spot_imgspot_img
ΑρχικήΡεπορτάζ«Φεύγουν τα πάντα στα sex shop». Στα ύψη η λίμπιντο των Θεσσαλονικέων...

«Φεύγουν τα πάντα στα sex shop». Στα ύψη η λίμπιντο των Θεσσαλονικέων στη 2η καραντίνα

Lockdown 2: «Άλλοι το ρίχνουν στο φαγητό, άλλοι στο Neftlix, άλλοι στο ποτό και άλλοι στο σεξ».

Αυτό δηλώνει στο Seleo ο ιδιοκτήτης της αλυσίδας Eros Megastores, Ραμόν Ντόκας, που κάνει λόγο για αύξηση των πωλήσεων κατά τη διάρκεια του δεύτερου Lockdown στη χώρα μας.

Κείμενο: Θεοδώρα Απότα

Ζευγάρια και ελεύθεροι «κλείστηκαν» μέσα στα σπίτια τους. Οι πρώτοι θέλησαν να αναζητήσουν τρόπους για να αναθερμάνουν τη σεξουαλική τους ζωή και να εκτονωθούν από την πίεση ενδεχομένως και το άγχος που βιώνουν λόγω των συνεπειών της καραντίνας σε οικονομικό και κοινωνικό επίπεδο. Οι δεύτεροι δε, φαίνεται πως αποφάσισαν να εκμεταλλευτούν τον ελεύθερο χρόνο που τους δόθηκε προκειμένου να εξερευνήσουν τους εαυτούς τους σε «βάθος» ή απλώς βαρέθηκαν τη ρουτίνα του συνδυασμού πορνό και αυνανισμός (σκέτο).

«Όταν είσαι συνεχώς στο σπίτι, δεν μένουν και πολλά να κάνεις. Ειδικά οι νέοι άνθρωποι θα επιχειρήσουν να ασχοληθούν με το σεξουαλικό κομμάτι, είτε είναι μόνοι, είτε έχουν σύντροφο» αναφέρει στο Seleo ο Ραμόν Ντόκας τονίζοντας ότι και στην πρώτη καραντίνα οι πωλήσεις κυμάνθηκαν σε υψηλά επίπεδα. Όσον αφορά το αν οι πελάτες τη δεδομένη στιγμή αγοράζουν τα …παραδοσιακά προϊόντα ή τα πιο extreme λέει ότι «φεύγουν τα πάντα»! Μάλιστα, σύμφωνα με τον ίδιο, υπάρχουν περιπτώσεις ασυγκράτητων πελατών στη Θεσσαλονίκη που καλούν το πρωί για να παραγγείλουν αυτά που έχουν βάλει στο «μάτι» και ζητούν την παράδοσή τους έως το απόγευμα. «Νόμιμοι, παράνομοι, μόνοι, όλοι θέλουν να περάσουν καλά».

Πάντως, όσον αφορά το «προφίλ» όσων επέλεξαν να αγοράσουν σεξουαλικά βοηθήματα την περίοδο του υφιστάμενου Lockdown, αυτό δεν μπορεί να δημιουργηθεί καθώς οι αγορές γίνονται μέσω διαδικτύου οπότε δεν υπάρχει η διά ζώσης επικοινωνία των ενδιαφερόμενων με το προσωπικό των καταστημάτων.

«Ο Δεκέμβριος ήταν πάντοτε μήνας καλών πωλήσεων, λόγω της γιορτινής διάθεσης του κόσμου. Φέτος, εν μέσω πανδημίας και εγκλεισμού, ένα παραπάνω» σημειώνει ο Ραμόν Ντόκας λέγοντας «είμαστε από τις τυχερές επιχειρήσεις, το e-shop απέδωσε καρπούς».

χορηγός επικοινωνίας




 

Must Read