spot_imgspot_img
ΑρχικήΚοινωνίαΟικονομίαΑκρίβεια: Καλλυντικά από… χρυσάφι – Αυξήσεις έως και 50% στην τιμή τους

Ακρίβεια: Καλλυντικά από… χρυσάφι – Αυξήσεις έως και 50% στην τιμή τους

Η ενεργειακή κρίση έχει βάλει “φωτιά” στις τιμές των καλλυντικών  καθώς  οι αυξήσεις από πέρυσι έως τώρα έχουν αγγίξει το 50%.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του MEGA οι τιμές καλλυντικών διαμορφώνονται ως εξής:

Ο ορός για το πρόσωπο “σκαρφάλωσε “στα 132, 50 ευρώ από 110 ευρώ που ήταν προηγουμένως.
Κατάστημα καλλυντικών στην Πάτρα πουλάει  τώρα μάσκαρα στην τιμή των 6 ευρώ από 4,50 ευρώ.
Make up πωλείται τώρα στην τιμή των  37, 00 ευρώ από  31,50 ευρώ που κόστιζε στις 23 Φεβρουαρίου.
Make up κοστίζει τώρα 110 ευρώ από  77,75 ευρώ που ήταν η τιμή του στις 24 Φεβρουαρίου.
Κραγιόν πωλείται τώρα 46 ευρώ  από 29, 96 ευρώ που ήταν προηγουμένως.
Για τις ανατιμήσεις που έχουν γίνει στα καλλυντικά μιλούν στο MEGA οι καταναλωτές .Όπως αναφέρουν τα καλλυντικά, κυρίως τα επώνυμα, έχουν καπέλο της τάξεως των 10 ευρώ.

“Δεν μπορεί η αύξηση τιμών να με σταματήσει να ψωνίζω ορισμένα καλλυντικά”, “τα καλλυντικά πάντα ήταν ακριβά .Έχουν ανέβει τουλάχιστον 10 ευρώ πάνω” και “μπορεί να μειώσουμε την ποσότητα και να παίρνουμε  ό,τι χρειαζόμαστε. Καμιά φορά υπερβάλουμε στο τι χρειαζόμαστε” είναι μερικές από τις δηλώσεις των καταναλωτών για τις αυξήσεις στις τιμές.

Καλλυντικά: Γιατί γίνονται ανατιμήσεις – Τι λένε οι επαγγελματίες του κλάδου
Τους λόγους για τους οποίους έχουν αυξηθεί οι τιμές στα καλλυντικά εξηγούν oι επαγγελματίες του  κλάδου. Αναλυτικά:

Η αισθητικός, Ιωάννα Μπράτσα δηλώνει σχετικά ότι ” έχουν αυξηθεί πάρα πολύ οι πρώτες ύλες, κυρίως στα πινέλα και τις συσκευασίες .Και επειδή είναι ευρωπαϊκά τα προϊόντα, αυτό έχει μετακυλήσει στην πώληση των προϊόντων από 20-40- με 50% “.

Όπως λέει, “τα πινέλα από φυσική τρίχα έχουν αυξηθεί επειδή η πρώτη τους ύλη είχε σημειώσει μεγαλύτερη αύξηση σε σχέση με άλλα προϊόντα, δηλαδή η τιμή τους έχει σκαρφαλώσει στα 65 ευρώ από 45 ευρώ που ήταν περίπου πριν τα Χριστούγεννα.

Από την πλευρά η ιδιοκτήτρια καταστήματος καλλυντικών, Κωνσταντίνα Παντέλογλου σημειώνει πως υπάρχει μια “γενικευμένη αύξηση και στα προϊόντα κομμωτηρίου και στα είδη μακιγιάζ”.

Αυτό συμβαίνει επειδή τα περισσότερα προϊόντα έρχονται από το εξωτερικό …είτε οι συσκευασίες τους είτε εξολοκλήρου, οπότε τα μεταφορικά είναι αρκετά  υψηλά”.




 

Must Read