Στη φάση συζητήσεων και διαπραγματεύσεων με τα πρόσωπα που θέλουν να εντάξουν στο δυναμικό τους βρίσκονται οι διοικήσεις των τηλεοπτικών σταθμών ενόψει του τέλους της φετινής σεζόν και του προγραμματισμού της επόμενης.
Τατιάνα Στεφανίδου, Ιωάννα Μαλέσκου και Μαρία Μπακοδήμου είναι τρεις από τις παρουσιάστριες που έχουν περάσει την πόρτα του Open προκειμένου να συζητήσουν τα επόμενα επαγγελματικά τους βήματα.
Όμως, ενώ οι συζητήσεις των ανθρώπων που βρίσκονται μπροστά και πίσω από τις κάμερες, συνεχίζονται κανονικά με τη διοίκηση, φαίνεται πως την ίδια ώρα επικρατεί αναβρασμός στο Open σε ότι αφορά στο ψυχαγωγικό κομμάτι του σταθμού.
Υπενθυμίζεται πως το ψυχαγωγικό πρόγραμμα του Open διαχειρίζεται η εταιρία παραγωγής του Νίκου Κοκλώνη, Barking Well Media.
Οι διαφωνίες
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρθηκαν στην εκπομπή Fays’ Time του ΣΚΑΪ, το πρωί της Τετάρτης (05/06) υπάρχουν ορισμένες διαφωνίες και κενά ανάμεσα στις δύο πλευρές και φυσικά αφορούν σε οικονομικά ζητήματα.
Αν δεν βρεθεί λύση και κοινή γραμμή πορείας των δύο πλευρών, δεν αποκλείεται να οδηγηθούν στην λήξη της συνεργασίας τους.
Τα δύο budget
Η ιδιοκτησία του Open δεν θέλει να προχωρήσει σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου για την τηλεοπτική σεζόν που έρχεται από τον Σεπτέμβριο σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ ενώ ο κ. Σαββίδης φέρεται να έχει ζητήσει από την Barking Well του Νίκου Κοκλώνη να καταθέσει το budget για τη νέα τηλεοπτική σεζόν, μια κίνηση που δεν προκαλεί εντύπωση καθώς είναι μια κίνηση που γίνεται σε όλους τους σταθμούς.
Σύμφωνα με την εκπομπή «Fay’s Time» του ΣΚΑΪ και τον Αλέξανδρο Κατσαρίδη, στον κ. Ιβάν Σαββίδη έχουν κατατεθεί δύο budget, το ένα ήταν πάρα πολύ υψηλό. Ο λόγος που ανέβηκε στα… ύψη το συγκεκριμένο budget ήταν πως η εταιρεία παραγωγής είχε προσθέσει σειρές και πολλά ψυχαγωγικά προγράμματα.
Η πλευρά του Open δεν ήταν σύμφωνη με αυτή την εκδοχή καθώς θεωρήθηκε πάρα πολύ υψηλό το συγκεκριμένο budget και δεν ήθελε η διοίκηση του σταθμού να έχει συμμετοχή σε αυτό.
Εξάλλου, το Open έχει συμμετοχή στο κόστος παραγωγής των προγραμμάτων της Barking Well και αυτό δεν βαραίνει αποκλειστικά την εταιρεία παραγωγής.
Το δεύτερο budget το οποίο προτάθηκε από τον Νίκο Κοκλώνη στο Open, απορρίφθηκε επίσης αν και ήταν αρκετά πιο χαμηλό από το πρώτο.
Πηγή: newsbeast.gr