Για το φαινόμενο «ασανσέρ» στην τιμή της βενζίνης μίλησε ο αντιπρόεδρος Συνδέσμου Πρατηριούχων και Εμπόρων Υγρών Καυσίμων, Γιώργος Ασμάτογλου.
Ο κ. Ασματόγλου σχολίασε: « Στα επίπεδα προ κρίσης δεν προβλέπεται να «πέσει» η τιμή της βενζίνης. Η τιμή του καυσίμου είναι πολύ καθοριστική όσον αφορά στο κόστος ενέργειας και αυτό επιβαρύνει την τσέπη του καταναλωτή. Το τελευταίο διάστημα, περίπου ένα 20ήμερο, είχαμε μία μείωση στην τιμή της αμόλυβδης, αλλά αύξηση στην τιμή του πετρελαίου κίνησης. Επίσης σημασία έχει ότι η τιμή του αργού πετρελαίου δεν είναι ίδια με το διυλισμένο προϊόν. Η τιμή του διυλισμένου προϊόντος είναι πιο υψηλή γιατί βγαίνει από κέντρα του εξωτερικού».
Για το Fuel Pass σχολίασε ο αντιπρόεδρος των πρατηριούχων στο MEGA: « Το ποσό που δίνεται, είναι ένα γέμισμα με την τιμή που έχει φτάσει η αμόλυβδη. Με τα 80 ευρώ να αντιστοιχούν περίπου σε 40 λίτρα και μέση τιμή τα 2 ευρώ το λίτρο για ένα μέσο αυτοκίνητο είναι ένα γέμισμα».
Στο ερώτημα γιατί η τιμή της βενζίνης δεν μειώνεται όσο γρήγορα αυξάνεται ο αντιπρόεδρος ανέφερε ότι η βενζίνη είναι ένα χρηματιστηριακό προϊόν, συνεπώς οι παράγοντες που το επηρεάζουν είναι πολλοί, όπως είναι η προσφορά και η ζήτηση, εξαρτάται από την ισοτιμία του ευρώ με το δολάριο και επίσης αφού έχει χρηματιστηριακά χαρακτηριστικά ασκούνται και κερδοσκοπικές πιέσεις. Και βεβαίως επηρεάστηκε και από το ουκρανικό ζήτημα και έτσι διαμορφώθηκαν και οι πληθωριστικές τάσεις, σημείωσε ο κ. Ασμάτογλου.
Πού οφείλεται η διαφορά στην τιμή της βενζίνης στην Αττική σε σχέση με την νησιωτική Ελλάδα
Ο Διονύσης Γιαννούλης, ιδιοκτήτης πρατηρίου καυσίμων στη Ζάκυνθο εξήγησε: « Λόγω των μεταφορικών, πολλές φορές προμηθευόμαστε με την προηγούμενη τιμή. Επιπλέον παίζει ρόλο και η τιμή του κομίστρου, που έχει μεγάλη διαφορά με την Αθήνα, περίπου στα 0,42 με 0,45 λεπτά».