Οι καταναλωτές αποφεύγουν, σύμφωνα με στοιχεία των Airbnb και Vrbo, τα «μεσαίας πολυτελείας» ακίνητα αυτό το καλοκαίρι.
Είτε πρόκειται για λόγους όπως η πεπαλαιωμένη εσωτερική διακόσμηση, είτε η «περιορισμένη» παροχή ανέσεων όπως πισίνα χωρίς τζακούζι, πολλά από τα ακίνητα αυτά έχουν καταλήξει στα αζήτητα.
Κατ’ αυτόν τον τρόπο, το εισόδημα των ιδιοκτητών των ακινήτων αναμένεται να μειωθεί για πρώτη φορά από την πανδημία, σύμφωνα με την εταιρεία αναλύσεων AirDNA. Παράλληλα, ο μέσος όρος διαμονών θα μειωθεί από το 58% στο 56% το φετινό καλοκαίρι, με το μεγαλύτερο μέρος της μείωσης αυτής να οφείλεται στην περιορισμένη δημοφιλία των μεσαίας πολυτελείας ακινήτων.
«Πρόκειται για μία τάση η οποία πρόκειται να συνεχιστεί», τόνισε το στέλεχος της AirDNA, Τζέιμι Λέιν στο Business Insider, προσθέτοντας πως «τη στιγμή που οι βραχυπρόθεσμες ενοικιάσεις γίνονται όλο και περισσότερο mainstream, θα υπάρχει και αύξηση των στάνταρ των ενοικιαστών».
Πολυτέλεια
Τα πολυτελή ακίνητα, από την άλλη, παραμένουν υπερπλήρη κατά τη διάρκεια των θερινών μηνών αφού οι συνήθεις, οικονομικά εύρωστοι ενοικιαστές δεν αντιμετωπίζουν τα οικονομικά προβλήματα τα οποία προκαλεί η πληθωριστική κρίση.
«Πρόκειται για μία διαφορετική κλάση πελατολογίου. Δεν ανησυχούν για την πτώση των αγορών ή την πιθανότητα δημιουργίας ύφεσης», επεσήμανε ο Ρικ Κενγουόρδι ο οποίος διαχειρίζεται 92 ακίνητα στο Φοίνιξ της Αριζόνας.
Πέντε από τα ακίνητα τα οποία διαχειρίζεται είναι πολυτελή, με infinity pools, γήπεδα τένις και κόστος $800/διανυκτέρευση. Σύμφωνα με τον Κενγουόρδι, τα ακίνητα αυτά έχουν ξεπεράσει το 80% πληρότητας το φετινό καλοκαίρι, σε σχέση με τον αναμενόμενο μέσο όρο του 56%.
Παρόμοια είναι και η κατάσταση στη λίμνη Arrowhead όπου το ακίνητο των πέντε υπνοδωματίων, τζακούζι και game room το οποίο προσφέρεται για $600/διανυκτέρευση έχει 100% πληρότητα για κάθε σαββατοκύριακο του φετινού καλοκαιριού, σύμφωνα με την Κέιτι Κέι Μιντ η οποία διαχειρίζεται 7 Airbnbs.
Μπύρα και σαμπάνια
Δεδομένης της ποικιλίας των επιλογών, οι καταναλωτές με περιορισμένο μπάτζετ έχουν αναβαθμίσει τις προτιμήσεις τους. «Θέλουν σαμπάνια αλλά μπορούν να αγοράσουν μόνο μπύρα», υπογράμμισε χαρακτηριστικά ο Κενγουόρδι.
Πολλές από τις αποφάσεις των καταναλωτών αυτών βασίζονται ως επί το πλείστον στην αισθητική του ακινήτου και τον εσωτερικό διάκοσμο.
Οι καταναλωτές ψάχνουν κάτι το οποίο φαίνεται πολυτελές και αποτελεί καλύτερη επιλογή από την κατοικία τους. Στο Φοίνιξ, «προτιμούν σπίτια με μοντέρνα διακόσμηση σε άσπρο και μαύρο ή χασιέντα ισπανικού στυλ. Τα ακίνητα με παλαιότερου στυλ διακόσμηση μένουν στα αζήτητα», επεσήμανε ο Κενγουόρδι.
Στην Καλιφόρνια, η Μιντ υπογράμμισε πως «τα ακίνητα τα οποία κανείς δεν επιλέγει είναι αυτά τα οποία μοιάζουν σαν να έχουν βγει από μία χρονομηχανή η οποία τους επιστρέφει στα ‘70s με διακόσμηση ‘της γιαγιάς’».
Πηγή:Newmoney.gr