Τη δεκαετία του 90 υπήρχαν πολλές γυναίκες που πρωταγωνιστούσαν σε εξώφυλλα ανδρικών περιοδικών. Μια από τις εντυπωσιακότερες παρουσίες ήταν η Χριστίνα Παππά, όχι πως δεν παραμένει μέχρι σήμερα. Το 1993 στα 24 της χρόνια πήρε την απόφαση να ποζάρει γυμνή για το εξώφυλλο του Playboy. Η ίδια στη συνέντευξη που συνόδευσε την φωτογράφηση έλεγε ότι η ηλικία της της επιτρέπει ορισμένες τρέλες. “Είμαι μικρή ακόμη και μου επιτρέπονται κάποιες τρέλες”, έλεγε χαρακτηριστικά.
Εκείνα τα χρόνια είχε κάνει τις πρώτες της επιτυχίες στον χώρο της τηλεόρασης. Για την ακρίβεια τότε συμμετείχε στο στο «Άφρικα» ένα από τα πλέον δημοφιλή σίριαλ του MEGA στο ξεκίνημα της ιδιωτικής τηλεόρασης. «Δεν είμαι ιδιαίτερα φιλόδοξο άτομο και δεν συνηθίζω να βάζω στόχους. Απλώς αφήνω τα πράγματα να εξελίσσονται μόνα τους. Ο αγαπημένος μου ρόλος είναι στο «Άφρικα» και περιμένω ότι θα ακολουθήσουν και άλλοι. Ζω με πάθος και ένταση το σήμερα, χωρίς να κάνω όνειρα για το αύριο, γιατί, όταν τα σκέπτομαι, δεν πραγματοποιούνται», ανέφερε.
Μία αγκαλιά-πέλαγος»
Αυτός ήταν ο τίτλος της φωτογράφησης που είχε κάνει ο Πέτρος Βήτας και το κείμενο υπέγραφε η Νίκη Μηταρέα. Το κόνσεπτ της φωτογράφισης έγινε σε ένα κότερο με ο απέραντο γαλάζιο για φόντο. «Στον χώρο του κινηματογράφου μπήκα εντελώς τυχαία. Ήμουν ακόμη μαθήτρια Λυκείου, όταν σε κάποια στιγμιαία παρόρμηση έστειλα μία φωτογραφία μου σ’ ένα διαγωνισμό φωτορομάντζου. Έτσι ξεκίνησαν όλα» έλεγε η Χριστίνα.
Στο φινάλε της του κειμένου η Χριστίνα Παππά ανέφερε ότι, μέχρι τότε, η φωτογράφιση ήταν η πιο ευχάριστη που έχει κάνει στην καριέρα της. Παράλληλα είχε μιλήσει και για τις όποιες ατέλειες μπορεί να είχε. «Ήταν η πιο διασκεδαστική φωτογράφηση που έχω κάνει ποτέ. Ελπίζω να σας άρεσε το αποτέλεσμα. Τώρα, όσο για τυχόν ατέλειες, ε, δεν είμαστε κι όλες Σίντι Κρώφορντ», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Τα επόμενα χρόνια η Χριστίνα Παππά έκανε πολλές φωτογραφίσεις για άλλα ανδρικά περιοδικά. Επίσης είδε την καριέρα της στον χώρο της υποκριτικής να ανθίζει με συμμετοχή σε πολλές τηλεοπτικές σειρές, αλλά και θεατρικές παραστάσεις.