Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου, 2024
ΑρχικήΚοινωνίαΟκτώ συνήθειες επιτυχημένων ανθρώπων που δεν δουλεύουν ποτέ σκληρά

Οκτώ συνήθειες επιτυχημένων ανθρώπων που δεν δουλεύουν ποτέ σκληρά

.

Αναρωτηθήκατε ποτέ πώς μερικά άτομα φαίνονται να τα καταφέρνουν στη ζωή με επιτυχία; Είναι αυτοί που είναι πάντα προσγειωμένοι, μετατρέποντας κάθε ευκαιρία σε χρυσό, αλλά ποτέ δεν φαίνεται να είναι καταπονημένοι ή αγχωμένοι.

Πολλοί πιστεύουν πως το κλειδί για την επιτυχία είναι μόνο η σκληρή δουλειά, όμως φαίνεται πως τα πράγματα δεν είναι πάντα έτσι. Αποδεικνύεται ότι δεν χρειάζεται πάντα να πιέζεις τον εαυτό σου να φτάνει στα άκρα. Μερικές φορές, χρειάζεται να διαχειρίζεσαι με έξυπνο τρόπο τον χρόνο και την ενέργειά σου. Όσοι το πετυχαίνουν, έχουν βρει τον τρόπο να αξιοποιούν αποτελεσματικά τις δυνάμεις τους και να διατηρούν έναν ισορροπημένο τρόπο ζωής.

8 συνήθειες επιτυχημένων ανθρώπων που πετυχαίνουν πράγματα χωρίς να εξαντλούνται δουλεύοντας σκληρά
Βάζουν προτεραιότητες με στρατηγική
Θεωρούν την ξεκούραση ως εργαλείο παραγωγικότητας
Αναθέτουν δουλειές αποτελεσματικά
Δεν φοβούνται να πουν «όχι»
Βγαίνουν τακτικά από τη ζώνη άνεσής τους
Εστιάζουν στη μάθηση, όχι απλώς στην εκτέλεση
Καλλιεργούν ουσιαστικές συνεργασίες
Αποδέχονται την αποτυχία ως μέρος της διαδικασίας
Βάζουν προτεραιότητες με στρατηγική
Σε αντίθεση με τον τυπικό σκληρά εργαζόμενο που προσπαθεί να αντιμετωπίσει τα πάντα ταυτόχρονα, αυτά τα άτομα έχουν την ικανότητα να εντοπίζουν ποιες εργασίες θα τους αποφέρουν τις υψηλότερες αποδόσεις.

Καταλαβαίνουν ότι το να είσαι απασχολημένος δεν ισοδυναμεί πάντα με το να είσαι παραγωγικός. Αντίθετα, επικεντρώνονται σε εργασίες που ευθυγραμμίζονται στενά με τους στόχους τους και έχουν τον πιο σημαντικό αντίκτυπο.

Αυτή η προσέγγιση όχι μόνο ενισχύει την αποτελεσματικότητά τους, αλλά διασφαλίζει επίσης ότι η ενέργειά τους δαπανάται σε προσπάθειες που έχουν πραγματικά σημασία.

Αυτά τα επιτυχημένα άτομα χρησιμοποιούν συχνά μια κριτική ματιά στις λίστες υποχρεώσεών τους, διακρίνοντας τι είναι επείγον και τι είναι σημαντικό. Αναγνωρίζουν ότι το να ξοδεύουν χρόνο σε λιγότερο σημαντικές εργασίες, ανεξάρτητα από το πόσο επείγουσες μπορεί να φαίνονται, μπορεί να είναι μια λεπτή μορφή αναβλητικότητας.

Tip: Κάθε πρωί, επιλέξτε μία εργασία που, εάν ολοκληρωνόταν, θα έκανε τη μεγαλύτερη διαφορά στη μέρα σας. Εστιάστε στην ολοκλήρωση αυτής της εργασίας πρώτα. Αυτή η προσέγγιση, που συχνά αναφέρεται ως μέθοδος “Eat That Frog”, διασφαλίζει ότι θα διαχειριστείτε την υποχρέωση που έχει τη μεγαλύτερη επιρροή, όταν η ενέργειά σας είναι στο αποκορύφωμά της.

Θεωρούν την ξεκούραση ως εργαλείο παραγωγικότητας
Σε έναν κόσμο που ουσιαστικά προωθεί το πρότυπο του να είσαι πολυάσχολος και να βρίσκεσαι σε συνεχή δράση, αυτό μπορεί να φαίνεται αδιανόητο. Ωστόσο, αυτά τα άτομα αναγνωρίζουν ότι η ξεκούραση δεν είναι απλώς ένα διάλειμμα από τη δουλειά. Αποτελεί ουσιαστικό μέρος της εργαλειοθήκης τους για την αύξηση της παραγωγικότητάς τους.

Για παράδειγμα ένας σύντομος περίπατος ή ένας σύντομος υπνάκος μπορεί να φορτίσει τις μπαταρίες άρα και τη δημιουργικότητα και την προσοχή, βελτιώνοντας την ποιότητα της δουλειάς.

Οι επιτυχημένοι άνθρωποι αξιοποιούν τέτοιες στιγμές ξεκούρασης για να ανανεώσουν το μυαλό και το σώμα τους. Γνωρίζουν ότι το να αφιερώνουν χρόνο για να χαλαρώσουν δεν είναι πολυτέλεια, αλλά ανάγκη για διαρκή υψηλή απόδοση. Ουσιαστικά έχει να κάνει με το να δουλεύουμε πιο έξυπνα, όχι πιο σκληρά, και να κατανοήσουμε ότι ο εγκέφαλός μας χρειάζεται μία παύση για να επεξεργαστεί πληροφορίες, να δημιουργήσει νέες ιδέες και να διατηρήσει τη βέλτιστη λειτουργία.

Tip: Προγραμματίστε σύντομα, τακτικά διαλείμματα κατά τη διάρκεια της εργάσιμης ημέρας. Ακόμη και μια παύση 5 έως 10 λεπτών μπορεί να ενισχύσει σημαντικά την εστίαση και την παραγωγικότητά σας για τις επόμενες ώρες. Προσπαθήστε να βγείτε έξω, να αναπνεύσετε λίγο καθαρό αέρα ή απλά να κλείσετε τα μάτια σας και να διαλογιστείτε για μερικές στιγμές.

Αναθέτουν δουλειές αποτελεσματικά
Οι επιτυχημένοι άνθρωποι αναγνωρίζουν ότι δεν μπορούν να κάνουν τα πάντα μόνοι τους και ότι η προσπάθεια να το κάνουν αυτό είναι μια συνταγή εξάντλησης και αναποτελεσματικότητας.

Αναθέτοντας καθήκοντα σε άλλους, έχουν χρόνο για να επικεντρωθούν σε αυτό που κάνουν καλύτερα. Κάποιοι προσπαθούν να χειριστούν κάθε μικρή λεπτομέρεια μόνοι τους, νομίζοντας ότι είναι πιο γρήγορο από το να το εξηγήσουν σε κάποιον άλλο. Όμως η τακτική αυτή τους κουράζει και τους αφήνει ελάχιστη ενέργεια για τις εργασίες που απαιτούν πραγματικά την προσοχή τους. Οι επιτυχημένοι άνθρωποι το καταλαβαίνουν αυτό. Δεν φοβούνται να παραχωρήσουν ευθύνες σε άλλους, δείχνοντάς τους εμπιστοσύνη για να χειριστούν αυτές τις εργασίες αποτελεσματικά.

Δεν πρόκειται μόνο για ανάθεση εργασίας, έχει να κάνει με την ενδυνάμωση των άλλων. Περιλαμβάνει τον εντοπισμό του κατάλληλου ατόμου για κάθε εργασία και την ανάθεση της ευθύνης σε αυτόν. Αυτό όχι μόνο μειώνει τον φόρτο εργασίας τους, αλλά βοηθά επίσης στη δημιουργία μιας ικανής, αξιόπιστης ομάδας γύρω τους.

Tip: Προσδιορίστε μια εργασία που κάνετε αυτήν τη στιγμή και η οποία θα μπορούσε να γίνει από κάποιον άλλο. Θα μπορούσε να είναι κάτι μικρό, όπως η οργάνωση αρχείων ή ο χειρισμός συνηθισμένων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αναθέστε αυτήν την εργασία σε ένα μέλος της ομάδας ή εξετάστε το ενδεχόμενο να την αναθέσετε σε εξωτερικούς συνεργάτες. Αυτό θα σας δώσει περισσότερο χρόνο για να εστιάσετε σε εργασίες υψηλότερης προτεραιότητας που απαιτούν τις μοναδικές σας δεξιότητες και εξειδίκευση.

Δεν φοβούνται να πουν «όχι»
Δεν αξίζει κάθε ευκαιρία, αίτημα ή έργο που εμφανίζεται στον δρόμο σας. Το να μάθετε να λέτε «όχι» σημαίνει να αναγνωρίζετε την αξία του χρόνου σας και να δεσμεύεστε στις προτεραιότητές σας. Πολλοί αγωνίζονται να πουν «ναι» σε όλα, προσπαθώντας να ευχαριστήσουν τους πάντες και συνήθως καταλήγουν να μην είναι παραγωγικοί. Το να λες «όχι» δεν είναι αγενές ή αντιεπαγγελματικό, είναι ένα απαραίτητο όριο που πρέπει να θέτεις για την προστασία του χρόνου και της παραγωγικότητάς σας.

Οι επιτυχημένοι άνθρωποι το γνωρίζουν καλά αυτό. Αξιολογούν κάθε αίτημα ή ευκαιρία σε σχέση με τους στόχους και τις προτεραιότητές τους. Εάν δεν ευθυγραμμίζεται, δεν φοβούνται να το απορρίψουν.

Αυτή η συνήθεια δεν αφορά μόνο την άρνηση πραγμάτων. Έχει να κάνει με συνειδητές επιλογές. Έχει να κάνει με το θάρρος και τη σαφήνεια να αρνηθείς δεσμεύσεις που δεν εξυπηρετούν τον σκοπό σου ή δεν ευθυγραμμίζονται με τις αξίες σου. Είναι μια δύσκολη δεξιότητα στην κατοχή, αλλά εξαιρετικά ανταποδοτική.

Tip: Την επόμενη φορά που θα αντιμετωπίσετε ένα αίτημα ή μια ευκαιρία, κάντε μία παύση πριν απαντήσετε. Ρωτήστε τον εαυτό σας εάν ευθυγραμμίζεται με τους στόχους και τις προτεραιότητές σας. Εάν όχι, αρνηθείτε ευγενικά. Θυμηθείτε, το να λέτε «όχι» σε ένα πράγμα σημαίνει να λέτε «ναι» σε κάτι άλλο που είναι πιο σημαντικό για εσάς.

Βγαίνουν τακτικά από τη ζώνη άνεσής τους
Η έξοδος από τη ζώνη άνεσής τους επιτρέπει στα επιτυχημένα άτομα να βιώσουν την ανάπτυξη, να αποκτήσουν νέες προοπτικές και να βρουν πιο αποτελεσματικούς τρόπους επίλυσης προβλημάτων, μειώνοντας τελικά την ανάγκη για σκληρή δουλειά.

Όταν μένουμε στη ζώνη άνεσής μας, τείνουμε να κάνουμε τα πράγματα με τον τρόπο που τα κάναμε πάντα, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε στασιμότητα και αναποτελεσματικότητα.

Προκαλώντας τον εαυτό τους και δοκιμάζοντας νέες προσεγγίσεις, οι επιτυχημένοι άνθρωποι συχνά ανακαλύπτουν πιο αποτελεσματικές μεθόδους εργασίας.

Αυτή η συνήθεια κρατά το μυαλό τους κοφτερό και τις στρατηγικές τους φρέσκες, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να επιτύχουν τους στόχους τους με λιγότερη προσπάθεια. Αυτή η προσέγγιση δεν σημαίνει ότι αναλαμβάνουν πάντα τεράστια ρίσκα ή κάνουν δραστικές αλλαγές.

Μερικές φορές, η έξοδος από τη ζώνη άνεσης μπορεί να είναι τόσο απλή όσο η δοκιμή ενός νέου εργαλείου, η προσέγγιση ενός έργου από διαφορετική οπτική γωνία ή η αναζήτηση συνεργασίας σε ένα ζήτημα το οποίο συνήθως διαχειρίζονται μόνοι. Αυτά τα μικρά βήματα μπορούν να οδηγήσουν σε σημαντικά άλματα παραγωγικότητας και επιτυχίας.

Tip: Προσδιορίστε έναν τρόπο με τον οποίο μπορείτε να βγείτε από τη ζώνη άνεσής σας αυτή την εβδομάδα. Θα μπορούσε να είναι τόσο απλό όσο να αναλάβετε μια εργασία που συνήθως αποφεύγετε ή να ζητήσετε τα σχόλια από κάποιον του οποίου τη γνώμη εκτιμάτε αλλά στον οποίο σπάνια απευθύνεστε.

Εστιάζουν στη μάθηση, όχι απλώς στην εκτέλεση
Οι πραγματικά επιτυχημένοι άνθρωποι κατανοούν ότι η συνεχής δράση χωρίς μάθηση οδηγεί σε αναποτελεσματικότητα και εξάντληση.

Αντίθετα, επενδύουν χρόνο στην εκμάθηση νέων δεξιοτήτων, στην κατανόηση των αναδυόμενων τάσεων και στην απόκτηση γνώσεων, γεγονός που καθιστά τη δράση τους πιο αποτελεσματική και λιγότερο χρονοβόρα.

Αυτή η προσέγγιση αφορά την πιο έξυπνη εργασία, όχι πιο σκληρή. Με συνεχή μάθηση, παραμένουν ένα βήμα μπροστά, προβλέπουν πιθανές προκλήσεις και βρίσκουν καινοτόμες λύσεις.

Αυτή η στάση τους σώζει συχνά από το να βαλτώσουν σε επαναλαμβανόμενες, μη παραγωγικές εργασίες.

Tip: Αφιερώστε έναν χρόνο κάθε εβδομάδα, ακόμα κι αν είναι μόνο μία ώρα, στην εκμάθηση κάτι νέου που σχετίζεται με τον τομέα σας. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω διαδικτυακών μαθημάτων, ανάγνωσης σχετικών άρθρων ή ακόμα και παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων ή εργαστηρίων.

Καλλιεργούν ουσιαστικές συνεργασίες
Οι επιτυχημένοι άνθρωποι που δεν εργάζονται υπερβολικά συχνά έχουν ένα ισχυρό δίκτυο υποστηρικτικών συναδέλφων, συμβούλων και φίλων.

Αυτό το δίκτυο δεν είναι μόνο για κοινωνικοποίηση. Παρέχει ένα σύστημα υποστήριξης, προσφέρει διαφορετικές προοπτικές και μερικές φορές βοηθά στην κατανομή του φορτίου.

Έχει τεράστια αξία του να έχεις ένα δίκτυο ανθρώπων τους οποίους μπορείς να εμπιστευτείς για συμβουλές, σχόλια και υποστήριξη. Αυτές οι συνδέσεις ανοίγουν συχνά πόρτες σε ευκαιρίες και λύσεις που δεν θα βρίσκετε μόνος σας.

Οι επιτυχημένοι άνθρωποι επενδύουν χρόνο στο χτίσιμο αυτών των σχέσεων. Καταλαβαίνουν ότι η επιτυχία δεν είναι ένα μοναχικό ταξίδι και ότι το να έχεις τους κατάλληλους ανθρώπους γύρω σου μπορεί να κάνει την πορεία σου πολύ πιο ομαλή και λιγότερο αγχωτική.

Αυτό δεν σημαίνει ότι δικτυώνονται συνεχώς. Αντίθετα, εστιάζουν στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα, καλλιεργώντας σχέσεις που είναι αμοιβαία επωφελείς και ευθυγραμμισμένες με τις αξίες και τους στόχους τους. Αυτές οι συνδέσεις γίνονται πηγή δύναμης, έμπνευσης και βοήθειας.

Tip: Απευθυνθείτε σε κάποιον στον επαγγελματικό σας κύκλο αυτήν την εβδομάδα με τον οποίο θα θέλατε να ενισχύσετε τη συνεργασία σας. Ο στόχος είναι η οικοδόμηση μιας γνήσιας και αμοιβαίας υποστηρικτική σχέσης.

Αποδέχονται την αποτυχία ως μέρος της διαδικασίας
Οι επιτυχημένοι άνθρωποι που διαχειρίζονται αποτελεσματικά τον φόρτο εργασίας τους δεν βλέπουν την αποτυχία ως οπισθοδρόμηση, αλλά ως απαραίτητο σκαλοπάτι.

Αυτή η νοοτροπία είναι ζωτικής σημασίας γιατί τους απελευθερώνει από το φόβο να κάνουν λάθη, επιτρέποντάς τους να αναλάβουν υπολογισμένα ρίσκα και να επιδιώξουν καινοτόμες ιδέες χωρίς το βάρος της τελειομανίας.

Οι αποτυχίες αποτελούν πολύτιμα μαθήματα. Η αποδοχή της αποτυχίας δεν ήταν εύκολη, αλλά είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη. Τα επιτυχημένα άτομα έχουν αυτό το κοινό χαρακτηριστικό: δεν ασχολούνται με τις αποτυχίες τους. Αντίθετα, αναλύουν τι πήγε στραβά, μαθαίνουν από αυτό και προχωρούν με νέες ιδέες.

Αυτή η προσέγγιση τους αποτρέπει από τη σπατάλη χρόνου και ενέργειας σε τύψεις ή αυτοκριτική. Η αποτυχία, στα μάτια τους, δεν είναι το αντίθετο της επιτυχίας, αλλά μέρος της.

Κατανοώντας ότι κάθε αποτυχία τους φέρνει πιο κοντά στους στόχους τους, διατηρούν τα κίνητρα και την εστίασή τους και αποφεύγουν την εξάντληση που προέρχεται από τον φόβο της αποτυχίας.

Αυτή η ανθεκτικότητα όχι μόνο τους κάνει πιο αποτελεσματικούς στη δουλειά τους, αλλά επίσης ενσταλάζει μια αίσθηση θάρρους και προσαρμοστικότητας.

Tip: Την επόμενη φορά που θα αντιμετωπίσετε μια αποτυχία, αφιερώστε λίγο χρόνο για να σκεφτείτε τι σας δίδαξε. Αντί να επικρίνετε τον εαυτό σας, ρωτήστε: «Τι μπορώ να μάθω από αυτό;» Αυτή η αλλαγή προοπτικής μετατρέπει την αποτυχία σε εργαλείο ανάπτυξης και σας κάνει να προχωράτε μπροστά χωρίς το βάρος της περιττής αυτοκριτικής.

Πηγή: Enikos.gr

- Advertisement -

Ακολουθήστε το seleo.gr στο Facebook και στο Twitter

 

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.

Χορηγός Επικοινωνίας



Διαβάστε Ακόμα