Δευτέρα, 20 Μαΐου, 2024
ΑρχικήΚοινωνίαΟικονομίαTemu: Πώς η κινεζική πλατφόρμα ταρακούνησε τον κόσμο των διαδικτυακών αγορών

Temu: Πώς η κινεζική πλατφόρμα ταρακούνησε τον κόσμο των διαδικτυακών αγορών

Ένας αριθμός ρεκόρ 123 εκατομμυρίων Αμερικανών συντονίστηκαν στο φετινό Super Bowl. Αλλά εκτός από το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός της χώρας, μια επιτυχημένη παράσταση στο ημίχρονο και πολλές αποκοπές κάμερας της Taylor Swift στο πλήθος, έβαλαν στο πλάνο επίσης έξι διαφημίσεις 30 δευτερολέπτων για την Temu -μια κινεζική εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου.

Ο κολοσσός των αγορών έχει επικριθεί από πολιτικούς στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ -μια έρευνα της αμερικανικής κυβέρνησης διαπίστωσε ένα «εξαιρετικά υψηλό κίνδυνο» καθώς η έρευνα συμπέρανε ότι τα προϊόντα που πωλούνται στο Temu θα μπορούσαν να είχαν κατασκευαστεί με καταναγκαστική εργασία. Η Temu λέει ότι «απαγορεύει αυστηρά» τη χρήση καταναγκαστικής, ποινικής ή παιδικής εργασίας απ’ όλους τους εμπόρους της.

Η εταιρεία, η οποία πουλάει τα πάντα, από ρούχα μέχρι ηλεκτρονικά είδη και έπιπλα, κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στις ΗΠΑ το 2022 και αργότερα στο Ηνωμένο Βασίλειο και στον υπόλοιπο κόσμο.

Έκτοτε, βρίσκεται σταθερά στην κορυφή των παγκόσμιων γραφημάτων λήψης εφαρμογών, με μόλις 152 εκατομμύρια Αμερικανούς να το χρησιμοποιούν κάθε μήνα, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε ο αναλυτής SimilarWeb.

Είναι το «Amazon στα στεροειδή», λέει ο αναλυτής λιανικής Neil Saunders και με το tagline «ψωνίζω σαν δισεκατομμυριούχος» έχει εκραγεί σε δημοτικότητα, στέλνοντας σε 49 χώρες παγκοσμίως.

Μια τυπική διαφήμιση Super Bowl διάρκειας 30 δευτερολέπτων κοστίζει περίπου 7 εκατομμύρια δολάρια (5,5 εκατομμύρια £), κατά τη διάρκεια της φετινής εκδήλωσης το Temu είχε έξι από αυτές.

«Είναι πολλά τα χρήματα για μια πολύ, σύντομη διαφήμιση», λέει ο κ. Saunders. «Αλλά τις βλέπει ένας τεράστιος αριθμός ανθρώπων και γνωρίζουμε ότι μετά απ’ αυτό το διαφημιστικό σποτ οι λήψεις του Temu αυξήθηκαν», προσθέτει.

Τα δεδομένα του SimilarWeb δείχνουν ότι οι μεμονωμένοι επισκέπτες της πλατφόρμας σε όλο τον κόσμο αυξήθηκαν κατά σχεδόν ένα τέταρτο την ημέρα του Super Bowl, σε σύγκριση με την προηγούμενη Κυριακή, με 8,2 εκατομμύρια άτομα να περιηγούνται στον ιστότοπο και την εφαρμογή. Την ίδια περίοδο, οι επισκέπτες του Amazon και του Ebay μειώθηκαν κατά 5% και 2% αντίστοιχα. «Έχουν ξοδέψει επίσης πολλά χρήματα για μικρο-μάρκετινγκ, πείθοντας τους influencers να προωθήσουν προϊόντα και να προτείνουν να αγοράσουν πράγματα στην πλατφόρμα μέσω κοινωνικών καναλιών όπως το TikTok και το YouTube», λέει ο κ. Saunders.

Αυτοί οι influencers έχουν συνήθως λιγότερους από 10.000 ακόλουθους σύμφωνα με την Ines Durand, ειδική στο ηλεκτρονικό εμπόριο στο SimilarWeb. «Οι μικρο-influencers έχουν ισχυρές κοινότητες, επομένως η υποστήριξή τους σημαίνει ισχυρή εμπιστοσύνη προς αυτά τα προϊόντα», εξηγεί.

Το Temu ανήκει στον κινεζικό γίγαντα Pinduoduo -«ένα τέρας στο κινεζικό ηλεκτρονικό εμπόριο», σύμφωνα με τον Shaun Rein, ιδρυτή του China Market Research Group. «Σε όλη την Κίνα, όλοι αγοράζουν προϊόντα στο Pinduoduo, από ηχεία μέχρι μπλουζάκια ή κάλτσες», λέει.

Πηγή:Newpost.gr

Ακολουθήστε το seleo.gr στο Facebook και στο Twitter

 

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.

Χορηγός Επικοινωνίας


 

Διαβάστε Ακόμα