Προειδοποίσηση
  • JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 952

Ο Έλληνας επιβάτης θέλει τον καφέ του και όχι πολυλογία και 'τσιγαρίλα' από τους διπλανούς

Ο μικρός περιεργούλης “Lobot” της Travelplanet24 παρουσιάζει τις προτιμήσεις των Ελλήνων ταξιδιωτών ενώ βρίσκονται στο αεροπλάνο: Σύμφωνα λοιπόν με τα νέα ευρήματα σχετικά με τις συνήθειες των Ελλήνων ταξιδιωτών κατά τη διάρκεια των αεροπορικών πτήσεων, αν και πλησιάζει το καλοκαίρι οι Έλληνες δε φαίνεται να πτοούνται, αφού το 35% των συμμετεχόντων στην έρευνα

(8.424 άτομα δηλαδή), προτιμούν να απολαύσουν ένα “ελαφρύ” γεύμα στο αεροπλάνο, όπως είναι το club sandwich. Ακολουθούν οι πιο γκουρμέ επιλογές όπως το σούσι με 14%, έπεται η πίτσα με 13%, ενώ τα μακαρόνια, το παγωτό και το γιαούρτι με φρούτα μοιράζονται το υπόλοιπο 15%.

Ακόμη ένα αναμενόμενο αποτέλεσμα είναι η προτίμηση ποσίμου είδους κατά τη διάρκεια μιας πτήσης. Οι Έλληνες για ακόμη μια φορά επιλέγουν καφεδάκι, σε ποσοστό που αγγίζει το 43% των ερωτηθέντων, ενώ, 1 στους 5 δεν μπορεί να αντισταθεί σε ένα ποτηράκι κρασί. Ο χυμός πορτοκάλι δεν απέχει πολύ από τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών, αφού τον προτιμά το 13% των ερωτηθέντων, ενώ το υπόλοιπο 56% ξεδιψά με αναψυκτικά, νερό και διάφορα αλκοολούχα ποτά.

Μεγάλες αλήθειες αναφέρθηκαν δε από τους ερωτηθέντες, αφού, οι συνταξιδιώτες του αεροπλάνου είναι πολλές φορές ενοχλητικοί για διάφορους λόγους. Όπως αποδεικνύεται ένα “must” αξεσουάρ κατά τη διάρκεια της πτήσης πρέπει να είναι οι τσίχλες, καθώς σύμφωνα με το 26%, η πιο ενοχλητική συνήθεια είναι η κακή αναπνοή του συνταξιδιώτη μας.

Η πολυλογία αποτελεί ακόμα μια ενοχλητική συνήθεια με βάση το 20% των ερωτηθέντων, αφού 4.967 είναι εκείνοι που απάντησαν ότι δε θα την άντεχαν. Ωστόσο και τα συνεχή παράπονα στις αεροσυνοδούς φαίνεται να ενοχλούν εξίσου, αφού συγκεντρώνουν το 19%. Τέλος, ακόμα πολύ ενοχλητικές συνήθειες φαίνεται να είναι οι “δύσκολες” μυρωδιές των ποδιών (όταν ο συνταξιδιώτης βγάζει τα παπούτσια του) και του τσιγάρου στα ρούχα. Μαζί με την “ανεπίτρεπτη” συνήθεια του σκαλίσματος της μύτης τα παραπάνω δυσανασχετούν το 34% των ερωτηθέντων.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 23.781 συμμετεχόντων με το 66% των συμμετεχόντων να είναι γυναίκες.

Ο Lobot είναι μια νέα φιγούρα της Travelplanet24, μία από τις 20 μεγαλύτερες e-commerce εταιρείες στην Ελλάδα. Σύντομα θα αποκτήσει την δική του σελίδα στο facebook όπου θα μπορεί να επικοινωνεί καθημερινά με το επιβατικό κοινό για προσφορές αεροπορικών εισητηρίων, ενδιαφέρουσες ταξιδιωτικές ιστορίες και ό,τι άλλο θέλει να μοιραστεί μαζί του. - See more at: http://traveldailynews.gr/news/article/55320#sthash.rfOOGCub.dpuf

Η Ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies προκειμένου να μπορούμε να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.