Και με βιντεοκλήση η εξυπηρέτηση από τα ΚΕΠ

Και με βιντεοκλήση η εξυπηρέτηση από τα ΚΕΠ

Και μέσω βιντεοκλήσης θα γίνεται η εξυπηρέτηση των πολιτών από τα ΚΕΠ, όπως προανήγγειλε σήμερα ο υφυπουργός Διακυβέρνησης για την ψηφιοποίηση του Δημοσίου, Γεώργιος Γεωργαντάς σε τηλεοπτική εκπομπή του Open TV.

Πρόκειται για την καινούργια υπηρεσία των ΚΕΠ "το mykeplive" που θα δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες να εξυπηρετηθούν μέσω βιντεοκλήσης, αφού πρώτα προηγηθεί ένα σχετικό ραντεβού. Εν συνεχεία παρέθεσε ένα σχετικό παράδειγμα. Εάν χρειάζεται, για παράδειγμα, κάποιος κάτι φορολογικό θα πρέπει να ακολουθήσει τα παρακάτω βήματα, προκειμένου να εξυπηρετηθεί: Υπάρχουν 4 πεδία εξυπηρέτησης. Ο πολίτης θα μπαίνει σε μία εφαρμογή και θα λέει σε γενική κατεύθυνση τι ζητεί από την εξυπηρέτηση.Τα τέσσερα πεδία αφορούν: -Τον γενικό φάκελο εξυπηρετήσεων που προσφέρουν τα ΚΕΠ. -Το άλλο είναι ειδική εξυπηρέτηση για τους συμπολίτες με αναπηρία. -Το τρίτο πλαίσιο είναι για προς επιχειρηματίες. -Και το τέταρτο είναι για εξυπηρέτηση από συγκεκριμένο δήμο. Και πρόσθεσε "αφού λοιπόν βάλει τα στοιχεία του ο πολίτης σε αυτήν την πλατφόρμα, του έρχεται μήνυμα στο email του ότι υπάρχει ραντεβού με υπάλληλο του ΚΕΠ την επόμενη ημέρα, συγκεκριμένη ώρα". Εν συνεχεία αναφέρθηκε στον αριθμό των υπαλλήλων του ΚΕΠ που μπορούν να ανταποκριθούν σε αυτήν την υπηρεσία λέγοντας πως "αυτήν τη στιγμή η συμμετοχή είναι από 38 δήμους, έχουν εκπαιδευτεί 240 υπάλληλοι των ΚΕΠ πάνω σε αυτήν τη διαδικασία και τη νέα υπηρεσία και βεβαίως δοκιμαστικά θα ξεκινήσει και θα εξελιχθεί σε λίγο καιρό" είπε μεταξύ άλλων ο κ. Γεωργαντάς.