Και οι πλέον ευφυείς στο χώρο της τηλεόρασης αντιλαμβάνονται ότι το θαύμα του Mega δεν μπορεί να επαναληφθεί. Δηλαδή ένα κανάλι που πέρσι ήταν στο 6% – 7% να εκτοξευθεί στο 14% και να παίζει μεταξύ πρώτης και δεύτερης θέσης. Ναι ο Βαγγέλης Μαρινάκης έριξε πολλά λεφτά και έκανε μεγάλη επένδυση αλλά υπήρχε και ένα ισχυρό brand name με ιστορία. Συν Αθηνά και χείρα κίνει.
Στην περίπτωση του Open που κάποτε ήθελε να γίνει το νέο Mega τα πράγματα είναι διαφορετικά. Ακόμη και όταν ο Σαββίδης έκανε την πρώτη χρονιά τη μεγάλη επένδυση τα κουκιά δεν βγήκαν.
Και απλά το κανάλι από το 7% που το άφησε ο Βρυώνης πήγε στο 9% – 10%. Ο Λάτσιος λοιπόν γνωρίζει πως δεν μπορεί να κάνει θαύματα και να διεμβολίσει την τηλεοπτική αγορά. Θα προσπαθήσει λοιπόν να μπει σφήνα σε κάποιες ζώνες.
Ανανεωμένες πρωινές και μεσημεριανές εκπομπές, παιχνίδια και φθηνά ριάλιτι θα είναι το μείγμα του προγράμματος. Μαθαίνω πως αναζητά ήδη ριάλιτι σχέσεων που αυτή τη στιγμή λείπει από την εγχώρια αγορά τύπου Power of Love ενώ υπάρχει και η σκέψη να αγοραστούν και τα δικαιώματα του τούρκικου τηλεπαιχνιδιού με τις νύφες και τις πεθερές.
Ήταν ένα από τα πρότζεκτ που σχεδίαζε ο Λάτσιος την τελευταία του χρονιά στον ΑΝΤ1 αλλά ποτέ δεν βγήκε στον «αέρα».
Παράλληλα το Open στην παρούσα φάση τουλάχιστον δηλαδή από το φθινόπωρο του ’22 και μετά θα εγκαταλείψει το ακριβό σπορ που λέγεται μυθοπλασία και φέτος παρά την μέτρια επένδυση δεν απέφερε τίποτα στο κανάλι.
Πηγή: nassosblog.gr