Τρίτη, 7 Μαΐου, 2024
ΑρχικήΚοινωνίαΟικονομίαΓιατί μειώθηκαν οι αγοραπωλησίες πλοίων το 2023 – Έλληνες και Κινέζοι εφοπλιστές...

Γιατί μειώθηκαν οι αγοραπωλησίες πλοίων το 2023 – Έλληνες και Κινέζοι εφοπλιστές πρωταγωνιστούν

Μειωμένες κατά 10% ήταν οι αγοραπωλησίες πλοίων το 2023 σε σύγκριση με το 2022. Συνολικά 1.256 πωλήσεις είχαν πραγματοποιηθεί στις αγορές ξηρού και δεξαμενόπλοιων μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Xclusiv Shiprbrokers στην αγορά ξηρού φορτίου, συνολικά 632 πλοία άλλαξαν χέρια εντός του 2023, έναντι 711 πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου το 2022.

Οι τομείς Handysize και Supramax οδήγησαν τη δραστηριότητα των ξηρών S&P το 2023, με 149 και 142 πωλήσεις αντίστοιχα, ενώ ακολούθησε ο τομέας Capesize με 98 πωλήσεις.

Αν και ο αριθμός των συναλλαγών μειώθηκε για τους περισσότερους τομείς το 2023 σε σύγκριση με το 2022, η αγοραστική διάθεση για πλοία Capesize, Ultramax και Newcastlemax αυξήθηκε σημαντικά.

Πηγή: protothema.gr

Ακολουθήστε το seleo.gr στο Facebook και στο Twitter

 

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.

Χορηγός Επικοινωνίας


 

Διαβάστε Ακόμα