Τις έντονες διαμαρτυρίες ιδιοκτητών τουριστικών λεωφορείων, προκαλεί η “πειρατική” λειτουργία Αλβανικών ΤΑΞΙ, που …υποκλέπτουν το έργο της διεθνούς οδικής μεταφοράς, που ανατέθηκε νόμιμα σε τουριστικά γραφεία, που διαθέτουν “άδεια διεθνών επιβατικών μεταφορών”.
Καθημερινά, όπως καταγγέλουν οι ιδιοκτήτες τουριστικών λεωφορείων- πάνω από 300 ΤΑΞΙ με Αλβανικές πινακίδες, επιβιβάζουν παράνομα επιβάτες, από τους νομούς Θεσσαλονίκης, Χαλκιδικής, Σερρών, Πιερίας και Πέλλας, με προορισμό την Αλβανία.
Τα συγκεκριμένα ταξί, εισέρχονται νόμιμα στη χώρα, από το συνοριακό σταθμό Κρυσταλλοπηγής, με επιβάτες προς την Ελλάδα, οπότε βάσει νόμου, πρέπει να επιστρέφουν άδεια. Όμως, λειτουργούν ως “ελληνικά ταξί” και παραλαμβάνουν Αλβανούς πολίτες, από τους προαναφερθέντες νομούς, τους οποίους μεταφέρουν στην Αλβανία, αλλά κάποιες φορές και μεταξύ νομών της Ελλάδας.
Οι πολυμήχανοι Αλβανοί ταξιτζήδες, παρακάμπτουν το Τελωνείο με το εξής απλό κόλπο: επειδή πρέπει να είναι άδειοι κατά την επιστροφή τους στην Αλβανία, λίγο πριν το Τελωνείο κατεβάζουν τους πελάτες τους, οι οποίοι περπατάνε 500 μέτρα, μέχρι να μπουν στο Αλβανικό έδαφος, όπου τους περιμένει ο συμπατριώτης τους ταξιτζής, για να τους πάει στον προορισμό τους.
Έτσι, το ελληνικό δημόσιο χάνει έσοδα από φόρους και ΦΠΑ, ενώ οι Έλληνες επιχειρηματίες των τουριστικών λεωφορείων και Ταξί, χάνουν πελάτες.
Το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα οξυμένο, την περίοδο συγκομιδής της ελιάς, καθώς τότε, έρχονται χιλιάδες Αλβανοί εργάτες γης στη χώρα μας και υπάρχει μεγαλύτερη κινητικότητα και …πελάτες.
https://sakisgeorgiadis.blogspot.com/2024/10/blog-post_30.html