Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου, 2024
ΑρχικήInfotainmentΚατασκευή e-shop: Τα 4 βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να λαμβάνετε υπόψη

Κατασκευή e-shop: Τα 4 βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να λαμβάνετε υπόψη

.

Για να καταλάβει κανείς πόση σημασία έχει η σωστή κατασκευή e-shop αρκεί να φανταστεί κάποιος δύο μπουκάλια κέτσαπ. Η μία συσκευασία είναι ευπαρουσίαστη και γυάλινη και έχει ένα κλασικό πώμα, που ανοίγοντάς το πέφτει μεγάλη ποσότητα κετσαπ. Η άλλη είναι επίσης καλαίσθητη και διαθέτει πώμα ελεγχόμενης ροής, που σημαίνει, ότι ο χρήστης δε γεμίζει τον τόπο με κέτσαπ στην προσπάθειά του να ρίξει λίγο στο φαγητό του.

 

Με άλλα λόγια μπορεί δύο e-shop να είναι εξίσου όμορφα, αν όμως δεν εκτελούν τον σκοπό που εξυπηρετούν, ο χρήστης απλώς δε θα ξαναεπισκεφτεί αυτό, που τον δυσκόλεψε. Αυτό με τη σειρά του θα επηρεάσει την αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Κι έρχεται εδώ το καίριο ερώτημα: Τι πρέπει να προσέξω ως προς το UX (εμπειρία χρήστη) στην κατασκευή e-shop;

 

Κατασκευή e-shop: Τα 4 χαρακτηριστικά για ένα καλό UX

 

  1. Οι πρώτες εντυπώσεις μετράνε

Φανταστείτε να περνάτε έξω από ένα φυσικό κατάστημα, που είναι ακατάστατο, ανοργάνωτο και κακοφωτισμένο. Θα θέλατε να περάσετε χρόνο μέσα σε αυτό το μαγαζί; Προφανώς όχι, πολύ περισσότερο να αγοράσετε κιόλας κάτι. Η ίδια αρχή ισχύει και για τα ηλεκτρονικά καταστήματα.

 

Ένα καλαίσθητο, εύκολο στην πλοήγηση website προδιαθέτει θετικά τον χρήστη να παραμείνει στη σελίδα και να κάνει και αγορές. Άλλωστε είναι σε αυτά τα πρώτα δεύτερα, που θα περάσει ο χρήστης στη σελίδα σας, που θα αποφασίσει αν θα μείνει ή θα φύγει. Γι’ αυτό κατά την κατασκευή e-shop πρέπει να βάλετε τα δυνατά σας να τον κρατήσετε. Πως θα γίνει αυτό; Κάντε το ταξίδι για το checkout εύκολο και ελκυστικό.

 

  1. Πλοήγηση χωρίς εμπόδια: Πυλώνας για την κατασκευή ιστοσελίδων

Κρίσιμος πυλώνας για την κατασκευή ιστοσελίδων είναι η άνετη πλοήγηση. Ο πελάτης θα πρέπει να βρίσκει εύκολα και γρήγορα ό,τι χρειάζεται. Η τοποθέτηση της αναζήτησης σε εμφανές σημείο, οι καλά οργανωμένες κατηγορίες και η σχεδόν μηχανική πλοήγηση, που σε λίγα κλικς ο πελάτης βρίσκει ό,τι θέλει είναι ζωτικής σημασίας για κάθε ιστοσελίδα.

 

  1. Εύκολο check-out

Το περίπλοκο ή το μακροσκελές check out είναι οι σίγουροι τρόποι για να εγκαταλείψει άδειο το καλάθι του ο χρήστης. Αντίθετα ένα καλά οργανωμένο και ξεκάθαρο check out κάνει τη διαφορά. Και πως είναι αυτό; Πολλαπλές επιλογές ως προς τις μεθόδους πληρωμών, δυνατότητα ολοκλήρωσης της συναλλαγής σαν επισκέπτης και περιγραφή των βημάτων αγοράς σε σαφή βήματα οδηγούν σε σίγουρες, ολοκληρωμένες αγορές.

 

  1. Responsive σε κινητά

Με ένα μεγάλο ποσοστό πια των καταναλωτών να κάνει τις αγορές του από το κινητό τηλέφωνο, ένα αποδοτικό και εύχρηστο e-shop θα πρέπει να είναι responsive σε όλες τις συσκευές και όλες τις οθόνες. Στόχος σας είναι να εξασφαλίσετε για τον πελάτη σας μια άψογη εμπειρία χρήστη, όποια οθόνη κι αν χρησιμοποιεί.

 

Στο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον των ηλεκτρονικών καταστημάτων, το καλό UX κάνει τη διαφορά. Ένα καλοσχεδιασμένο και φιλικό στον χρήστη website έχει σημαντικό αντίκτυπο στις μετατροπές (conversions) και στην ικανοποίηση των πελατών.

 

Image by Freepik

 

- Advertisement -

Ακολουθήστε το seleo.gr στο Facebook και στο Twitter

 

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.

Χορηγός Επικοινωνίας



Διαβάστε Ακόμα