Με καθυστέρηση ήρθε στην Ελλάδα η χρήση των social media ως εργαλείου προεκλογικού αγώνα, δεδομένου ότι στην καμπάνια του 2006 των ΗΠΑ, το άθροισμα των ακολούθων των δύο υποψηφίων προέδρων Ντόναλντ Τραμπ και Χίλαρι Κλίντον ήταν περίπου 50 εκατομμύρια, επισήμανε ο πολιτικός αναλυτής Ζαχαρίας Ζούπης, μιλώντας στην ΕΡΤ και την εκπομπή “Newsroom”, με αφορμή την ολοένα και μεγαλύτερη χρήση και στην Ελλάδα των social media, στο δρόμο προς τις εθνικές εκλογές.
Ο ίδιος πρόσθεσε, μεταξύ άλλων:
«Τα social media επηρεάζουν έτσι κι αλλιώς κοινωνικές συμπεριφορές, τις διαμορφώνουν, ανεξάρτητα από τις εκλογές και μάλιστα με τρόπο ο οποίος δεν είναι πάντα μη επικίνδυνος.
Κι αυτό γιατί, εξ αντικειμένου, είναι ένας χώρος ο οποίος προσφέρεται πιο εύκολα για παραπληροφόρηση ή “οπτικοποίηση” της πολιτικής».
Πηγή: ΕΡΤ