Παρά τις δηλώσεις Λασκαράκη για ολοκλήρωση της εκπομπής στον αριθμό των επεισοδίων που είχε συμφωνηθεί απ’ την αρχή η αλήθεια είναι άλλη.
Η αυτοχρηματοδοτούμενες εκπομπές έχουν το εξής ρίσκο:
Αν πάει πολύ καλά κυρίως κερδισμένη είναι η εταιρία παραγωγής (δωροθεσίες – εμπορικά) και λιγότερο το κανάλι αν πάει όμως άπατη το μεγάλο βάρος πέφτει στους παραγωγούς. Από την αρχή όταν έγινε γνωστό πως παίρνει εκπομπή η Λασκαράκη και το «Break» δεν είχαν εμπορικά.
Και δεν ήρθαν και στη συνέχεια. Έτσι με πρωτοβουλία της εταιρίας παραγωγής μειώθηκε ο αριθμός επεισοδίων για να περιοριστεί και η χασούρα κάτι φυσικά που βρήκε απόλυτα σύμφωνο τον ΣΚΑΪ που έχει πολλά προβλήματα για ένα έχει μια ακόμη τρύπα της τάξης του «4%» στο πρόγραμμά του.
Έτσι με συνοπτικές διαδικασίες αποφασίστηκε το τέλος της εκπομπής. Η Λασκαράκη τώρα ετοιμάζεται να επιστρέψει στις σειρές και ο ΣΚΑΪ πλέον βάζει τέλος στις χορηγημένες εκπομπές του Σαββατοκύριακου που δοκίμασε με διάφορα σχήματα και ονομασίες τα τελευταία χρόνια αλλά καμία δεν «πήγε».
Πηγή: nassosblog.gr