Το ντεμπούτο της ως κεντρική παρουσιάστρια έκανε τη φετινή σεζόν η Ηλιάνα Παπαγεωργίου αναλαμβάνοντας καθημερινή ψυχαγωγική εκπομπή στη συχνότητα του ALPHA και μάλιστα σε μία ζώνη που είχε… άρωμα «Ελένης», αφού για χρόνια καλωσόριζε τους τηλεθεατές η Ελένη Μενεγάκη.
Μετά το «σπάσιμο» όμως της συνεργασίας τους με τη Μενεγάκη η διοίκηση του σταθμού επέλεξε το γνωστό μοντέλο, πιστεύοντας ότι θα καταφέρει να γίνει η μεσημεριανή παρέα των τηλεθεατών, ιδιαίτερα των γυναικών. Τελικά το πείραμα… απέτυχε, με την εκπομπή να διαγράφει καθημερινά χαμηλές πτήσεις στους πίνακες τηλεθέασης, αποδεικνύοντας για ακόμα μία φορά ότι οι followers στα social media δεν ακολουθούν και στο τηλεοπτικό τοπίο… αν τα πρόσωπα δεν έχουν κάτι να πουν… για πολλή ώρα! Έτσι λοιπόν, λίγο πριν το τέλος της σεζόν στον ALPHA επανεξετάζουν το πλαίσιο συνεργασίας με την Ηλιάνα για του χρόνου.
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες μου επιθυμία στελεχών της διοίκησης είναι να συνεχίσει να είναι στον ALPHA αλλά επειδή το POP UP πάει πολύ… down στους πίνακες τηλεθέασης, εκτιμάται ότι με το τέλος της σεζόν θα ρίξει τίτλους τέλους. Με δεδομένο ότι την επόμενη σεζόν απέναντί της, στο MEGA, θα βρεθεί η Ελένη Μενεγάκη η διοίκηση του ALPHA αναζητά κάποιο πιο συγκεκριμένο concept για την Ηλιάνα κι όχι σε στιλ μαγκαζίνο.
Σύμφωνα μάλιστα με τις ίδιες έγκυρες πληροφορίες μου έχει πέσει στο τραπέζι η σκέψη ότι σε αυτό το καινούργιο τηλεοπτικό προϊόν να υπάρχει χώρος… και χρόνος… και για τη στενή συνεργάτιδά της, την Έλενα Χριστοπούλου. Στελέχη του σταθμού πιστεύουν ότι η συνεργασία τους και μπροστά από τις κάμερες θα είναι ενδιαφέρουσα για το τηλεοπτικό κοινό, με τη μία να συμπληρώνει την άλλη… όπου χρειάζεται. Δεν είναι τυχαίο λοιπόν που η αναζήτηση concept έχει να κάνει κυρίως με μόδα και γυναικεία θέματα που οι δυο γυναίκες γνωρίζουν και μπορούν να υποστηρίξουν.
Οι τελικές αποφάσεις θα ληφθούν μέσα στον Μάιο αλλά όπως φαίνεται με το τέλος της σεζόν το POP UP θα ρίξει οριστικά τίτλους τέλους, αφού η παρουσία του στο τηλεοπτικό τοπίο κινήθηκε σε πολύ…. down επίπεδα…!