Μόνο μέσω του συστήματος των ηλεκτρονικών ραντεβού , χωρίς ταλαιπωρία και καθυστερήσεις από τις υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ μπορούν να εξυπηρετηθούν οι πολίτες, όπως υπενθυμίζει με ανακοίνωσή του ο Φορέας.
Το μέτρο των ηλεκτρονικών ραντεβού μονιμοποιήθηκε πριν από λίγους μήνες καθώς επιτυγχάνει την εξάλειψη των πολύωρων καθυστερήσεων και τις ουρές στα γκισέ των υποκαταστημάτων και ταυτόχρονα διευκολύνει το έργο των υπαλλήλων.
Οι συναλλασσόμενοι μπορούν μέσω της εθνικής δικτυακής πύλης (gov.gr) ή του δικτυακού τόπου της υπηρεσίας του e-ΕΦΚΑ www.efka.gov.gr/rv, να εισέλθουν με τους κωδικούς Taxis στην υπηρεσία των ηλεκτρονικών ραντεβού. Με απλά βήματα επιλέγουν την υπηρεσία και το τμήμα που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν και κλείνουν αυτόματα το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού. Την ημέρα του ραντεβού αρκεί να προσέλθουν λίγα μόνο λεπτά νωρίτερα και να εξυπηρετηθούν άμεσα και με ασφάλεια.
Πόσοι έκλεισαν ηλεκτρονικά ραντεβού το 2021
Ενδεικτικό της μεγάλης αποδοχής που είχε το μονιμοποιημένο μέτρο των ηλεκτρονικών ραντεβού αποτελεί το γεγονός ότι κατά το προηγούμενο έτος (2021) 1.082.324 χρήστες έκλεισαν ηλεκτρονικά ραντεβού με τις Υπηρεσίες του Φορέα. Τέλος, τονίζεται πως οι πολίτες μπορούν να εξυπηρετηθούν στις Τοπικές Διευθύνσεις του e-ΕΦΚΑ και χωρίς το κλείσιμο ηλεκτρονικού ραντεβού κατ’ εξαίρεση μόνο:
σε έκτακτες και επείγουσες περιπτώσεις κατά την κρίση του επικεφαλής της μονάδας
εφόσον αυτό είναι δυνατόν με βάση τα πραγματικά δεδομένα κατά την ώρα προσέλευσής του πολίτη και εφόσον δεν υπάρχουν κλεισμένα ραντεβού εκείνη την ώρα.
Πηγή:enikos.gr