roz

H καμπάνια της Lacta με τα ομόφυλα ζευγάρια προκαλεί παροξυσμό στα social media (φωτό)

H καμπάνια της Lacta με τα ομόφυλα ζευγάρια προκαλεί παροξυσμό στα social media (φωτό)

Η διαφημιστική εκστρατεία δίχασε τους χρήστες του διαδικτύου και προκάλεσε άφθονο τρολάρισμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με το #Lacta να βρίσκεται στην κορυφή των trends


Η νέα καμπάνια της σοκολάτας Lacta που περιλαμβάνει φωτογραφίες 28 αληθινών ζευγαριών, με διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό, χρώμα, εθνικότητα, ηλικία και άλλα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, «σαρώνει» τις τελευταίες ώρες τα ελληνικά social media.

Με σύνθημα «αγκάλιασε όλες τις γεύσεις της αγάπης» η ομολογουμένως πρωτότυπη (τουλάχιστον για τα ελληνικά δεδομένα) διαφημιστική εκστρατεία στέλνει ένα ξεκάθαρο μήνυμα κατά των διακρίσεων, πετυχαίνοντας παράλληλα στο ακέραιο τον στόχο της: να γίνει πρώτο trend στα social media προκαλώντας διαδικτυακό... χαμό.

Τα 28 ζευγάρια που συμμετέχουν στην εν λόγω εκστρατεία φωτογραφήθηκαν για την έκθεση #ActForLove της Lacta, αποδεικνύοντας ότι «η αγάπη δεν έχει χρώμα, ηλικία, εθνικότητα και φύλο».

Ωστόσο το μήνυμα που στέλνει η δημοφιλής σοκολάτα φαίνεται πως δίχασε τους χρήστες του διαδικτύου, με άλλους χρήστες να χαρακτηρίζουν τη διαφήμιση απαράδεκτη και προκλητική, επισημαίνοντας ότι το συγκεκριμένο προϊόν απευθύνεται κυρίως σε παιδιά, και άλλους να στηρίζουν με πάθος την εκστρατεία, επικροτώντας τους δημιουργούς της. 

 

 Φυσικά, «βροχή» πέφτει τις τελευταίες ώρες στο Twitter και το τρολάρισμα, αφού πολλοί χρήστες οραματίστηκαν άλλα ζευγάρια, κυρίως από τον χώρο της πολιτικής, ως εναλλακτικούς πρωταγωνιστές στην εκστρατεία. 

Δείτε παρακάτω μερικές από τις αντιδράσεις στα social media

 

μμμμμμμμμμμ.... γευση Πολακο-κραουνάκη! θα το δοκιμασω σίγουρα! ????

 
55 people are talking about this
 
 
 
 

Καντε ολοι ενα ριτουι, θελω να βλεπω το χασταγκ και τη φωτογραφια της διαφημισης να πεταγονται στο timeline 'βαρβατων' ελληναραδων και οταν παιρνει το παιδι τους το κινητο τους, να 'κολλαει' ομοφυλοφιλια. Οπως και αν φαει μια λακτα, διοτι περιεχει υλικα που σε κανουν γκει.

 
235 people are talking about this
 
 
 

Πάντως και η ίδια η προβάλει ρατσιστικά πρότυπα.Δηλαδη δεν μπορεί να φάει κάποιος που δεν είναι ερωτευμένος ή μόνος;

 
See ΝΑΙ ΤΙ's other Tweets
 
 
 

Η διαφορετικότητα ειναι τεράστιος πλούτος.
Η ομοιομορφία ειναι μιζέρια και φασισμός
Μπράβο

 
105 people are talking about this
 
 
 

Διαβάζω τα σχόλια για την και θέλω να σας βάλω φωτιά και να γελάω δυνατά με γουρλωμένα μάτια

 
29 people are talking about this
 
 
 

Στο μεταξύ όσο μου αρέσει η τόσο μου αρέσει και η ΙΟΝ . Άρα δεν έχω ξεκάθαρο σεξουαλικό προσανατολισμό
εεε;

 
60 people are talking about this
 
 
View image on TwitterView image on TwitterView image on Twitter
 


προβλέπω χριστιανοταλιμπάν, ναζιστές, φασίστες, ρατσιστές κ υπόλοιπος συρφετός με μπροστάρη τον Αμβρόσιο να κάνουν ντου σε σούπερ μάρκετ κ να καταστρέφουν τις σατανικές σοκολάτες...
έτσι να μυρίσουμε πάλι λίγο μεσαίωνα, μην ξεχαστούμε.

 
46 people are talking about this
 
 
 

Τέλος, μια διαφήμιση που απευθύνεται, κυρίως, σε παιδιά θα έπρεπε να είναι πολύ πιο προσεκτική. Άλλο πράγμα να αποδεχόμαστε το διαφορετικό, άλλο να το διαφημίζουμε/προπαγανδίζουμε.

 
30 people are talking about this
 
 
 

Από ότι φαίνεται θα συζητηθεί το νέο σποτ της και τα επιχειρήματα κλασσικά τύπου ''Έχω κάθε δικαίωμα να είμαι ενάντια στα ανθρώπινα δικαιώματα γιατί είμαι ο Γιώργος από τα Κάτω Πατήσια και η κομπλεξική απάνθρωπη σκοταδιστική μου άποψη είναι το παν''

 
61 people are talking about this
 
 
View image on TwitterView image on TwitterView image on Twitter
 

Η ιδέα του να γίνονται οι κοινωνικές διεκδικήσεις και τα δικαιώματα διαφημιστικές καμπάνιες προϊόντων με απωθεί.
Θα πρέπει να πολεμήσουμε τη λογική "τα πάντα για το κέρδος".
Αλλά πριν από αυτό, ας τσαντίσουμε λίγο τους φασίστες και ας ξυπνήσουμε τους κοιμισμένους...

 
16 people are talking about this
 
 
 

Ποια ; Η Twix δηλαδή που έχει στην συσκευασία δυο μπάρες δεν παραπέμπει σαφώς σε ομοφυλοφιλικά πρότυπα;

 
Δείτε άλλα Tweet του χρήστη J. Posadas
 
 
 

Εαν νομιζεται οτι τετοιες εταιριες δινουν δεκαρα τσακιστη για ανδρες,γυναικες,παιδια,ασπρους μαυρους κτλ ειστε βαθια νυχτομενοι
Δεν υπαρχει κανενα ιδεολογικο υποβαθρο πισω απο τις στρατηγικες marketing.Μόνος τους γνώμονας είναι η υπεράσπιση των συμφερόντων τους?

 
Δείτε άλλα Tweet του χρήστη Άλκης RedKing?
 
 
 

Στη είναι αρκετά προοδευτικοί για να προκαλέσουν με ομοφυλοφιλία, αλλά πολύ συντηρητικοί για να απενοχοποίησουν την αγάπη μεταξύ ενός άντρα και δύο γυναικών.

 
Δείτε άλλα Tweet του χρήστη Δον Πάμπλο Εσκομπάρ ?
 

Η Ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies προκειμένου να μπορούμε να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.