Το “πράσινο” φως για άνοιγμα νωρίτερα της εστίασης από τις 10 Μαΐου, με πιθανή ημερομηνία τις 3 Μαΐου, φαίνεται πως δίνει η Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων που συνεδριάζει από τις δέκα το πρωί.
Αντιθέτως, σύμφωνα με τις πληροφορίες, δεν θα επιτρέψει τις μετακινήσεις από νομό σε νομό πριν το Πάσχα.
Στα θέματα της επιτροπής είναι τα επόμενα βήματα άρσης περιοριστικών μέτρων, με ορίζοντα μετά το Πάσχα σε κάθε περίπτωση.
Όπως ανέφερε και νωρίτερα το Capital.gr, η κυβέρνηση αναμένεται να παρουσιάσει ακόμα μέσα στις επόμενες ώρες τον οδικό χάρτη για τον εορτασμό του εφετινού Πάσχα, καθώς και τα επόμενα βήματα επιστροφής στην κοινωνική και οικονομική κανονικότητα, με βάση τις εισηγήσεις της επιτροπή των εμπειρογνωμόνων.
Δεν αποκλείεται οι σχετικές ανακοινώσεις να πραγματοποιηθούν το απόγευμα, με στόχο οι πολίτες να γνωρίζουν από νωρίς το… modus vivendi των εορταστικών ημερών.
Ειδικοί και κυβέρνηση… πατούν φρένο στο άνοιγμα των διαπεριφερειακών μετακινήσεων, με την πασχαλινή περίοδο να εορτάζεται, όπως όλα δείχνουν, με μεγαλύτερους βαθμούς ελευθερίας, σε σύγκριση με το 2020, αλλά με μέτρα που δε θα θέσουν σε κίνδυνο τα κεκτημένα των τελευταίων εβδομάδων.
Όπως ανέφερε και η κυβερνητική εκπρόσωπος Αρ. Πελώνη κατά τη σημερινή ενημέρωση, “η θέση της κυβέρνησης είναι να μην ανοίξουν οι διαπεριφερειακές μετακινήσεις για το Πάσχα. Να μη ρισκάρουμε να μεταφερθεί ιικό φορτίο από περιοχές που έχουν υψηλό σε άλλες περιοχές της χώρας.”
Η ίδια τόνισε πως μια μαζική μετακίνηση από την Αθήνα σε άλλες περιοχές μπορεί να τις επιβαρύνει, σημειώνοντας πως “προσβλέπουμε σε ένα πιο ελεύθερο καλοκαίρι.”
Επιπλέον η κα Πελώνη ανέφερε πως στις 10 Μαΐου θα επανεκκινήσει η δια ζώσης εκπαίδευσης για τα γυμνάσια και δημοτικά.
Ημερομηνία ορόσημο είναι επίσης η 14η Μαΐου, όπου σύμφωνα και με τις ανακοινώσεις που έχουν γίνει, θα σηκώσει αυλαία η θερινή τουριστική περίοδος, αφού θα έχει προηγηθεί στις αρχές του μήνα η συνολική επιστροφή στην κανονικότητα για το λιανεμπόριο, καθώς οι καταναλωτές θα μπορούν να προσέρχονται στα εμπορικά καταστήματα, για να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους, χωρίς την αποστολή μηνύματος και τη λογική του “click away” ή του “click in shop”.