Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου, 2024
ΑρχικήΚοινωνίαΠαρελθόν η πιο επικίνδυνη γέφυρα της Ελλάδας- Πότε ξεκινά η κατασκευή της...

Παρελθόν η πιο επικίνδυνη γέφυρα της Ελλάδας- Πότε ξεκινά η κατασκευή της νέας (ΒΙΝΤΕΟ)

.

Σύντομα η πιο επικίνδυνη οδική γέφυρα της χώρας θα αποτελέσει παρελθόν, καθώς ξεκινά άμεσα η διαδικασία κατασκευής μιας νέας, ακριβώς δίπλα στη μεταλλική κατασκευή που στέκεται στο ίδιο σημείο περισσότερα από 120 χρόνια.

Η γέφυρα του Ευρώτα, γνωστή και ως η πιο επικίνδυνη της Ελλάδας, πρόκειται να αποτελέσει σύντομα παρελθόν, καθώς περνά στη φάση της υλοποίησης το έργο το οποίο και θα οδηγήσει στην κατασκευή ενός νέου, ασφαλέστερου οδικού περάσματος.

Η νέα γέφυρα του Ευρώτα στη Σκάλα Λακωνίας, το εργολαβικό συμφωνητικό της οποίας υπεγράφη, πρόκειται να κατασκευαστεί δίπλα στην υφιστάμενη μεταλλική κατασκευή, προσφέροντας στους κατοίκους της περιοχής αλλά και της Λακωνίας ένα ασφαλές πέρασμα πάνω από τον ποταμό του Ευρώτα.Η μεταλλική γέφυρα που στέκεται στο ίδιο σημείο για 126 χρόνια και έχει χαρακτηριστεί ακατάλληλη από το 2001 θα αποκατασταθεί και θα μετατραπεί σε πεζογέφυρα, συνεχίζοντας την πορεία της στον χρόνο.

Παράλληλα με την αποκατάσταση της μεταλλικής γέφυρας θα πραγματοποιηθεί και η ανάπλαση του περιβάλλοντα χώρου, αναβαθμίζοντας έναν εξαιρετικά σημαντικό οδικό κόμβο. Εκτός των άλλων, το έργο προβλέπει ακόμα τη δημιουργία χώρων πρασίνου και ψυχαγωγίας, χαρίζοντας μια νέα πνοή στη Σκάλα Λακωνίας και τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής.

Γέφυρα Ευρώτα

Σε ό,τι αφορά στον προϋπολογισμό του έργου, αυτός ανέρχεται σε 4.465.000 ευρώ, ενώ η θεμελίωση του πρόκειται να πραγματοποιηθεί εντός των επόμενων εβδομάδων.

H ιστορία της μεταλλικής γέφυρας του Ευρώτα

Η κατασκευή της γέφυρας ξεκίνησε το 1896, με τους σχεδιαστές και τους κατασκευαστές της να είναι Γερμανοί και Ιταλοί αντίστοιχα.Για τη δημιουργία της επιστρατεύτηκαν δύο τεχνικές, με την πρώτη να είναι αυτή του σωλήνα (μιας και στην πραγματικότητα είναι ένας σωλήνας).Δεδομένου, όμως, ότι το μήκος της είναι περίπου 100 μέτρα και οι ταλαντώσεις θα ήταν σφοδρές, ακολουθήθηκε και η τεχνική στήριξης στο κέντρο με βάση, το βάθος των θεμελίων της οποίας φτάνει τα 30 μέτρα περίπου.

Πηγή:carandmotor.gr

- Advertisement -

Ακολουθήστε το seleo.gr στο Facebook και στο Twitter

 

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.

Χορηγός Επικοινωνίας



Διαβάστε Ακόμα