Τα ένοχα μυστικά που δεν θα σου πουν ποτέ οι υπάλληλοι των ξενοδοχείων

Τα ένοχα μυστικά που δεν θα σου πουν ποτέ οι υπάλληλοι των ξενοδοχείων

Πόσο καθαρά είναι τα σκεπάσματα στα κρεβάτια; Μπορεί το προσωπικό να χαλάσει ή να φτιάξει τη διαμονή σου, αναλόγως με το πόσο ευγενικά ή αγενώς του συμπεριφέρεσαι; Πόσο πολύ ακούγεσαι όταν κάνεις σεξ στο δωμάτιο;

Την απάντηση σε αυτά -αλλά και σε ακόμη περισσότερα- «καυτά» ερωτήματα, τη δίνουν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι στα τουριστικά καταλύματα, μέσα από τη δημοφιλή εφαρμογή Whisper. Πρόκειται για μυστικά που θα σε κάνουν όχι μόνο να σκεφτείς λίγο καλύτερα το που ακριβώς θα «κλείσεις» για τις διακοπές σου, αλλά και που θα σε «αναγκάσουν» να δεις τους ανθρώπους που ιδρώνουν για το μεροκάματο όταν εσύ κάνεις τα μπάνια σου με άλλο μάτι. Καλό ή κακό, ρίξε μια ματιά σε αυτά που ακολουθούν και κρίνε μόνος σου.


#1: Το «κέρατο» είναι πολύ πιο διαδεδομένο απ’ όσο νομίζεις
«Δουλεύω ρεσεψιόν. Πάντα μου προξενούσε εντύπωση το πόσο πολλοί παντρεμένοι έχουν σχέση με κάποια συνάδελφό τους και το πόσοι πολλοί απ’ αυτούς τους ανθρώπους εκμεταλλεύονται τα επαγγελματικά τους ταξίδια για να κάνουν σεξ».

#2: Ναι, το room service τσιμπολογάει πάντα από το φαγητό σου
«Ανάλογα με τις ανάγκες τις ημέρας, άλλες φορές δουλεύω στη ρεσεψιόν και άλλες στο room service. Τόσο εγώ όσο και τα υπόλοιπα παιδιά από τη δουλειά δεν χρειάζεται να φέρουμε ποτέ μαζί μας κολατσιό από το σπίτι, επειδή τσιμπολογάμε πάντα από τα πιάτα και τις παραγγελίες των πελατών».

#3: Αν είσαι αγενής, το προσωπικό θα σε «περιποιηθεί» όπως σου αξίζει
«Δουλεύω στην υποδοχή πελατών. Αν δω λοιπόν ότι κάποιος πελάτης είναι ιδιαίτερα απαιτητικός και, κυρίως, αγενής, θα του απενεργοποιήσω την κάρτα της πόρτας του δωματίου του μόνο και μόνο για να τον κάνω να τρέχει. Αντίστοιχα, αν δω ότι είσαι ευγενικός και “σωστός” στο check in, θα κάνω ό,τι περνά από το χέρι μου για να κάνω καλύτερη τη διαμονή σου -από το να σου αλλάξω την “τρύπα” που έχεις κλείσει αρχικά με κάποιο μεγαλύτερο δωμάτιο που έχει θέα μέχρι το να σου “κεράσω” το περιεχόμενο του mini bar».

#4: Κάποιες φορές, το προσωπικό απλά δεν «την παλεύει». Όπως κι εσύ, δηλαδή.
«Δουλεύω σε ξενοδοχείο εδώ και χρόνια. Και ναι, υπάρχουν φορές που, πραγματικά, βαριέμαι να κάνω το παραμικρό και, ως εκ τούτου, δεν πρόκειται να σε εξυπηρετήσω. Που “να χτυπιέσαι κάτω” όπως λένε…».
#5: Η καθαριότητα, αν και μισή αρχοντιά, δεν είναι πάντα αυτονόητη
«Στο ξενοδοχείο που εργάζομαι, οι κουβέρτες πλένονται μόλις μια φορά το χρόνο»

#6: Εννοείται πώς κάποιοι από τους εργαζομένους δεν είναι ακριβώς χαρούμενοι με τη δουλειά τους…
«Δουλεύω ως καθαρίστρια σε κάποιο ξενοδοχείο. Στους γονείς μου, όμως, έχω πει ότι είμαι υπεύθυνη υποδοχής στη ρεσεψιόν. Γιατί; Επειδή ξέρω ότι αν τους έλεγα την αλήθεια, θα τους στεναχωρούσα».

#7: … αλλά και ότι οι ρεσεψιονίστ χρησιμοποιούν το τηλέφωνο για να κάνουν τη ζωή τους πιο εύκολη.
«Εργάζομαι σε ξενοδοχείο στο οποίο δεν επιτρέπονται τα κατοικίδια. Κάθε φορά λοιπόν που θα με πάρει τηλέφωνο κάποιος για να με ρωτήσει αν μπορεί να φέρει μαζί του το ζωάκι του, θα τον παραπέμψω σε ένα ανταγωνιστή μας, μερικά τετράγωνα πιο κάτω. Ειλικρινά, όμως, δεν ξέρω αν κι εκεί επιτρέπονται τα κατοικίδια. Κάποια στιγμή θα πρέπει να πάρω και να τους ρωτήσω».

#8: Κανείς δε γουστάρει τα κακομαθημένα τσογλάνια. Κάθε ηλικίας.
«Δουλεύω σε ξενοδοχείο εδώ και μια δεκαετία περίπου. Αυτό που δεν μπορώ να χωνέψω ακόμη και σήμερα είναι το πόσο ανώριμα, σχεδόν σα μικρά παιδιά, συμπεριφέρονται κάποιοι πελάτες όταν τους λες “όχι!” και “απαγορεύεται”».

«Αν έμαθα κάτι δουλεύοντας στην τουριστική βιομηχανία αυτό είναι ότι ο μόνος τρόπος για να τη βγάλεις καθαρή με έναν ανεγκέφαλο που, ωστόσο, διαθέτει χοντρό πορτοφόλι, είναι όντας μισομεθυσμένος»

#9: Είναι μάταιο να προσπαθείς να διαπραγματευτείς την τιμή
«Εργάζομαι στη ρεσεψιόν κάποιου ξενοδοχείου. Ειλικρινά, δεν αντέχω τους ανθρώπους που θέλουν να διαπραγματευτούν την τιμή του δωματίου τους. Τα πράγματα είναι απλά: αν δε γουστάρεις την τιμή, αν σου φαίνεται ακριβό το δωμάτιό σου, κλείσε αλλού».