Μεγαλύτερη επένδυση στην ενημέρωση σχεδιάζει να πραγματοποιήσει την προσεχή σεζόν ο ΣΚΑΪ.
Ήδη έχουν πέσει στο τραπέζι των συζητήσεων ιδέες για τη δημιουργία νέων ενημερωτικών talk shows, καθώς και εβδομαδιαίων εκπομπών, που θα αξιοποιήσουν το δημοσιογραφικό δυναμικό του σταθμού και θα καλύψουν slots στο μεταίχμιο της prime time με τη late night ζώνη.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι είναι στρατηγικός στόχος του ΣΚΑΪ να αυξήσει τη δοσολογία της ενημέρωσης ενισχύοντας το ενημερωτικό του προφίλ, που παραδοσιακά ήταν συνώνυμο του brand name του.
Πηγή: nassosblog.gr