Η πρώτη απόφαση για αναστολή της διακοπής ρεύματος που εκδόθηκε αφορά μια ξενοδοχειακή μονάδα που είχε συμβόλαιο με ιδιώτη πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας.
Η εταιρεία, αν και στο συμβόλαιο που είχε κάνει με την ξενοδοχειακή μονάδα υπήρχε σαφής όρος ότι δεν θα έμπαινε Ρήτρα Αναπροσαρμογής, την επέβαλε μονομερώς, με αποτέλεσμα να αυξηθούν πάρα πολύ οι λογαριασμοί ηλεκτρικού ρεύματος.
Την διαδικασία δικαίωσης και το πώς εκδόθηκε η πρώτη προσωρινή διαταγή προς τον πάροχο να μην κόψει το ρεύμα εξήγησε το πρωί μιλώντας στην ΕΡΤ η δικηγόρος Αριάδνη Νούκα.
Η δικηγόρος επισήμανε και τις μεγάλες ευθύνες ιδιωτών και πολιτείας που δεν ενημέρωσαν έγκαιρα τους πολίτες για το τι σημαίνει η Ρήτρα Αναπροσαρμογής στα τιμολόγια του ρεύματος.
Οι πάροχοι επέβαλαν την Ρήτρα Αναπροσαρμογής από τον Νοέμβριο του 2020, είπε η δικηγόρος.
Η δικηγόρος ανέφερε ότι στις 18 Μαΐου εκδικάζεται συλλογική αγωγή της ΕΚΠΟΙΖΩ κατά των παρόχων.
Ανέφερε επίσης ότι σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου των τεχνικών υπηρεσιών της ΔΕΗ καθημερινά γίνονται 500 αιτήσεις για διακοπές του ηλεκτρικού ρεύματος.