Όλοι γνωρίζουμε πως η δουλειά του σερβιτόρου έχει τις δυσκολίες της. Πολλές ώρες ορθοστασίας, κούραση, κουβάλημα, ενώ ειδικά όταν μιλάμε για «σεζόν», εκεί τα πράγματα γίνονται ακόμη πιο περίπλοκα.
Μέσα σε όλες τις δυσκολίες της συγκεκριμένης δουλειάς, θα πρέπει να προσθέσουμε και τους πελάτες, οι οποίοι στην τελική δεν έχουν πάντα δίκιο. Ωστόσο χρειάζεται μια σωστή διαχείριση από την πλευρά του σερβιτόρου, προκειμένου τα πράγματα να μην ξεφύγουν. Υπάρχουν βέβαια και μερικές ερωτήσεις που μπορεί να τους «βγάλουν από τα ρούχα τους».
Αυτές είναι οι ερωτήσεις που εμείς, ως πελάτες, καλό θα ήταν να μην κάνουμε ποτέ:
Ποιο είναι το φθηνότερο πιάτο στον κατάλογο;
Από τη στιγμή που στους περισσότερους καταλόγους αναγράφονται οι τιμές των φαγητών, δεν υπάρχει κανένας λόγος ύπαρξης αυτής της ερώτησης. Άσε που φαίνεσαι και τζαμπατζής κάνοντάς την.
Υπάρχει κάτι καλό στον κατάλογο;
Τώρα εδώ τι περιμένεις να σου απαντήσει; Πως δεν υπάρχει; Προφανώς και πρέπει να πει ότι όλα είναι καλά.
Θα μπορούσε η κουζίνα να μου ετοιμάσει κάτι εκτός μενού;
Συγνώμη, τι ήρθες να παριστάνεις στο εστιατόριο, κάνοντας τη συγκεκριμένη ερώτηση; Δείχνει ασέβεια.
Μπορώ να έχω το μπιφτέκι μου ψημένο ανάμεσα σε medium και medium-well;
Αν ζητήσεις Medium-well είσαι οκ. Αν τώρα πας να κάνεις αστειάκι, πως θες κάτι ακόμη πιο εξειδικευμένο, το μόνο που πετυχαίνεις είναι να εκνευρίσεις τον σερβιτόρο.
Μπορώ να αλλάξω την παραγγελία μου;
Οκ, σε όλους μπορεί να τύχει να μετανιώσουν για κάτι που παρήγγειλαν. Αν προλάβεις τον σερβιτόρο πριν δώσει την παραγγελία στην κουζίνα έχει καλώς. Αν όχι και παρόλα αυτά επιμείνεις, τότε είσαι απαράδεκτος.
Μπορείτε να μου κάνετε πιο βαρύ το ποτό μου;
Το μόνο που πετυχαίνεις με αυτή την ερώτηση είναι να δείξεις σε όλους πως πήγες εκεί για να μεθύσεις.
Αν και είναι βράδυ, μπορώ να παραγγείλω κάτι από το μενού του brunch;
Καταλαβαίνεις πολύ καλά ότι είναι όλο λάθος.
Γιατί δεν μπορούμε οι δυο μας να καθίσουμε σε εκείνο το τραπέζι για τέσσερις;
Θα έπρεπε να το αντιλαμβάνεσαι από μόνος σου και να μη ρωτάς τα αυτονόητα.