Προειδοποίηση
  • JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 952

Οι υποψήφιοι, ο κόουτς και τα επικοινωνιακά τρικ

Οι τακτικές των υποψηφίων στην προεκλογική εκστρατεία κρίνονται καθοριστικές για το αποτέλεσμα.


Κυρίως βέβαια για την δημιουργία των απαραίτητων ρευμάτων νίκης ή αποφυγής των σκοπέλων.

Στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας έχουμε από την μία την Δέσποινα Χαραλαμπίδου που συσπειρώνοντας τον κόσμο που θα ψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ και στις ευρωεκλογές αναμένεται να είναι στον δεύτερο γυρο.

Από την άλλη όλα τα βλέμματα πέφτουν στο δίπολο Ιωαννίδη-Τζιτζικώστα. Η μάχη της γαλάζιας ψήφου αναμένεται να κρατήσει μέχρι την τελευταία ώρα το βράδυ των εκλογών.

Ο νυν περιφερειάρχης έκανε κίνηση ματ ανακοινώνοντας τους 26 εν ενεργεία συμβούλους στο πλευρό του. Κίνηση που έφερε γκρίνια στον κομματικό μηχανισμό.

Ο Γ. Ιωαννίδης βάζει μπρος την επικοινωνία με τον κόσμο μετρώντας τις αντιδράσεις και στοχεύοντας στο αθλητικό βιογραφικό του. Εξ ου και το site του που δείχνει ότι ο χαρακτηρισμός "κόουτς" είναι από τα ισχυρά όπλα ή επικοινωνιακά τρικ όπως τα χαρακτηρίζουν οι επικοινωνιολόγοι.

Θα έχει ενδιαφέρον...