Και ποιος δεν θα ήθελε να έχει έναν φίλο ξενοδόχο ή μια καμαριέρα να του αποκαλύψει τα πιο ιδιαίτερα και άγνωστα μυστικά των ξενοδοχείων και όσα τελικά θα ήθελες να ξέρεις. Η αλήθεια είναι πως υπάρχουν πολλές και ενδιαφέρουσες πληροφορίες που δεν θα σου περνούσαν ποτέ από το μυαλό και όσον αφορά τη διαμονή σου εκεί αλλά και σε όσα συζητούν και κάνουν οι εργαζόμενοι σε ένα ξενοδοχείο χωρίς να το γνωρίζουν οι πελάτες. Παρακάτω μπορείς να διαβάσεις μερικά από αυτά που έχουν αποκαλύψει εργαζόμενοι σε ξενοδοχεία για τα… μυστικά σε αυτούς τους χώρους εργασίας που αποτελούν ουσιαστικά το σπίτι μας για τις ημέρες των διακοπών μας.
Το πιο βρώμικο αντικείμενο σε ένα δωμάτιο
Πάρτε τα καλλωπιστικά μπουκαλάκια… άφοβα
Όχι απλώς άφοβα, αλλά μάλλον απαραιτήτως! Είχατε φανταστεί ποτέ ότι όταν τα μπουκαλάκια με τα σαμπουάν, τα σαπουνάκια κλπ όχι απλώς μπορείτε να τα πάρετε αλλά το ξενοδοχείο θέλει κιόλας να το κάνετε. Ο λόγος; Μα φυσικά η διαφήμιση. Αν παρατηρήσετε, τα μπουκαλάκια αυτά έχουν επάνω στις περισσότερες περιπτώσεις το όνομα του ξενοδοχείου που σημαίνει ότι αν τα πάρετε και ακόμη περισσότερο αν τα δώσετε σε κάποιον συγγενή ή φίλος σας, το μόνο που θα πετύχετε είναι να τους κάνετε διαφήμιση! Μην το σκεφτείτε καθόλου, λοιπόν, την επόμενη φορά! Φυσικά αυτό δε σημαίνει ότι μπορείτε να παίρνετε προϊόντα όπως πετσέτες, ποτήρια ή κλινοσκεπάσματα.
Μυστικά ξενοδοχείων: Οι δωρεάν υπηρεσίες
Ένα πολύ – πολύ συνηθισμένο λάθος που κάνουν οι πελάτες των ξενοδοχείων είναι ότι δεν εκμεταλλεύονται στο έπακρο όσα τους προσφέρει το κατάλυμα το οποίο πολλές φορές χρυσοπληρώνουν. Στα μυστικά, λοιπόν, που μπορεί να μην είναι πλέον μυστικά, αν ρωτήσεις, είναι το τι παρέχει δωρεάν το ξενοδοχείο που έκλεισες. Μπορεί να εκπλαγείς από τις απαντήσεις που θα λάβεις από τη ρεσεψιόν. Εμφιαλωμένα νερά, σίδερο και σιδερώστρα καθώς και δωρεάν πρωινό ξύπνημα ή ακόμη και συσκευή για να ισιώσεις τα μαλλιά σου, είναι μερικά από όσα μπορεί να σου προσφέρει ένα ξενοδοχείο και η λίστα μπορεί να μεγαλώσει με ακόμη πιο σημαντικές παροχές αναλόγως και του τιμήματος που έχεις δώσει για το δωμάτιο που έκλεισες. Μη διστάσεις να ρωτήσεις αυτό που σε ενδιαφέρει κατά το check in ή κατά τη διάρκεια της διαμονής σου.Μυστικά ξενοδοχείων: Εμπιστεύεστε το χρηματοκιβώτιο;
Πηγή: exploringgreece.tv