«Καλύτερη οικονομική πρόταση». Αυτό μου απάντησε μονολεκτικά πρόσωπο που ξέρει καλά τα πολύ ενδότερα της ελληνικής tv όταν ρώτησα πως τελικά ο Γιώργος Θεοφάνους επέλεξε το Open και όχι την ΕΡΤ από την οποία επίσης υπήρχε κρούση για εκπομπή.
Πράγματι η πρόταση που δέχθηκε ο Θεοφάνους, όπως αναφέρει το nassosblog, από το Open ήταν καλύτερη όχι μόνο στο οικονομικό αλλά και στο κομμάτι της παραγωγής. Στο κανάλι του Σαββίδη κάνουν μια τελευταία προσπάθεια για ανάκαμψη των ποσοστών τηλεθέασης.
Η χρονιά φυσικά και είναι χαμένη αλλά επειδή το 2022 θα είναι χρονιά σαρωτικών εξελίξεων για το Ανοιχτό Κανάλι και πραγματικά όλα είναι ανοιχτά για το μέλλον του η προσπάθεια που γίνεται τώρα είναι να ξεπεράσει έστω το 6% φθάνοντας το 7.
Λίγο πιο κάτω δηλαδή από την περίοδο που πουλήθηκε το Epsilon και στην πορεία έγινε Open. Το κανάλι θα δείξει έτσι πως είναι ανταγωνιστικό και εάν τελικά αποφασιστεί η πώλησή του θα μπορέσει να πιάσει πολύ καλύτερη τιμή στην αγορά.