Το ζήτημα της υποστελέχωσης της Πυροσβεστικής και των εξαντλητικών βαρδιών που υποχρεώνονται να κάνουν οι εποχικοί πυροσβέστες αναδεικνύουν με τον πιο τραγικό τρόπο, με αφορμή τον θάνατο συναδέλφου τους σε τροχαίο στη Θάσο, έπειτα από 24ωρη υπηρεσία.
Όπως τονίζουν σε ανάρτησή τους στο Facebook «ο συνάδελφος μας στην Θάσο που έχασε τη ζωή του εν ώρα υπηρεσίας, ήταν ορισμένος 34 ώρες υπηρεσία με 2,5 ώρες ανάπαυση στο σύνολο των ωρών αυτών. (ανάπαυση δόθηκε μετά από 24 ώρες 07:30 με 10:00 το πρωί όπου ανέλαβε και πάλι υπηρεσία).
Για όλα αυτά εννοείται πως υπάρχουν ακράδαντα στοιχεία. Ο θάνατος του συναδέλφου βαραίνει τη διοίκηση του Π.Κ ΘΑΣΟΥ καθώς υπάρχει σωρεία παραβάσεων ωραρίων. Πλέον έχουν ανοίξει τα στόματα και μαθαίνουμε τα μύρια όσα για όσα συμβαίνουν στο συγκεκριμένο κλιμάκιο».
Εξάλλου, επισημαίνουν ότι «η συλλογική σύμβαση εργασίας των Εποχικών Πυροσβεστών είναι ξεκάθαρη. Ανάμεσα σε δύο υπηρεσίες θα πρέπει να μεσολαβεί 12 ώρες ανάπαυση».
Παράλληλα, αφήνουν υπόνοιες για κατάχρηση υπηρεσιακού οχήματος αναφέροντας στην ίδια ανάρτηση: «Κάποιοι θεωρούν πως το Πυροσβεστικό Σώμα είναι τσιφλίκι τους, κάποιοι νομίζουν πως μπορούν να είναι διοικητές και ταυτόχρονα ιδιοκτήτες κρεπερί, κάνοντας διανομή τρόφιμα για το μαγαζί τους με υπηρεσιακά αυτοκίνητα».
Όπως έγραψε το Kavalanews ο 50χρονος πυροσβέστης έχασε τη ζωή του στον λιμένα Θάσου όταν η μηχανή που οδηγούσε συγκρούστηκε με ΙΧ. Το δυστύχημα συνέβη λίγο πριν αναλάβει εκ νέου υπηρεσία.
Μόλις λίγα 24ωρα πριν η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Υπαλλήλων Πυροσβεστικού Σώματος (ΠΟΕΥΠΣ) κατήγγειλε με επιστολή της την συνεχιζόμενη επιφυλακή, κατακεραυνώνοντας την ηγεσία του Σώματος.
Με αφορμή την απόφαση του αρχηγού Θεόδωρου Βάγια να τους θέσει τις προηγούμενες ημέρες σε καθεστώς γενικής επιφυλακής, ενώ ο δείκτης επικινδυνότητας ήταν στο στάδιο 2 υπογράμμισε την «προκλητικά συνεχιζόμενη, εξαντλητική και ιδιαιτέρως επικίνδυνη για την ίδια τη σωματική ακεραιότητα, υπερεργασία».
Nonews.gr