Ο Γιώργος Θεοφάνους, ένας από τους κορυφαίους συνθέτες της ελληνικής μουσικής σκηνής, μίλησε ανοιχτά στην εκπομπή “Τετ-α-τετ” του Τάσου Τρύφωνος, που προβλήθηκε στον Alpha Κύπρου.
Στη συνέντευξή του, ο δημιουργός αποκάλυψε τις νέες συνεργασίες που ετοιμάζει, επιβεβαιώνοντας ότι δουλεύει πάνω σε δίσκους για τη Γιώτα Νέγκα, την Πέγκυ Ζήνα και τον Αντώνη Ρέμο. Αναφέρθηκε επίσης στη διαμάχη του με τη Νατάσα Θεοδωρίδου, ενώ σχολίασε και τον ρόλο του Κύπριου ευρωβουλευτή, Φειδία.
Αναλογιζόμενος τα 35 χρόνια πορείας του, ο Θεοφάνους εξομολογήθηκε ότι αυτό που τον κινητοποιεί στη σύνθεση είναι κυρίως ο στίχος και όχι τόσο η μουσική. «Έγραφα στίχους παλιά, αλλά πλέον όχι. Ελπίζω όμως να επιστρέψω σ’ αυτό», ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Ναι, η τραπ είναι κατάντια» δήλωσε αλλά όπως είπε δεν μπορεί να απαγορέψει στα παιδιά του να ακούν.
Κατόπιν αναφέρθηκε σε όλα τα μεγάλα ονόματα τραγουδιστών αυτή στη στιγμή στην Ελλάδα.
Θεοφάνους: Όσα είπε για Αργυρό, Ρέμο, Δάντη, Ζήνα
«Ο Κωνσταντίνος Αργυρός είναι εργασιομανής και του αναγνωρίζω».
«Ο Δάντης είναι ένα γαλόνι για την Ελλάδα. Δεν ξέρω αν φταίει το μυαλό του αλλά η φωνή του δεν φταίει σίγουρα. Θα μπορούσε να είναι διεθνής σταρ. Έχει το ρεκόρ με μένα ηχογράφησης, έκανε ηχογράφηση όση ώρα διαρκούσε το τραγούδι, δεν έχει καμία ανασφάλεια.
Από τους τραγουδιστές κρατάω πάντα την πρώτη φορά που λένε το τραγούδι».
«Με την Ευρυδίκη μιλάμε πολύ συχνά, είμαστε σαν αδελφάκια, μας κοροϊδεύουν ότι έχουμε ένα σουηδικό διαζύγιο. Άνθρωπος της ζωής μου είναι η Βίλλυ. Κανονικά ο άνθρωπος της ζωής μου είμαι εγώ. Αυτός ο μικρός Γιωργάκης που εμφάνισα στο Ηρώδειο, αυτός που ονειρευόταν από τη Λάρνακα να πηγαίνω στις καλόγριες κάθε μέρα με το ποδήλατο. Πρέπει να τον αγαπώ, να του βγάζω το καπέλο».
«Ρώτα τον ίδιο γιατί απουσιάζει τον Πασχάλη Τερζή, αλλά η φωνή του είναι καμπάνα όποτε τον δω».
«Με την Πέγκυ Ζήνα περάσαμε μια περίοδο που δεν μιλιόμασταν καθόλου, είχαμε διάφορες διαφωνίες. Ξαναγεννήθηκε με τον δίσκο που κάναμε. Βρεθήκαμε ξανά πέρσι και οι σχέσεις μας ξαναζεστάθηκαν και είμαστε στο στούντιο για έναν πολύ όμορφο δίσκο. Βρεθήκαμε μια δυο φορές σε κηδείες και μετανιώσαμε. Είπαμε “τώρα θα κρατάμε μούτρα πόσα χρόνια;”».
«Ο Μακεδόνας είναι ο κολλητός μου. Το μόνο που δεν μου αρέσει είναι το αεροπλάνο. Εκείνος το οδηγεί, εγώ δεν μπορώ να ξεπεράσω τον φόβο μου».
«Το τραγούδι που έγραψα για την κόρη μου όταν έγινε 18 και τραγούδησε ο Αντώνης Ρέμος θα είναι ο προπομπός της συνεργασίας μας. Είναι ψυχούλα, είναι ο άνθρωπος που οποιαδήποτε στιγμή τον πάρεις θα σου λύσει το πρόβλημα. Έχει δύο χαρακτηριστικά, έχει έναν δωρικό τρόπο που τραγουδάει όπως ο Νταλάρας. Ταυτόχρονα έχει και ψυχούλα του Γιάννη Πάριου. Πάντρεψε αυτούς τους δύο χωρίς να το καταλάβει. Είναι διαχρονικός».
«Τσακωνόμουν στο τηλέφωνο με τον Καρβέλα, οδηγούσα και βγήκα από το αυτοκίνητο, πού να ήξερε ότι ήμουν ντυμένος Μιμή Ντενίση γιατί πήγαινα σε ένα αποκριάτικο πάρτι. Δεν συνεργαστήκαμε, το πάρτι πήγε καλά!».
«Οι One θα μπορούσαν να κάνουν άλλα πράγματα που να ταιριάζουν σε 40ρηδες. Το να κάνουν τα παιδάκια δεν μου αρέσει!».
«Η τηλεόραση με βοήθησε και έφυγε το κόμπλεξ που είχα με τον πολύ κόσμο.»
Γιώργος Θεοφάνους: Η σχέση του με τη Νατάσα Θεοδωρίδου και η σπόντα για το Φεγγάρι
«Η Κόκκινη γραμμή πέρασε μεγάλο ζόρι μέχρι να φτάσει στη Νατάσα. Γράφτηκε για την Άννα Βίσση που ήταν να κάνουμε έναν δίσκο αλλά δεν τον κάναμε για την αγάπη της στον Νίκο Καρβέλα. Μετά δεν το είπε η Πέγκυ Ζήνα και πήγε στη Νατάσα» ανέφερε.
Για το Φεγγάρι που έδωσε την άδεια να παιχτεί σε γνωστή διαφήμιση είπε:
«Γιατί κατεβάζει την αξία του τραγουδιού που το έδωσα στη διαφήμιση; Ο Σαββόπουλος που το έδωσε κατέβασε την αξία του; Όταν πάω σε επιθεώρηση και αλλάζουν τους στίχους κατεβάζουν το τραγούδι; Ποια η διαφορά του τηλεοπτικού σποτ; Δεν απολογούμαι, είναι λάθος αυτό που λες, το τραγούδι υπάρχει μόνο του, υπάρχει και με τον τραγουδιστή του. Δεν βρίσκω τίποτα το κακό.
Μπορεί η Νατάσα να το αντιμετώπισε ότι είναι αστείο να το λέει ο Μπουγάς και να το έκοψε από το πρόγραμμά της αλλά τελικά το ξανάβαλε, εγώ δεν το σταμάτησα ποτέ.
Προφανώς της είπαν να κάνει τη διαφήμιση και ζήτησε πολλά χρήματα και της είπαν όχι γι’ αυτό νευρίασε φαντάζομαι.
Το τραγούδι είναι του συνθέτη και του στιχουργού όχι του τραγουδιστή. Ο τραγουδιστής είναι το όχημα. Είναι σημαντικός.
Είναι off η σχέση μας, δεν συμπεριφέρθηκε σωστά καθόλου. Να ξανασυμπεριφερθεί σωστά μπορεί. Βάζω κόκκινες γραμμές. Είμαι άνθρωπος που ξεχνάω» ανέφερε.
Η σχέση του με τη Χαρούλα Αλεξίου
«Μιλήσαμε πολλές φορές με τη Χαρούλα, αντιμετωπίζει πρόβλημα και προς τιμήν της που βρήκε έναν τρόπο και μετακινήθηκε στο κομμάτι της ηθοποιίας. Η Χαρούλα παίζει σε μία σκηνή με την Αλίκη στα Χτυποκάρδια στο θρανίο. Την είδα και στην Επίδαυρο που έπαιξε και σε άλλα πράγματα, είναι μεγάλο κεφάλαιο. Δεν θα ξεχάσω ποτέ το πρώτο της τηλεφώνημα που νόμιζα ότι ήταν φάρσα του Μητσικώστα μέχρι να καταλάβω ότι ήταν όντως η Χαρούλα. Περάσαμε πάρα πολλές ώρες και στο σπίτι και στο πιάνο».
Τι κάνει έναν τραγουδιστή μεγάλο;
«Πολύ ωραία ερώτηση. Με λίγους ανθρώπους έχω νιώσει ότι το λένε αληθινά. Ίσως την ώρα που τραγουδάνε βγαίνει όλο το βίωμα. Σήμερα μιλάς με έναν καινούργιο τραγουδιστή και σκέφτεται πού θα επενδύσει αυτά που θα βγάλει. Τα βιώματα κάνουν τη διαφορά. Μου λένε ότι αν δεν έχανα τη μαμά μου στα 15 δεν θα ήμουν το ίδιο. Τη βάζανε στο χώμα και έλεγαν “το ορφανό” και στο μυαλό μου το δούλευα και έλεγα “θα δεις”».
«Τη μέρα του γάμου μου πήγε διευθυντής δισκογραφικής στο αυτή της Βίλλυς και της είπε “να τον έχεις στο ζόρι για να γράφει τραγούδια”! Η Βίλλυ είναι ο καλύτερος συμβουλάτορας, μου τα λέει κατά μέτωπο. Πάντα ήθελα 4 παιδιά. Αυτός ήταν ο καημός μου όταν χώρισα με την Ευρυδίκη. Ο Άγγελος είναι 27, δεν νομίζω ότι σκέφτεται τον γάμο. Να παντρευτεί και να κάνει παιδιά, είμαι παλαιομοδίτης. Δεν είχαμε ποτέ κόντρες, είναι κλασικός ερωτιάρης Σκορπιός. Στο σπίτι μας δεν ακούμε καν μουσική. Ούτε στο αυτοκίνητο» ανέφερε.
Ο Γιώργος Θεοφάνους εξέφρασε και το μεγάλο του παράπονο από τους ιθύνοντες στην πατρίδα του, την Κύπρο.
«Λείπω 35 χρόνια, δε με πήρε ποτέ κανένας υπεύθυνος από δήμο να πάω να τραγουδήσω, έχουν πάρει τους πάντες!».
«Δεν βρίσκω διαχωρισμό ανάμεσα στο ποπ και στο λαϊκό. Βρίσκω μόνο ανάμεσα στο καλό και στο κακό τραγούδι».
Μιλώντας για τον πατέρα του που έχει «φύγει» εδώ και πέντε χρόνια είπε: «Τα είχαμε λύσει πριν φύγει. Πολλές φορές απορούσα γιατί τον κράταγε ο Θεός στο γηροκομείο, ήταν 85 ετών. Οι αδελφές μου δεν ξέρω αν το κατάφεραν. Συμφιλιωθήκαμε όμως. Ήθελε να γίνω κάτι άλλο. Ήθελε να γίνω γιατρός, δικηγόρος. Μετά ήταν περήφανος. Τα εγγόνια του τον θυμούνται».
Πηγή: enikos.gr