Σάββατο, 23 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΚοινωνίαΟικονομία"Κινούμαι Ηλεκτρικά": Στο τραπέζι μέτρα για τη μείωση του κόστους φόρτισης των...

“Κινούμαι Ηλεκτρικά”: Στο τραπέζι μέτρα για τη μείωση του κόστους φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων

.

Ο δεύτερος κύκλος του προγράμματος “Κινούμαι Ηλεκτρικά” που προβλέπει επιδοτήσεις για την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων αναμένεται να “ενεργοποιηθεί” τον Απρίλιο.
Το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας εξετάζει μέτρα για τη μείωση του κόστους φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων.
Το υπουργείο και η ΡΑΕ θέτουν στο μικροσκόπιο τις τιμές πώλησης του ρεύματος στα σημεία φόρτισης οι οποίες διαμορφώνονται έως και τα 60 λεπτά του ευρώ ανά κιλοβατώρα.

Όπως επεσήμανε σε πρόσφατο συνέδριο η γενική γραμματέας του ΥΠΕΝ Αλεξάνδρα Σδούκου “είναι ανάγκη να μειωθούν οι τιμές στη δημόσια φόρτιση, θα το δούμε πολύ προσεκτικά γιατί υπάρχει κίνδυνος να αποθαρρυνθούν όσοι δεν έχουν πρόσβαση σε ιδιωτικό σημείο φόρτισης στο σπίτι ή τη δουλειά” .
Δεδομένων των ανατιμήσεων στο ρεύμα που αφορούν σε όλους τους καταναλωτές και όχι μόνο στην ηλεκτροκίνηση εξετάζεται μεταξύ άλλων ακόμη και η μείωση του ΦΠΑ στον συγκεκριμένο τομέα από 24 σε 6%.

Στο πλαίσιο του δεύτερου κύκλου του προγράμματος “Κινούμαι Ηλεκτρικά”, το ποσοστό επιδότησης για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου από φυσικά πρόσωπα αυξάνεται από 20% σε 30% και το μέγιστο ποσό σε 8.000 ευρώ από 6.000 ευρώ που ίσχυε στον προηγούμενο κύκλο. Επίσης η απόσυρση του παλιού οχήματος επιβραβεύεται με 1.000 ευρώ, ενώ η αγορά του έξυπνου οικιακού φορτιστή με 500 ευρώ.
Για τις εταιρείες, το ποσοστό επιδότησης για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου αυξάνεται επίσης από 20% σε 30% και το μέγιστο ποσό επιδότησης θα ανέλθει σε 8.000 ευρώ ανά όχημα.

Μετά το “Κινούμαι ηλεκτρικά” επίκειται η προκήρυξη προγράμματος “Φορτίζω παντού” με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης για την εγκατάσταση δημόσια προσβάσιμων φορτιστών σε σημεία που δεν είναι ακόμα συμφέρουσες οι επενδύσεις.
Στόχος είναι να καλυφθεί το σύνολο της επικράτειας με επαρκές δίκτυο φορτιστών καθώς επί του παρόντος ο κύριος όγκος έχει αναπτυχθεί στα μεγάλα αστικά κέντρα και τους εθνικούς οδικούς άξονες.

πηγή enikonomia.gr

- Advertisement -

Ακολουθήστε το seleo.gr στο Facebook και στο Twitter

 

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.

Χορηγός Επικοινωνίας



Διαβάστε Ακόμα