόφαση της απόσυρσης των εν λόγω λεωφορείων έγινε λόγω των υψηλών θερμοκρασιών που επικρατούν, καθώς στα λεωφορεία από τη Λειψία δεν υπάρχει κλιματισμός. Μάλιστα όπως ανέφερε εχθες σε δηλώσεις του στο Seleo.gr, ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΟΑΣΘ, Ιωάννης Δήμκας, τα εν λόγω λεωφορεία δεν μπορούν να κυκλοφορήσουν μέχρι και τον Σεπτέμβριο, όταν υπάρχουν υψηλές θερμοκρασίες.  ”Δεν είναι εξοπλισμένα με σύστημα κλιματισμού για τους επιβάτες που σημαίνει ότι για να δρομολογηθούν σε συνθήκες καλοκαιριού και υψηλών θερμοκρασιών πρέπει να γίνει η τοποθέτηση κλιματισμού, για να μπορούν να κυκλοφορήσουν τηρώντας τις προδιαγραφές για συνθήκες ψύξης”, ανέφερε  ο Πρόεδρος των Εργαζομένων του ΟΑΣΘ.(Διαβάστε κι εδώ αναλυτικά). 

Εν τω μεταξύ, με αφορμή τη συζήτηση που έχει ξεκινήσει για την απουσία κλιματιστικών στα λεωφορεία που παρελήφθησαν από τη Λειψία, μετά τη σχετική δωρεά του Δήμου Θεσσαλονίκης, ο Πρόεδρος του ΟΑΣΘ,  Γιώργος Σκόδρας μιλώντας σήμερα στο Radio North 98 προχώρησε σε κάποιες καταγγελίες για πλαστούς τίτλους σπουδών και εικονικές υπερωρίες.

«Κάποιοι έχουν αρχίσει να ξεβολεύονται στον ΟΑΣΘ! Κάποιοι που δεν είχαν δουλέψει 20 χρόνια, τώρα δουλεύουν. Επιπλέον, εντοπίσαμε περίπου 15 περιπτώσεις πλαστών τίτλων σπουδών, εργαζομένων που επί χρόνια πληρώνονταν ποσά που δεν δικαιούνταν. Και ακολουθείται η νόμιμη διαδικασία για να επιστραφούν αυτά τα ποσά ως αχρεωστήτως καταβληθέντα», ανέφερε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ.

«Μα ήταν γνωστό εξ` αρχής ότι αυτά τα λεωφορεία δεν είχαν κλιματιστικά. Δεν το έκρυβε κανένας», είπε ο κ. Σκόδρας. «Και είναι γνωστό πως έχει ξεκινήσει διαδικασία για να βάλουμε κλιματιστικά. Προφανώς αυτά, απαιτούν χρόνο. Πιο σημαντικό είναι το πρόβλημα της προσαρμογής των συνεργείων μας σε μάρκα λεωφορείου για την οποία δεν υπήρχε ως τώρα σχετική εμπειρία, ενώ δύσκολη υπόθεση είναι και η εύρεση των ανταλλακτικών. Σε κάθε περίπτωση κάποια λεωφορεία από αυτά θα έχουν εντός του καλοκαιριού κλματιστικά και θα κυκλοφορήσουν, ενώ έχουμε κινηθεί και μέχρι το τέλος του καλοκαιριού θα ενταχθούν στο στόλο μας άλλα 80 λεωφορεία μισθωμένα. Σήμερα το Διοικητικό Συμβούλιο στη συνεδρίασή του το μεσημέρι θα εγκρίνει και τον φάκελο δικαιολογητικών , που υπέβαλε ο ανάδοχος για να έρθουν ακόμη 80 λεωφορεία. Από Δευτέρα ή Τρίτη θα φύγει ο φάκελος στο Ελεγκτικό Συνέδριο, αν και είναι ήδη εγκεκριμένος ο διαγωνισμός από πέρσι, θα φύγει στο Ελεγκτικό Συνέδριο για να προχωρήσει η μίσθωση. Τα λεωφορεία είναι από τον ανάδοχο του περσινού διαγωνισμού.»

Ο κ. Σκόδρας, απέδωσε τον θόρυβο περί ανεπαρκών κλιματιστικών στα λεωφορεία του leasing σε άλλους λογους: «Ξέρετε, έχει συμβεί το εξής στον Οργανισμό: κάποιοι έχουν αρχίσει να ξεβολεύονται και θα συνεχίσουν να ξεβολεύονται. Κάποιοι επέστρεψαν στο τιμόνι και θα επιστρέψουν κι άλλοι. Κάποιοι που είχαν να εργαστούν 20 χρόνια, τώρα εργάζονται. Άνθρωποι που δεν δούλευαν ούτε μια ώρα, πληρώνονταν υπερωρίες και νυχτερινά! Για να μην αναφέρω το γεγονός ότι η υποχρέωση από το νόμο για έλεγχο γνησιότητας τίτλων σπουδών, δεν έγινε ποτέ. Διαπιστώθηκε στον δημοσιονομικό έλεγχο ότι δεν έχει γίνει, ξεκινήσαμε τη διαδικασία να γίνει έλεγχος γνησιότητας. Ήδη εντοπίστηκαν 15 περιπτώσεις με πλαστούς τίτλους σπουδών! Εγώ δεν είμαι δικαστής, ούτε εισαγγελέας, εμείς εφαρμόζουμε το νόμο στο μέτρο που μας αναλογεί . Σ ό,τι αφορά τους τίτλους σπουδών ο νόμος είναι ρητός, σαφής και αυστηρός. Προβλέπει συγκεκριμένα βήμα, τα οποία ήδη έχουν ξεκινήσει!».

Ακούστε το σχετικό απόσπασμα.

 

Ακολουθήστε το seleo.gr στο Facebook και στο Twitter

 

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.

Χορηγός Επικοινωνίας


 

Διαβάστε Ακόμα