Πέμπτη, 10 Οκτωβρίου, 2024
ΑρχικήΚοινωνίαΠοια είναι η 36χρονη influencer που καταγγέλλεται για εξαπάτηση καταναλωτών – Ζητούν...

Ποια είναι η 36χρονη influencer που καταγγέλλεται για εξαπάτηση καταναλωτών – Ζητούν τα χρήματά τους πίσω

Δεκάδες είναι οι καταγγελίες εις βάρος γνωστής influencer από ανθρώπους που υποστηρίζουν πως έπεσαν θύματα απάτης. H 36χρονη influencer συστήνεται ως επιχειρηματίας χειροποίητων προϊόντων ομορφιάς, δίνοντας ακόμα και συμβουλές σε νέους start upers. Η ίδια είναι πολύ ενεργή στα social media και δημοσιεύει συχνά στιγμιότυπα από την καθημερινότητά της και τα προϊόντα που εμπορεύεται. Το προφίλ της στο Instagram συγκεντρώνει περίπου 50 χιλιάδες ακόλουθους και είναι δημόσιο.
Περισσότερα από 30 άτομα φέρεται να έχουν εξαπατηθεί από την ελληνίδα influencer, η οποία στο παρελθόν έλαβε μέρος σε τηλεοπτική εκπομπή με επιχειρηματικές ευκαιρίες. Σύμφωνα με όσα περιλαμβάνονται στις καταγγελίες, οι αγοραστές έχουν πληρώσει για προϊόντα τα οποία δεν παρέλαβαν, με αποτέλεσμα να ζητούν τα χρήματά τους πίσω.
Σημειώνεται ότι έχουν γίνει πάνω από 34 αναφορές στον Συνήγορο του Καταναλωτή και όσοι λένε ότι εξαπατήθηκαν από εκείνη, ετοιμάζονται να κινηθούν νομικά εναντίον της με έναν δικηγόρο, όπως μετέδωσε το Star.
Σύμφωνα με τον Σπύρο Μπαλάσκα το θέμα είναι σε γνώση των Αρχών. Σύμφωνα με τα θύματα της γνωστής influencer που μίλησαν στην εκπομπή «Super Κατερίνα», η μέθοδος που εφαρμόζει η γνωστή influencer είναι ότι ζητάει τα χρήματα προκαταβολικά με τη δικαιολογία ότι πρόκειται για χειροποίητα προϊόντα που παρασκευάζονται κατόπιν παραγγελίας.
Πρόκειται για προϊόντα καθαρισμού προσώπου, μαξιλαροθήκες για την προστασία της επιδερμίδας και των μαλλιών κλπ., τα οποία προορίζονται για ατομική ή επαγγελματική χρήση. Τα προϊόντα δεν παραδίδονται ποτέ, χωρίς σοβαρή δικαιολογία και χωρίς την προβλεπόμενη επιστροφή των χρημάτων. Ωστόσο, αξίζει να σημειώσουμε πως τα χειροποίητα προϊόντα με βάση τον κανονισμό της ΕΕ μπορούν να παραδοθούν στους πελάτες μέσα στο διάστημα 40 ημερών.
Το μήνυμα της influencer
Η ίδια απάντησε με ένα μήνυμα που σημειώνει: «Βασική μας προτεραιότητα είναι η εξυπηρέτηση των πελατών μας και η διαχείριση όλου του επιπλέον όγκου παραγγελιών που έχει προκύψει άθελά μας τις τελευταίες μέρες. Παράλληλα καθώς έχετε εξαντλήσει τα προϊόντα μας στα περισσότερα σημεία πώλησης αυτή την εβδομάδα, σας ενημερώνουμε ότι επαναφοδιάζουμε τα ήδη υπάρχοντα σημεία, ενώ μετά τα πολλά requests σας για πληρωμή μετρητοίς κάτι το οποίο δεν είναι δυνατόν μέσω του eshop μας, θα μας βρείτε σε άλλα 5 νέα κεντρικά σημεία εντός του μήνα. Σας ευχαριστούμε τόσο πολύ για την αγάπη σας, την υπομονή σας και την υποστήριξη στη beauty startup μας. Καταλαβαίνουμε όλοι πλέον νομίζω πόσο σημαντικό είναι να γίνονται όντως επενδύσεις στη χώρα μας. Παίρνουμε το feedback και προχωράμε! Έρχονται υπέροχα πράγματα, stay tuned!».
Ένα από τα θύματα της 36χρονης influencer μίλησε στην εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου και δήλωσε: «Έκανα την παραγγελία μου στις 4 Αυγούστου, δεν παρέλαβα και ζήτησα τα χρήματά μου πίσω, που επίσης, δεν έγινε. Έχει μια συμπεριφορά ειρωνική και απευθύνεται με έπαρση. Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία που είχα μαζί της, η συγκεκριμένη κυρία αποζητά τον οίκτο λόγω προσωπικών της προβλημάτων».
«Διαφημίζει τα προϊόντα ως χειροποίητα και με αυτόν τον τρόπο, ο κανονισμός της ΕΕ της δίνει τη δυνατότητα να ζητάει χρήματα με προπληρωμή. Επίσης, έχει τη δυνατότητα να καλύπτεται 40 ημέρες για να κάνει την επιστροφή χρημάτων» πρόσθεσε η εξαπατημένη πελάτισσα, η οποία έχει πληρώσει 90 ευρώ για προϊόντα που δεν έλαβε.
Μια άλλη κοπέλα, η Μαριάννα, η οποία έχει τη δική της επιχείρηση και έκανε μια παραγγελία από τη 36χρονη influencer στις 11 Ιουνίου, δεν έχει λάβει ακόμα κανένα προϊόν.
«Ήρθα σε επαφή με αυτήν από χορηγούμενη διαφήμιση που είχε κάνει για το site της. Ισχυρίζεται ότι τα προϊόντα της είναι χειροποίητα, έχει πάει και σε εκπομπή που διαφήμιζε σφουγγαράκια, έχει μάσκες προσώπου. Εγώ πήρα σετ σατέν μαξιλαροθήκες σε προσφορά 32 ευρώ. Στις 10 Σεπτεμβρίου έκανα την παραγγελία. Πέρασε ένας μήνας, προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί της και δε μου απαντά κάποιος», δήλωσε η Αλεξάνδρα Μπουτσικάλη για την εμπειρία της στο Star.
Άλλος πελάτης της, ο Δημήτρης Κουτσούκης, ανέφερε ότι παρήγγειλε από το site της τέλη Ιουλίου, ωστόσο δεν του ήρθε ποτέ η παραγγελία. «Περιμέναμε πολύ καιρό. Στέλναμε μήνυμα για να πάρουμε τα 50 ευρώ. Από λάθος, λέει δεν έφυγε άμεσα. Της είπα ”αν δεν τα πάρω την Τρίτη, να στείλει τα λεφτά”. Δεν μου απάντησε ξανά».
Πάντως, αξίζει να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη influencer κατάφερε και πήρε το πράσινο φως για χρηματοδότηση από γνωστή τηλεοπτική εκπομπή με χρηματικές ευκαιρίες στην οποία συμμετείχε στο παρελθόν, ωστόσο στη συνέχεια όταν διαπιστώθηκαν ότι υπήρχαν ελλιπή στοιχεία όσον αφορά την εταιρία της, δεν προχώρησε η διαδικασία.

Ακολουθήστε το seleo.gr στο Facebook και στο Twitter

 

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.

Χορηγός Επικοινωνίας



Διαβάστε Ακόμα