Τετάρτη, 18 Δεκεμβρίου, 2024
ΑρχικήΚοινωνίαΕπαγγελματική συνέντευξη: Τα 5 κραυγαλέα λάθη που πρέπει να αποφύγετε

Επαγγελματική συνέντευξη: Τα 5 κραυγαλέα λάθη που πρέπει να αποφύγετε

.

******

Στείλατε το βιογραφικό σας στην εταιρεία που σας ενδιαφέρει (ίσως και να είναι η δουλεία των ονείρων σας, ίσως και όχι) και συγχαρητήρια! Κληθήκατε σε συνέντευξη που θα κρίνει την πρόσληψη σας. Και τώρα τι;

 

Υπάρχουν υποψήφιοι που έχουν μάθει και είναι άνετοι στη διαδικασία της συνέντευξης, ενώ υπάρχουν και άλλοι που «παγώνουν» όταν έρθει η κρίσιμη ώρα!

 

Το Proson.gr παρουσιάζει μία λίστα με τα βασικά λάθη που πρέπει να αποφύγετε, γιατί αν και «χαζά», συμβαίνουν πολύ συχνά και μπορούν να σας κοστίσουν την πολυπόθητη θέση!

 Να μην φτάσετε στην ώρα σας

 

Μπορεί να έχει απεργία, να γίνεται σεισμός ή να «διαλύεται το σύμπαν» γύρω σας, αλλά εσείς θα πρέπει να φτάσετε στην σωστή ώρα για την συνέντευξη σας.

 

Η αργοπορία σας θα μεταφραστεί από τους νέους σας εργοδότες ως «κακή δεξιότητα διαχείρισης χρόνου» και αν τύχετε σε κανέναν «περίεργο» μπορεί ακόμα και να αρνηθεί να σας δει.

 

Καλό είναι λοιπόν να φροντίζετε να είστε πάντα τουλάχιστον 10 λεπτά νωρίτερα στον χώρο όπου θα πραγματοποιηθεί η συνέντευξη.

 

Σε περίπτωση πάντως που δεν υπάρχει περίπτωση να προλάβετε να είστε στην ώρα σας, φροντίστε να ειδοποιήσετε τηλεφωνικώς για την αργοπορία σας, ζητώντας συγγνώμη, τουλάχιστον μισή ώρα νωρίτερα από το προγραμματισμένο ραντεβού.

 Η πρώτη εντύπωση

 

Η πρώτη εντύπωση που δίνουμε στους άλλους είναι, καλώς ή κακώς, ιδιαίτερα σημαντική, ιδιαίτερα όταν πρόκειται (ίσως) για τους νέους μας εργοδότες.

 

Για τον λόγο αυτό, εκτός από το να είστε στην ώρα σας, θα πρέπει να προσέξετε και την εμφάνιση σας!

 

Αυτό βέβαια εξαρτάται κάθε φορά από τη φύση της εταιρείας και της εργασίας για την οποία περνάτε από συνέντευξη. Εάν πάτε ντυμένοι με φόρμα γυμναστικής για παράδειγμα, σε μια τράπεζα το πιθανότερο είναι ότι δεν θα σε λάβουν και πολύ στα σοβαρά.

 

Για τον λόγο αυτό το ντύσιμο σας θα πρέπει είναι προσεγμένο και να προσδίδει επαγγελματισμό, αναλόγως πάντα με τη φύση της εταιρείας και της θέσης.

Κλείστε το κινητό!

 

Μπορεί να ακούγεται αυτονόητο αλλά δεν είναι! Και δεν υπάρχει χειρότερο για τους εργοδότες ή τους υπεύθυνους προσωπικού να έχουν απέναντι τους έναν υποψήφιο, που ασχολείται με το κινητό του.

 

Και όταν λέμε «ασχολείται με το κινητό» προφανώς δεν εννοούμε ότι παίζετε παιχνίδια κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, αλλά το να χτυπήσει και να απαντήσετε ή να δείτε τα μηνύματα σας και να απαντήσετε είναι εξίσου λάθος.

Εκτός από αγένεια φανερώνει ότι δεν είστε προσηλωμένοι στη διαδικασία, η θέση δεν σας ενδιαφέρει ιδιαίτερα και στην τελική… έχετε και καλύτερα πράγματα να κάνετε!

 

Για τον λόγο αυτό φροντίστε να κλείσετε ή να βάλετε στο αθόρυβο το κινητό σας πριν ξεκινήσει η διαδικασία.

 Οι προηγούμενοι εργοδότες

 

Ένα μεγάλο λάθος που κάνουν πολλοί υποψήφιοι εργαζόμενοι είναι, όταν ερωτηθούν, να απαντήσουν άσχημα για τους προηγούμενους τους εργοδότες.

Ακόμα και αν από την προηγούμενη δουλειά φύγατε υπό κακούς όρους, φροντίστε να το αποκρύψετε.

 

Το να ρίχνετε την ευθύνη στους πρώην εργοδότες σας ή το να αποκαλύπτετε άσχημες πτυχές της προηγούμενης επιχείρησης που εργαζόσασταν, σας κάνει να φαίνεστε ανώριμους και αντί – επαγγελματίες. Μάλιστα, δίνει την εντύπωση ότι μπορεί να βγάλετε στη φόρα τα «άπλυτα» της εταιρείας μόλις σας δοθεί η πρώτη ευκαιρία.

 Η διαπραγμάτευση του μισθού

 

Είναι πολύ καλό οι εργαζόμενοι να διαπραγματεύονται το μισθό τους και να προσπαθούν να λάβουν το καλύτερο δυνατό και αυτό που θεωρούν ότι τους αξίζει, αρκεί να ξέρουν πότε να το κάνουν.

 

Είναι σαν «κοινό μυστικό» ότι στις συνεντεύξεις ο εργαζόμενος δεν θίγει το θέμα του μισθού, εάν ο υπεύθυνος δεν αναφέρει πρώτα το εν λόγω θέμα.

 

Το ίδιο φυσικά ισχύει και για τις άδειες, τα ρεπό, ή τις έξτρα παροχές που μπορεί να έχετε ακούσει ότι παρέχει η επιχείρηση.

Η καλύτερη δυνατόν συμπεριφορά είναι να κρατήσετε όλες τις απορίες σας για την τελική συνέντευξη!

 

 

Ακολουθήστε το seleo.gr στο Facebook και στο Twitter

 

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.

Χορηγός Επικοινωνίας



Διαβάστε Ακόμα