Οι κανόνες σχετικά με το τι πρέπει να φορεθεί στο γραφείο δεν υπάρχουν πια. Τώρα, τα καταστήματα, οι εργαζόμενοι και οι εργοδότες προσπαθούν να καταλάβουν τι θα λειτουργήσει σε έναν κόσμο στον οποίο ο παραδοσιακός ενδυματολογικός κώδικας ενδέχεται να μην επιστρέψει ποτέ.
Ο κατασκευαστής στρωμάτων ViscoSoft χαλαρώνει τον ενδυματολογικό του κώδικα, καθώς οι υπάλληλοι του επιστρέφουν στα κεντρικά της εταιρείας τον Ιούνιο, στη Charlotte, στη Βόρεια Καρολίνα. Αντί για πουκάμισα με κουμπωτούς γιακάδες και σακάκια που ήταν ο κανόνας πριν την πανδημία, οι εργαζόμενοι μπορούν, πλέον, να φορούν jogger, κολάν και μπλούζες. «Τους είπα να μην έρχονται με πιτζάμες», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος, Gabriel Dungan.
Μετά από περισσότερο από ένα χρόνο εργασίας από το σπίτι, εκατομμύρια Αμερικανοί επιστρέφουν στο γραφείο – και χρειάζονται νέα ρούχα. Αυτό προσφέρει μία σπάνια ευκαιρία στα καταστήματα, τα οποία προσπαθούν να προβλέψουν τι θα θέλουν τώρα να φορούν οι πελάτες τους στη δουλειά. Πολλές εταιρείες μειώνουν την παραγωγή των κοστουμιών τους, δίνοντας περισσότερη έμφαση στην παραγωγή παντελονιών και χρησιμοποιώντας νέες εκφράσεις, όπως “workleisure”, που δείχνει τη νέα τάση για χαλαρό ντύσιμο στον χώρο εργασίας. Έρχονται στη δουλειά με παντελόνια γιόγκα, που μοιάζουν με καλά παντελόνια, μπλουζάκια που μπορούν να φορεθούν στη δουλειά και μία πιο κομψή έκδοση σανδαλιών με φελλό που ονομάζονται “Work Birk”.
Οι κίνδυνοι, ωστόσο, είναι μεγάλοι, ειδικά για τα καταστήματα λιανικής που πάλεψαν να μείνουν ανοιχτά κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Οι Brooks Brothers, J.Crew Group Inc. και JC Penney Co. υπέβαλαν αίτηση κήρυξης σε πτώχευση και έκλεισαν μαζικά εκατοντάδες καταστήματα – σε ορισμένες περιπτώσεις μόνιμα. Διάφοροι άλλοι πάλεψαν σκληρά να παραμείνουν στην αγορά, καθώς οι αγοραστές περίμεναν να τελειώσει αυτή η δύσκολη κατάσταση. Η Gap Inc. έκλεισε περισσότερα από 70 καταστήματα Banana Republic το 2020 και κλείνει ακόμη περισσότερα φέτος.
Ορισμένοι ποντάρουν ότι οι εργαζόμενοι είναι έτοιμοι για κάτι το διαφορετικό. Καθώς οι πωλήσεις ρούχων για τη δουλειά αυξήθηκαν στα καταστήματα Banana Republic τις τελευταίες εβδομάδες, το κατάστημα δεν προώθησε το ίδιο προ πανδημικό πρότυπο με τα σακάκια του, τις φούστες και τα κοστούμια. Αντίθετα, ξεκίνησε, τον Απρίλιο, μία νέα συλλογή, που συνδυάζει στρατιωτικά πουκάμισα με καλά παντελόνια και φούτερ με σακάκια. Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας, Ana Andjelic, το αποκαλεί «υβριδικό ντύσιμο».
Ακόμη και η Dockers, το οποίο βοήθησε στη δημιουργία της έννοιας του casual business, δίνει άλλη διάσταση στα κλασικά chinos του. «Μοιάζουν με τα ανδρικά παντελόνια khaki, αλλά φέρνουν περισσότερο σε φόρμες», δήλωσε ο Nick Rendic, Διευθυντής Σχεδιασμού της εταιρείας. «Η πανδημία μάς έμαθε ότι μπορούμε να φορέσουμε ό,τι θέλουμε, αλλά οι περισσότεροι θέλουν να συνεχίσουν να ντύνονται καλά και να είναι εμφανίσιμοι.”
«Κανείς δεν φοράει πλέον τα πουκάμισά του»
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Brooks Brothers, Ken Ohashi, ο οποίος επέστρεψε στο γραφείο του στη Νέα Υόρκη τον Σεπτέμβριο, προσπαθεί να διαμορφώσει ο ίδιος αυτή τη νέα τάση στην εταιρεία. Είπε ότι φοράει ένα αθλητικό μπουφάν τη Δευτέρα, γιατί του αρέσει «να ξεκινάει την εβδομάδα με μία όχι και τόσο επίσημη διάθεση». Μέχρι τέλος της εβδομάδας, το ντύσιμό του γίνεται πιο χαλαρό, συχνά αποτελούμενο από ένα μπλουζάκι, μία ζακέτα και chinos.
«Η εταιρεία, γνωστή για το σακάκι της, το οποίο αποτελεί την επιτομή του συντηρητικού ντυσίματος, κάνει στροφή προς τα αθλητικά ρούχα, όπως τα σακάκια σε ελεύθερη γραμμή, τα πουλόβερ και τα πλεκτά – κομμάτια που ο κ. Ohashi είπε «μοιάζουν με κοστούμια, αλλά δεν είναι.» Τα παραδοσιακά ρούχα που φοριούνταν στην εργασία, όπως κοστούμια, σακάκια, παντελόνια και πουκάμισα, ενώ εξακολουθούν να αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο της εταιρείας, θα αντιπροσωπεύουν λιγότερες από τις μισές πωλήσεις από εδώ και πέρα, λιγότερο από 60% μέχρι σήμερα, είπε.
Επανεξετάζοντας τη στολή εργασίας
Οι υπάλληλοι θεωρούν ότι θα ντύνονται πιο άνετα στο γραφείο όταν έρθει η ώρα να επιστρέψουν.Οι δαπάνες για ρούχα πήγαιναν με αργούς ρυθμούς πριν την πανδημία, καθώς οι καταναλωτές προτιμούσαν να ξοδέψουν περισσότερα αλλού, όπως σε ταξίδια και φαγητό. Οι πωλήσεις ενδυμάτων στις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 1% το 2019 και, στη συνέχεια, έπεσαν κατά 17%, στα 186 δισεκατομμύρια δολάρια, πέρυσι, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία NPD Group. Τώρα, καθώς οι άνθρωποι βγαίνουν από τις φωλιές τους, στις οποίες είχαν κλειστεί, λόγω του κορωνοϊού, τα καταστήματα έχουν την ευκαιρία να αντισταθμίσουν μερικές από τις χαμένες πωλήσεις τους, αρκεί να φτιάξουν, έτσι, τις προσφορές τους, ώστε να αντικατοπτρίζουν τις αλλαγές στις προτιμήσεις των αγοραστών.
Η Ministry of Supply Inc., μια εταιρεία μόδας που παράγει ρούχα για το γραφείο από υψηλής τεχνολογίας υφάσματα, παντελόνια και φορέματα με κουμπιά, τα οποία μαράζωναν στην αποθήκη της, από την έναρξη της πανδημίας το περασμένο καλοκαίρι, σε ένα εργοστάσιο στο New Jersey. Οι εργαζόμενοι πρόσθεσαν ζώνες στα παντελόνια και κόντυναν τα στριφώματα στα πουκάμισα. Στη συνέχεια, η εταιρεία τράβηξε νέα φωτογραφία για τον ιστότοπό της, δείχνοντας μοντέλα που φορούσαν παντελόνια με αθλητικά παπούτσια και ξεκούμπωτα πουκάμισα.
«Κανείς δεν φοράει πλέον τα πουκάμισά του», δήλωσε ο Gihan Amarasiriwardena, ο Πρόεδρος της εταιρείας.Διάφορα άλλα καταστήματα πειραματίζονται με παρόμοιες προσεγγίσεις. Η Betabrand Inc. πρόσθεσε περισσότερα στυλ στα Dress Pant Yoga Pants της, τα οποία μοιάζουν με υφασμάτινα παντελόνια με ψεύτικα κουμπιά και κουμπότρυπες, αλλά τα νιώθεις σαν κολάν, σύμφωνα με τη διευθύντρια εμπορευμάτων, Megan Quirolo. Η MM Lafleur Inc., η οποία παράγει ρούχα για γυναίκες επαγγελματίες, προωθεί ένα «μπλουζάκι που μπορεί να φορεθεί στη δουλειά».
«Δεν είναι το ζαρωμένο μπλουζάκι που φοράς στο κρεβάτι», είπε η Sarah LaFleur, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας. «Είναι κατασκευασμένο από παχύτερο βαμβάκι ή μετάξι.»
Οι εταιρείες που είναι γνωστές για το χαλαρό τους περιβάλλον προβαίνουν, επίσης, σε αλλαγές. Σε μία νέα έκδοση των εμβληματικών σανδαλιών με φελλό, Birkenstock, που παράγονται σε συνεργασία με τον οίκο Proenza Schouler, έχουν γίνει κομψές αλλαγές. Το γυαλιστερό δέρμα σε συνδυασμό με το κλείσιμο γάντζου και βρόχου στη θέση των παραδοσιακών αγκραφών, τα καθιστούν αρκετά σικάτα για το γραφείο, δήλωσε η Jessica Richards, ιδρυτής της εταιρείας πρόβλεψης τάσεων JMR Design Consulting, η οποία τα αποκαλεί «Work Birk».
Αλλαγή προσδοκιών
Η μεταβαλλόμενη φύση των ρούχων για τη δουλειά ενέχει, επίσης, νέους κινδύνους για τους εργαζόμενους σε τομείς που μπορεί να αφορούν τη νομοθεσία μέχρι και τα οικονομικά, καθώς προσπαθούν, αυτή την άνοιξη, να γλιτώσουν την αγορά νέων ρούχων. Περίπου τα δύο τρίτα των εργαζομένων σε γραφεία στις ΗΠΑ πρόκειται να επιστρέψουν στα γραφεία τους, σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας αγοράς NPD Group. Μερικοί ανησυχούν για τις επιφανειακές και κοινωνικές επιπτώσεις των επιλογών τους.
«Αν οι πελάτες μας αρχίσουν να επιλέγουν ένα απλό φόρεμα, δεν θέλω να είμαι αυτός ο τύπος με το κοστούμι», δήλωσε ο Russ Ferguson, ένας 37χρονος δικηγόρος στο Charlotte, που έχει αρχίσει να σκέφτεται τι να φορέσει, όταν δεν είναι στο Δικαστήριο.
Περισσότερο από τα δύο τρίτα των Αμερικανών καταναλωτών σκοπεύουν να αλλάξουν τη γκαρνταρόμπα τους, όταν επιστρέψουν στο γραφείο, σύμφωνα με την Klarna Bank AB, μία τράπεζα λιανικής και υπηρεσιών πληρωμών και αγορών, η οποία πραγματοποίησε έρευνα σε περισσότερα από 1.000 άτομα τον Μάιο. Σχεδόν οι μισοί πρόκειται να φορούν πιο άνετα ρούχα, αν και οι γυναίκες είναι πιο πιθανό να ντύνονται πιο επίσημα από τους άνδρες.
«Οι προσδοκίες έχουν αλλάξει», δήλωσε η 58χρονη Gabrielle Clemens, Διευθύνουσα Σύμβουλος του Clemens Private Wealth Group στο RBC Wealth Management, η οποία πετάει τα καλσόν και τα τακούνια της, που ήταν το Α και το Ω για το ντύσιμο στο γραφείο, πριν την πανδημία. «Τώρα που έχω δει τους συναδέλφους και τους πελάτες μου σε πολύ καθημερινό ντύσιμο, είναι δύσκολο να το παραβλέψω και να συνεχίσω να ντύνομαι όπως παλιά».
Τα στελέχη της εταιρείας προσπαθούν να κρατήσουν ισορροπίες, επιτρέποντας στους υπαλλήλους τους να ντύνονται πρόχειρα, δίνοντάς τους κίνητρο, έτσι, να επιστρέψουν στα γραφεία αλλά, παράλληλα, να σιγουρευτούν ότι είναι ευπαρουσίαστοι στο χώρο εργασίας τους.
«Είναι το επόμενο μεγάλο ζήτημα που θα πρέπει να αντιμετωπίσουν τα μέλη μας», δήλωσε η Angela Simpson, Σύμβουλος της Εταιρείας για τη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού. «Οι εργοδότες προσπαθούν να κάνουν ό,τι μπορούν για να επιστρέψουν οι εργαζόμενοι στο γραφείο και ένα από αυτά είναι να τους αφήνουν να φορούν πιο καθημερινά ρούχα, κάτι που φαίνεται να ανεβάζει το ηθικό τους. Αλλά θέλουν, παράλληλα, να σιγουρευτούν ότι οι υπάλληλοι δεν θα έρχονται στη δουλειά φορώντας ρούχα γυμναστικής ή πιτζάμες.»
Η Maureen Crawford Hentz, Σύμβουλος Σταδιοδρομίας στη Bravely και Αντιπρόεδρος στο Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού στην AW Chesterton Co., κατασκευαστική με έδρα το Groveland, στη Μασαχουσέτη, ανέφερε ότι συζήτησε αρκετά με τους εργαζομένους για το τι θα πρέπει να φορούν την πρώτη μέρα που θα επιστρέψουν στη δουλειά. «Ήταν κάτι το οποίο δεν είχαμε αναρωτηθεί νωρίτερα, αλλά πλέον υπάρχει μία ανησυχία, επειδή κανείς δεν θέλει να φαίνεται αντιεπαγγελματικός», ανέφερε.
Ένα στέλεχος που λέει ότι ανησυχεί για την εμφάνιση της στη δουλειά είναι η Elizabeth Spaulding, Πρόεδρος και επικείμενη Διευθύνουσα Σύμβουλος της διαδικτυακής προσωπικής υπηρεσίας αγορών και στυλ Stitch Fix Inc. Για ένα πρόσφατο διά ζώσης meeting με την ομάδα διαχείρισης, στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στο Σαν Φρανσίσκο, την πρώτη φορά που η ομάδα συναντήθηκε από κοντά από την έναρξη της πανδημίας, συμβιβάστηκε με την αλλαγή των New Balance, που φορούσε στο σπίτι της, με εσπαντρίγιες, τις οποίες συνδύασε με λευκό τζιν και μπουφάν παραλλαγής.
«Είναι πιο καθημερινό από το στυλ μου στο παρελθόν, αλλά το να ντύνομαι και να τα συνδυάζω όλα είναι πιο δύσκολο», είπε η κα Spaulding.
Δεν είναι η μόνη σε αυτήν την εταιρεία που ανησυχεί για τέτοια θέματα. Το 44% των υπαλλήλων της Stitch Fix δήλωσαν ότι ανησυχούν για το τι θα φορούν όταν το γραφείο ανοίξει ξανά τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η εταιρεία στους εργαζομένους της.
«Μπορούμε να υιοθετήσουμε το χαλαρό ντύσιμο της Παρασκευής και τις Τρίτες;»
Η χαλάρωση του σύγχρονου ενδυματολογικού κώδικα στο χώρο εργασίας μπορεί να γίνει αντιληπτή στη Χαβάη, ήδη από τη δεκαετία του 1960. Εκεί, μία ομάδα παραγωγής πουκάμισων προώθησε την ιδέα της Aloha Friday, καθιστώντας αποδεκτή την ένδυση με πολύχρωμα πουκάμισα με κουμπιά και κοντά μανίκια στο γραφείο, σύμφωνα με την ιστορία της τάσης αυτής στον ιστότοπο της Levi Strauss & Co.
Η πρακτική, η οποία έγινε γνωστή ως Casual Fridays, μετανάστευσε στην ηπειρωτική χώρα κατά τη διάρκεια της έκρηξης του dot-com της δεκαετίας του 1990, αλλά στην αρχή δεν έγινε ευρέως αποδεκτή. Για να ξεπεράσει την αντίσταση από μεριάς των εταιρειών, η Dockers, η οποία ανήκει στην Levi’s και παράγει chinos και άλλα καθημερινά ρούχα, δημιούργησε τον «Οδηγό για Casual Business Wear» το 1992 και έστειλε το φυλλάδιο σε 25.000 διευθυντές ανθρώπινου δυναμικού. Η Dockers χρηματοδότησε επιδείξεις μόδας γραφείου και δημιούργησε μία ανοιχτή γραμμή στελεχωμένη από συμβούλους που εκπαιδεύτηκαν στο να παρέχουν καθοδήγηση μόδας σε επαγγελματίες ανθρώπινου δυναμικού.
Ακόμη και η Dockers, η οποία συνέβαλε στη δημιουργία της έννοιας του casual business, δίνει άλλη διάσταση στα κλασικά chinos της.Οι παραγωγοί κοστουμιών έχουν αλλάξει τακτική από τότε. Ακόμη και η Wall Street, προμαχώνας του εταιρικού ντυσίματος, πέταξε τα μανικετόκουμπα και χαλαρώνει τις γραβάτες της. Η Goldman Sachs Group Inc. στράφηκε σε έναν «ευέλικτο» ενδυματολογικό κώδικα το 2019, επιτρέποντας στους υπαλλήλους της να κρίνουν οι ίδιοι το πώς θα πρέπει να ντύνονται. Στη συνέχεια, ξέσπασε η πανδημία και έστειλε τους ανθρώπους σπίτια τους, όπου τα ρούχα γραφείου τους ξεκίνησαν να μαζεύουν σκόνη.
Μελέτες έχουν δείξει ότι το ντύσιμο επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο μάς αντιλαμβάνονται οι υπόλοιποι. Σε μία μελέτη που διεξήχθη από κοινού από τον καθηγητή ψυχολογίας του Πανεπιστημίου του Κάνσας, Omri Gillath και δημοσιεύθηκε το 2012, οι συμμετέχοντες έκριναν με ακρίβεια την ηλικία, το φύλο, το εισόδημα και άλλα χαρακτηριστικά των ανθρώπων, με βάση τις φωτογραφίες που έδειχναν τα παπούτσια που φορούσαν συχνότερα.
Οι γυναίκες και οι μειονότητες κρίνονται, συνήθως, πιο σκληρά. Σε μία μελέτη που δημοσιεύθηκε, πέρυσι, από τον Regan Gurung, καθηγητή ψυχολογικών επιστημών στο κρατικό πανεπιστήμιο του Όρεγκον, οι ίδιοι μαύροι άνδρες παρουσιάστηκαν στους παρατηρητές φορώντας διαφορετικά ρούχα, από κοστούμια μέχρι και φούτερ ή φόρμες. Αντιμετωπίζονταν ως έξυπνοι και αξιόπιστοι μόνο όταν ντύνονταν επίσημα, ανέφερε ο καθηγητής Gurung, προσθέτοντας ότι άλλες μελέτες δείχνουν ότι οι λευκοί άνδρες δεν αντιμετωπίζουν τις ίδιες προκαταλήψεις.
Το ίδιο ισχύει και για τις γυναίκες, σύμφωνα με την Joy Peluchette, καθηγήτρια ανώτερων διοικητικών στελεχών στο Πανεπιστήμιο Lindenwood στο St. Charles, στο Μισούρι, η οποία έχει μελετήσει το θέμα. «Όταν οι γυναίκες συμμορφώνονται με τα στερεότυπα της βιομηχανίας τους, είναι πιο πιθανό να λάβουν προαγωγή ή αύξηση», ανέφερε ο καθηγητής Plush.
Η Samantha Puig, αναλύτρια της αντικατασκοπείας στον κυβερνοχώρο για την αμερικανική κυβέρνηση, που εργάζεται στο γραφείο της από τον Φεβρουάριο, είπε ότι οι άνδρες συνάδελφοί της κάνουν σχόλια για την γκαρνταρόμπα της, μετά την ανταλλαγή των γκρι και μαύρων κοστουμιών πριν την πανδημία σε πολύχρωμες μπλούζες και Betabrand’s Dress Pant Yoga Pants. «Θα πουν : “Υιοθετήσαμε το χαλαρό ντύσιμο της Παρασκευής και τις Τρίτες;”», είπε η κα Puig, η οποία είναι 33 ετών και ζει στο Fredericksburg, στη Βιρτζίνια.
Η Liz Puccetti, διευθύντρια προγράμματος σε μια βιομηχανία αυτοματισμών, δήλωσε ότι έχει σκοπό να ντύνεται πιο άνετα, όταν επιστρέψει στο γραφείο αυτό το καλοκαίρι. Ωστόσο, η 35χρονη κάτοικος στο Wauwatosa, στο Ουισκόνσιν, θα φοράει αθλητικά παπούτσια μόνο αν το κάνουν και οι ανώτερες γυναίκες συνάδελφοί της.
«Η μηχανολογία είναι από παλιά ανδρικό πεδίο», είπε. «Είναι πάντα καλό να παίρνουμε ενδείξεις από τις ανώτερες γυναίκες συναδέλφους της εταιρείας σχετικά με το τι φορούν, επειδή έχουν κερδίσει τον σεβασμό των συνομηλίκων τους».
Ορισμένες εταιρείες σε τομείς όπως ο νόμος, τα οικονομικά και η κυβέρνηση εξακολουθούν να απαιτούν κοστούμια. Μετά από ένα χρόνο «βάλε ό,τι νομίζεις», μία στροφή σε πιο επίσημα ρούχα θα μπορούσε να βοηθήσει τους ανθρώπους να αφήσουν την πανδημία πίσω τους, σύμφωνα με τον καθηγητή Gillath, του Πανεπιστημίου του Κάνσας. «Μας βοηθά να αισθανόμαστε πιο κοντά στο φυσιολογικό», είπε.
Όταν ο Sheraz Iftikhar, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας διαχείρισης πλούτου Arch Global Advisors, ετοιμάστηκε να φέρει τους υπαλλήλους πίσω στο γραφείο της εταιρείας στο Μανχάταν, τον περασμένο Σεπτέμβριο, ερωτήθηκε από το προσωπικό του σχετικά με το τι πρέπει να φορούν.
«Υπήρχε μια σύγχυση από πλευράς τους, οπότε έπρεπε να θέσουμε κάποιες κατευθυντήριες γραμμές», είπε ο κ. Iftikhar. Επανέφερε τον προ πανδημικό ενδυματολογικό κώδικα με κοστούμια και άλλα επίσημα ντυσίματα για επιχειρήσεις. «Θέλαμε να διατηρήσουμε τον πολιτισμό μας», είπε ο κ. Iftikhar. «Θέλαμε να επιστρέψουμε στο πώς ήταν τα πράγματα πριν από την πανδημία».
Η Argent Mill Inc., η οποία παράγει ρούχα για εργαζόμενες γυναίκες και έχει στο πελατολόγιό της υπαλλήλους του Λευκού Οίκου και του Κογκρέσου, διπλασιάζει τα κοστούμια και άλλα κλασικά ρούχα εργασίας, αλλά προσθέτει σε αυτά περισσότερα χρώματα, όπως το φωτεινό ροζ. «Ποντάρουμε στο ότι η δουλειά μπορεί να φαίνεται διαφορετική – μπορεί να μην πηγαίνουμε στο γραφείο καθημερινά – αλλά οι γυναίκες θα ξαναρχίσουν να φορούν τα ρούχα που φορούσαν και πριν στη δουλειά τους», δήλωσε η Sali Christeson, Διευθύνων Σύμβουλος.
Αλλά το ντύσιμο για την επιτυχία έρχεται σε αντίθεση με την αυξανόμενη επιθυμία μας για άνεση. Και για πολλούς ανθρώπους, η άνεση κερδίζει. Ο Karl Hudson, υπεύθυνος μάρκετινγκ σε μία εταιρεία διαδικτυακών τυχερών παιχνιδιών, άλλαξε τα δερμάτινα παπούτσια του, που φορούσε πριν από την πανδημία, με τα αθλητικά παπούτσια Nike, όταν πια επέστρεψε στο γραφείο του στο Newcastle-upon-Tyne, στο Ηνωμένο Βασίλειο, πριν από μερικές εβδομάδες. Μερικοί από τους συναδέλφους του το πήγαν ένα βήμα παραπέρα, συνδυάζοντας σορτς με πιτζάμες. «Μοιάζουν σαν να σηκώθηκαν μόλις από το κρεβάτι», είπε ο 30χρονος.
Τα χαλαρά στυλ είναι εμφανή στη γειτονιά του Μανχάταν, όπου κυριαρχεί η μόδα και το ντύσιμο αποτελεί τρόπο ζωής. «Όλοι πηγαίνουν στη δουλειά τους με αθλητικά παπούτσια πλέον», δήλωσε η σχεδιάστρια Nicole Miller. «Πριν όλοι φορούσαμε τακούνια».
Πηγή: O.T