Συναγερμός σήμανε σε αεροδρόμια, τράπεζες, δίκτυα μεταφοράς, ΜΜΕ και άλλους οργανισμούς και υπηρεσίες μετά το σοβαρό τεχνικό πρόβλημα που προέκυψε σε Microsoft και CrowdStrike.
Επι του παρόντος το πρόβλημα δεν φαίνεται να έχει επηρεάσει την Ελλάδα, με το «Ελ. Βενιζέλος» μετά τις εξελίξεις να αντιμετωπίζει μικρά προβλήματα στο check in εξαιτίας των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν αεροπορικές εταιρείες στα συστήματά τους. Όπως αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ στέλεχος στον τομέα επικοινωνίας του Αεροδρομίου, ορισμένες εκ των αεροπορικών εταιρειών έχουν εμφανίσει προβλήματα λειτουργίας στα πληροφοριακά τους συστήματα. Προκειμένου να τα υπερβούν, έχουν καταφύγει σε «παραδοσιακές» μεθόδους check in (χρήση καρτών κλπ). Ωστόσο μέχρι στιγμής δεν έχουν παρατηρηθεί προβλήματα ή καθυστερήσεις πτήσεων, πέραν του συνήθους.
Για το ζήτημα εξέδωσε ανακοίνωση η αεροπορική εταιρεία Aegean ενημερώνοντας το κοινό ότι δεν έχει επηρεαστεί η επιχειρησιακή της λειτουργία. Έχουν επηρεαστεί ορισμένες λειτουργίας της ιστοσελίδας και ενδέχεται να επηρεαστούν πτήσεις από και προς αεροδρόμια των οποίων η λειτουργία έχει επηρεαστεί. Αναλυτικότερα σε αυτή αναφέρονται τα ακόλουθα:
“Η AEGEAN ενημερώνει ότι, όπως αποτυπώνεται και σε δημοσιεύματα του διεθνούς Τύπου, λόγω των προβλημάτων σε πάροχο συστήματος antivirus, έχουν δημιουργηθεί προβλήματα στις αερομεταφορές παγκοσμίως, χωρίς όμως να έχει επηρεαστεί σημαντικά η δική μας επιχειρησιακή λειτουργία. Ωστόσο, λόγω των προβλημάτων που έχουν προκληθεί σε όλη την παγκόσμια αλυσίδα και σε συστήματα υποστήριξης, έχουν επηρεαστεί ορισμένες υπηρεσίες του site μας, ενώ ενδέχεται να επηρεαστούν και πτήσεις μας από και προς αεροδρόμια, των οποίων η λειτουργία έχει επηρεασθεί. Οι επιβάτες μας μπορούν να ενημερώνονται από όλα τα επίσημα κανάλια της εταιρείας.”
Πηγή:efsyn.gr