Στις φυλακές Τριπόλεως κρατείται πλέον ο Δημήτρης Λιγνάδης, ο οποίος κρίθηκε προφυλακιστέος το βράδυ της Πέμπτης από ανακριτή και εισαγγελέα.
Στη μαραθώνια απολογία του ο γνωστός ηθοποιός αρνήθηκε τις κατηγορίες που του αποδίδονται. Δήλωσε αμφιφυλόφιλος και είπε ότι στη ζωή του μέχρι τώρα είχε πολλές σχέσεις και με το ένα και με το άλλο φύλο. Δεν απέκλεισε και εφήμερες επαφές, «αυτές όμως δεν ήταν ποτέ με ανηλίκους» ισχυρίστηκε, και διευκρίνισε ότι είχε «επαφές και με αλλοδαπούς και με αλλοδαπές και με αμοιβή και χωρίς αμοιβή».
Αρνήθηκε κατηγορηματικά ότι βίασε τα δύο αγόρια, που είναι πλέον ενήλικοι, καθώς τα αδικήματα, βάσει του κατηγορητηρίου, τοποθετούνται χωροχρονικά τον Αύγουστο του 2010 στο σπίτι του στο Μεταξουργείο και τον Αύγουστο του 2015 στην Επίδαυρο.
Δεν παρέλειψε να επαναλάβει ότι πίσω από την εμπλοκή του υπάρχουν πολιτικές σκοπιμότητες: «Κατ’ αρχάς, και για τις πολιτικές μου πεποιθήσεις (πριν από τις εκλογές είχα καταφερθεί πολιτικά εναντίον της τότε κυβέρνησης), δεύτερον επειδή προέβην σε δύο εμβληματικές για εμένα ενέργειες, στην ονοματοδοσία μιας αίθουσας του Εθνικού Θεάτρου με το όνομα ”Ελένη Παπαδάκη” και στην κατάργηση της μέχρι τότε ”Πειραματικής Σκηνής”, που ήταν προσανατολισμένη στην αποδόμηση και στον μοντερνισμό, και στη θέση της την ίδρυση Ερευνητικής Σκηνής για το Αρχαίο Δράμα. Δεν μου συγχωρέθηκε η αγάπη μου στην Πατρίδα, στην Ιστορία», φέρεται να είπε.
Τόνισε δε ότι υπήρξε ενόχληση επειδή στην παράσταση «Πέρσες», κατά την υπόκλιση, «φίλησα το ομοίωμα του Παρθενώνα και για τον λόγο αυτό μου έγινε bulling από τα αριστερίζοντα media».
Το σκεπτικό της προφυλάκισης Λιγνάδη
Ωστόσο, ανακριτής και εισαγγελέας έκριναν ότι ο Δημήτρης Λιγνάδης δεν μπορεί να αφεθεί ελεύθερος, ούτε να τεθεί σε κατ’ οίκον περιορισμό με βραχιολάκι.
Όπως περιγραφόταν και στο ένταλμα σύλληψης, έτσι και στην απόφαση για την προφυλάκιση υπάρχει αναφορά στην «εμμονή, επαναλαμβανόμενη συμπεριφορά και σταθερή εγκληματική ροπή του κατηγορουμένου στην τέλεση συναφών αδικημάτων κατά της γενετήσιας ελευθερίας».
Επιπλέον, ανακρίτρια και εισαγγελέας καταλογίζουν στον κατηγορούμενο:
Συγκεκριμένη μεθοδολογία
Συστηματική προσέγγιση των παθόντων από τον κατηγορούμενο
Επιμονή από μέρους του στην καλλιέργεια των κατάλληλων συνθηκών σε ιδιωτικούς χώρους φυσικής του εξουσίασης για τη δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης με αυτούς, καθώς εκμεταλλευόταν, αφενός, τη δική του κοινωνική αναγνώριση και επαγγελματική καταξίωση, αφετέρου την επιθυμία των παθόντων για κοινωνική αναβάθμιση και ενασχόληση με τον χώρο του θεάματος
Άσκηση σωματικής βίας ή περιαγωγής των παθόντων σε κατάσταση αναισθησίας ή ανικανότητας για αντίσταση
Ειδική αναφορά γίνεται στο ένταλμα προσωρινής κράτησης για τη δυνατότητα ο κατηγορούμενος να παραμείνει σε κατ’ οίκον περιορισμό με «βραχιολάκι».
Οι δικαστικές αρχές απέρριψαν ένα τέτοιο ενδεχόμενο, κρίνοντας ότι «καταδεικνύεται η σαφής εξακολουθητική εγκληματική ροπή του χαρακτήρα και της προσωπικότητας του κατηγορουμένου, για τον λόγο δε αυτό κρίνεται ότι δεν καθίσταται επαρκής η επιβολή σε αυτόν του περιοριστικού όρου του κατ’ οίκον περιορισμού με ηλεκτρονική επιτήρηση, για την αποτροπή του από την τέλεση νέων αδικημάτων, η δε κρίση αυτή τελεί σε ανεξαρτησία από την εκ μέρους του υποβολή αντιστοίχου αιτήματος ή μη».
Ετσι, έκριναν προφυλακιστέο τον ηθοποιό, ο οποίος το μεσημέρι της Παρασκευής οδηγήθηκε στις φυλακές Τριπόλεως.
Ολόκληρη η απολογία Λιγνάδη
Ανακριτής: Τι απολογείσαι;
Δημήτρης Λιγνάδης: Αρνούμαι κατηγορηματικά τις αποδιδόμενες σε εμένα κατηγορίες. Δεν είχα καμία σχέση με τον …., απλώς γνωρίζω ποιος είναι.
Ανακριτής: Θα είχε κάποιο λόγο να προβεί σε κάποια κατηγορία τόσα χρόνια μετά;
Απόκριση: Δεν γνωρίζω για ποιον λόγο, θα μπορούσα όμως να εικάσω ότι επειδή εδώ και πάρα πολύ καιρό έχει προεξοφληθεί μια προαναγγελθείσα καταιγίδα φημών και καταγγελιών σε βάρος μου, θεωρώ ότι άνοιξε μια χοάνη που ο καθένας θα μπορούσε για «χ» λόγους να πει το κατιτίς του. Εάν θα έπρεπε να εικάσω κάποιον λόγο, θα ήταν ίσως ότι δεν μπόρεσε να γίνει στη ζωή του, όπως μου είχε πει, αυτό που ήθελε, ένα μοντέλο-τραγουδιστής στυλ Ρουβάς. Προσπαθώ να βρω γιατί αυτός ο τύπος πήγε να πει αυτά τα απόλυτα ψεύδη για το άτομό μου.
Ανακριτής: Από πού γνωρίζετε τον …. τον ξάδελφο του …;
Απόκριση: Τον …. τον γνωρίζω από τα ματσάκια που παίζαμε στα γηπεδάκια του μπάσκετ έναντι του Σταθμού Λαρίσης, όπου μόλις είχα μετακομίσει. Ήταν χαρακτηριστική φυσιογνωμία, λόγω του ότι ήταν αφύσικα μικροσκοπικός. Ο …. μου έστειλε μήνυμα μέσω ενός μέσου κοινωνικής δικτύωσης, γράφοντας ότι ήθελε να γίνει «famous».
Ερώτηση: Εσείς, απαντήσατε στο μήνυμα του ….;
Απόκριση: Δεν θυμάμαι να απάντησα.
Ερώτηση: Δεν τον συναντήσατε ποτέ;
Απόκριση: Ποτέ.
Ερώτηση: Ήρθε ποτέ σπίτι σας ο ….;
Απόκριση: Στο σπίτι μου δεν ήρθε ποτέ, ούτε μόνος του, ούτε με άλλους. Δεν γνωρίζω ούτε τα αναφερόμενα στη μήνυση του …. φυσικά πρόσωπα που φέρεται ότι ήρθαν στο σπίτι μου, δηλαδή τους …. ….
Απόκριση: Υπάρχει site στο διαδίκτυο, το οποίο ονομάζεται «Spitishoot.com», και εδώ και πολλά χρόνια είχε φωτογραφήσει σπίτια «επωνύμων» και είχε φωτογραφήσει όλους τους χώρους και του δικού μου σπιτιού, προκειμένου να καταδείξει τον τρόπο ζωής τους. Έχω αναρτήσει και ο ίδιος φωτογραφίες του σπιτιού μου, καθώς και της θέας από αυτό σε λογαριασμούς μου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Λιγνάδης: Το ΔΣ του ΣΕΗ με στοχοποίησε λόγω των πολιτικών μου πεποιθήσεων
Ο Δ. Λιγνάδης ρωτήθηκε για σειρά φωτογραφιών στο σπίτι του, που απεικονίζουν παιδιά, αλλά και για ανάρτηση μιας από τις φωτογραφίες που απεικονίζει ανήλικο αγόρι, ένα ανήλικο παιδί, άρρεν, που είναι γυμνό και φοράει το εσώρουχό του, με υψωμένο το δεξί του χέρι.
Απόκριση: Όταν ο παππούς μου, Δημήτριος Λιγνάδης, ο οποίος ήταν αρχιτέκτονας, ήρθε από τη Σμύρνη, έφερε κάποιους πίνακες και αυτός είναι ένας από αυτούς. Είναι ένας πίνακας του 1800 κάτι και είναι ένα από τα πιο συγκινησιακά μου κειμήλια. Είναι το μόνο που μου θυμίζει τον παππού μου, τον Δημήτρη. Οι φωτογραφίες πάνω σε ένα ταμπλό, στις οποίες φαίνονται κάποια παιδιά, απεικονίζουν εμένα σε παιδική ηλικία. Όλα αυτά είναι κατασκευασμένα κατ’ αρχάς στο «εργαστήριο» του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών, τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του οποίου, από τη στιγμή που ανέλαβα Διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου τον Σεπτέμβριο του 2019, βρίσκονταν σε ιδεολογική αντίθεση με το πρόσωπό μου. Κατ’ αρχάς και για τις πολιτικές μου πεποιθήσεις (πριν από τις εκλογές είχα καταφερθεί πολιτικά εναντίον της τότε κυβέρνησης ), δεύτερον επειδή προέβην σε δύο εμβληματικές για εμένα ενέργειες, (…), στην ονοματοδοσία μιας αίθουσας του Εθνικού Θεάτρου με το όνομα «Ελένη Παπαδάκη» και στην κατάργηση τής μέχρι τότε «Πειραματικής Σκηνής», όπου ήταν προσανατολισμένη στην αποδόμηση και στον μοντερνισμό και στη θέση της, την ίδρυση Ερευνητικής Σκηνής για το Αρχαίο Δράμα. Δεν μου συγχωρέθηκε η αγάπη μου στην Πατρίδα, στην Ιστορία και στο ότι το καλοκαίρι που μας πέρασε στην παράσταση «Πέρσες», την οποία είχα σκηνοθετήσει εγώ, στην Επίδαυρο, η οποία προβλήθηκε σε παγκόσμια μετάδοση μέσω «live streaming», στην υπόκλιση φίλησα το ομοίωμα του Παρθενώνα. Για τον λόγο αυτό μου έγινε bulling από τα αριστερίζοντα media».
Ερώτηση: Αυτοί οι λόγοι θεωρείτε ότι συνετέλεσαν στην κατασκευή καταγγελιών εναντίον σας;
Απόκριση: Αυτοί οι λόγοι και θα μπορούσα να προσθέσω, πάντα εικάζοντας, τη ζηλοφθονία για την ανάληψη αυτού του ύψιστου αξιώματος για τον πολιτισμό, καθώς και ότι ο τρόπος Διοίκησης που άσκησα εγώ μέχρι να παραιτηθώ, για λόγους οικονομικού και εργασιακού εξορθολογισμού, ξεβόλεψε πολλούς.
Ο Δημήτρης Λιγνάδης στρέφει επίσης τα βέλη του σε δύο δικηγόρους, που, όπως λέει, έκαναν «open call» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, «ελάτε να καταγγείλετε».
Ερώτηση: Λέτε λοιπόν ότι το ανοικτό κάλεσμα για καταγγελίες σεξουαλικών παρενοχλήσεων εκ μέρους σας έγινε για να σας καθαιρέσουν από τη θέση του καλλιτεχνικού Διευθυντού;
Απόκριση: Επειδή δεν έγινε καμία καταγγελία, τα κατασκεύασαν οι ίδιοι οι δικηγόροι.
Ερώτηση: Λέτε λοιπόν ότι η μήνυση του …. είναι κίβδηλη; Πιο συγκεκριμένα, ότι ο ως άνω δικηγόρος κατασκεύασε τη μήνυση του ….;
Απόκριση: Ο συγκεκριμένες άνθρωπος έφτιαξε μια καταγγελία από το πουθενά. Δεν ξέρω ποιο ήταν το έναυσμα. Λέω λοιπόν ότι το περιεχόμενο της μήνυσης το κατασκεύασε ο ως άνω δικηγόρος.
Σε ερώτησή σας εάν καλούσα νεαρά άτομα 15 και 14 ετών στο σπίτι μου, δηλώνω κατηγορηματικά «όχι», ούτε έκανα χρήση ναρκωτικών ουσιών, ούτε ο ίδιος, ούτε θα προσέφερα ποτέ σε κανέναν. Δεν έχω προλάβει ακόμα να κινηθώ νομικά σε βάρος αυτών που με καταγγέλλουν. Δεν έχω αντιμετωπίσει ποτέ καρκίνο μέχρι τώρα ή κάποια άλλη σοβαρή ασθένεια. Ποτέ δεν είχα συνευρεθεί με ανήλικα άτομα επ’ ουδενί λόγω, ποτέ δεν είχα διενεργήσει γενετήσιες πράξεις με ανήλικα άτομα είτε στο σπίτι μου είτε αλλού.
Ερώτηση: Πώς και πότε γνωρίσατε τον ….;
Απόκριση: Το 2013 είχα «ανεβάσει» την παράσταση «Βάκχες», όπου υποδυόταν τον Διόνυσο ο Σάκης Ρουβάς. Η μια από τις κοπέλες, η …., έχει έναν αδερφό, τον …., ο οποίος μου γνώρισε τον ….
Ερώτηση: Εσείς με την ιδιότητά σας ως ενός καταξιωμένου σκηνοθέτη-ηθοποιού, κάνατε συχνά παρέα με τον …., τον …. και τα άλλα παιδιά;
Απόκριση: Κάναμε σχετική παρέα με τον …., τον …. και τη …., η οποία εμπλουτιζόταν και με άλλα άτομα, ηθοποιούς και καλλιτέχνες. Γνώριζα ότι ο …. προερχόταν από μια κατεστραμμένη οικογένεια, όπως έλεγε ο ίδιος. Ο …. τότε βαφόταν, δεν το αναφέρω αυτό ως μεμπτό. Προσπαθούσε να επιδείξει τη σεξουαλική του ταυτότητα, που συνίστατο στην έντονα θηλυκή εμφάνιση. Αυτό όμως δεν το θεωρώ αρνητικό στοιχείο του χαρακτήρα του.
Ερώτηση: Του είχατε κάνει ποτέ κάποια φιλοφρόνηση;
Απόκριση: Δεν θυμάμαι εάν του είχα κάνει φιλοφρόνηση για την εμφάνισή του, δεν το αποκλείω όμως κιόλας.
Ερώτηση: Είχατε πει ποτέ στον …. ότι είναι ωραίο αγόρι;
Απόκριση: Όχι.
Ερώτηση: Είχατε ποτέ σεξουαλική σχέση με τον ….;
Απόκριση: Ποτέ.
Ερώτηση: Είχατε ποτέ ερωτικές περιπτύξεις με τον ….;
Απόκριση: Ποτέ, είχαμε όμως φιλική οικειότητα. Εγώ δεν είμαι σαν τους άλλους ηθοποιούς. Δεν κάνω παρέα μόνο με ανθρώπους του σιναφιού μου, μπορώ να κάνω παρέα και με ανθρώπους που γνώρισα σε ένα παγκάκι, όπως και με μια τρελή που έχω γνωρίσει στο Σύνταγμα, πράγμα που έχει συμβεί.
Ερώτηση: Όταν γνωρίσετε κάποιον σε κάποιο παγκάκι, θα τον συναντήσετε πού;
Απόκριση: Μπορεί να φύγω από μια παρέα ηθοποιών, και να πάω να πιω μια μπάρα με κάποιον που κάθεται σε ένα παγκάκι. Μου αρέσει να γνωρίζω κόσμο και να ξεφεύγω από τα στερεότυπα. Αυτό πολλές φορές είναι και παρερμηνεύσιμο. Φανταστείτε ότι εγώ, ενώ έχω μια βεράντα που βλέπει θάλασσα, μπορεί να πάω να πιω τον φραπέ μου στο πεζούλι του Αγίου Παύλου ή στο Σταθμό Λαρίσης. Στα γηπεδάκια του Σταθμού Λαρίσης έπαιζα μπάλα, μέχρι πριν από δυο χρόνια, με όλους τους αλλοδαπούς.
Ερώτηση: Εσείς τη σεξουαλική σας ταυτότητα πώς την προσδιορίζετε;
Απόκριση: Είμαι ένας αμφιφυλόφιλος, που στη ζωή μου μέχρι τώρα είχα πολλές σχέσεις και με το ένα και με το άλλο φύλο. Χωρίς να αποκλείω ότι είχα μέχρι τώρα και εφήμερες επαφές. Αυτές όμως δεν ήταν ποτέ με ανηλίκους. Είχα επαφές και με αλλοδαπούς και με αλλοδαπές και με αμοιβή και χωρίς αμοιβή. Με τον …. δεν είχα ποτέ τέτοιου είδους επαφές. Με τον …. μείναμε μαζί, όταν μια μέρα αρχές του 2016, μου χτύπησε την πόρτα, με μια βαλίτσα στο χέρι, και είπε «δεν έχω πού να μείνω, με έδιωξαν οι δικοί μου» και του είπα «μπες, αλλά θα μείνεις στον καναπέ μου, όχι στο κρεβάτι μου». Νομίζω ότι έμεινε τρεις μέρες το πολύ. Αυτές τις τρεις μέρες δεν ήρθα σε επαφή με τον …. Δεν θυμάμαι να έχω βγάλει φωτογραφίες στο σπίτι μου με τον ….
Ερώτηση: Είχατε στείλει ποτέ δική σας φωτογραφία από το σπίτι σας στον ….;
Απόκριση: Μπορεί να είχα στείλει.
Ερώτηση: Τον Αύγουστο του 2015, πού ήσασταν;
Απόκριση: Στην Ιθάκη. Από 1-19 Αυγούστου του 2015 ήμουν εκεί.
Ερώτηση: Δεν σας προξενεί εντύπωση ότι ο …. περιγράφει τη σεξουαλική σας αυτή πράξη με τη χρήση βίας, εξαιρετικά αναλυτικά;
Απόκριση: Δεν μου κάνει εντύπωση, γιατί οι περιγραφές τις οποίες διάβασα είναι τραγελαφικές και σε κάθε άλλη περίπτωση θα μου προκαλούσαν θυμηδία.
Ερώτηση: Όταν έμενε ο …. μαζί σας, ποιος σας βοηθούσε στην καθαριότητα στο σπίτι;
Απόκριση: Τότε είχα μια κυρία τη …., η οποία είναι Γεωργιανή και είναι κόρη της κυρίας που φροντίζει την κατάκοιτη μητέρα μου. Ουδέποτε είχα κάποιο ανήλικο αγόρι να καθαρίζει το σπίτι μου, όπως με ρωτάτε. Ούτε είχα ανήλικα παιδιά να μπαινοβγαίνουν στο σπίτι μου. Σε κάθε κατάθεση υπάρχει πάντα και ένα κεφάλαιο ύπαρξης ανηλίκων. Δηλαδή, φωτίζεται κατ’ επιλογή η πλευρά του βιαστή και του παιδόφιλου. Εγώ, έκανα κάποιες παραστάσεις μόνο με παιδιά, όπως το «Billy Eliot», και δεν βρέθηκε κανένα παιδί, καμία μάνα και κανένας πατέρας να κάνει κάποια καταγγελία. Είχαμε 50 παιδιά στην εν λόγω παράσταση.
Για την επίθεση με μαχαίρι εναντίον του
Λιγνάδης: Το 2002, που έλαβε χώρα η επίθεση με μαχαίρι σε βάρος μου, δεν γνωρίζω και αν βρέθηκε ποτέ ο δράστης. Κινδύνεψε σοβαρά η ζωή μου. Ήμουν στην εξώπορτα του σπιτιού μου όταν δέχθηκα την επίθεση. Ποτέ δεν κατάλαβα τον σκοπό της επίθεσης σε βάρος μου, δεν είχα ποτέ άλλη επίθεση σε βάρος μου και δεν θα μπορούσα να καταλάβω ποιος θα μπορούσε μεσημέρι της Μεγάλης Δευτέρας να προβεί σε μια τέτοια πράξη.
Ερώτηση: Με τον κύριο …. τι σχέση είχατε;
Απόκριση: Κάναμε παρέα με τον …., τον εκτιμούσα, με ερωτεύτηκε πολύ, πήγαινα σπίτι του και κάποια στιγμή χωρίσαμε. …Ψεύδεται ασυστόλως όταν λέει ότι διατηρούσα εξωσχολικές σχέσεις με παιδιά του Αρσάκειου το 1999-2000. Εγώ στο Αρσάκειο εργάστηκα από το 1993 περίπου έως το 2001, γιατί το 2002 πήγα στο Κολλέγιο, όπου εργάστηκα για τρία χρόνια. Και στα δύο σχολεία είχα το εργαστήριο θεάτρου και έκανα μάθημα και σε αγόρια και σε κορίτσια. Οι γονείς και τα παιδιά του Αρσάκειου καθ’ όλη τη διάρκεια της θητείας μου εκεί είχαν και έχουν τεράστια εκτίμηση στο πρόσωπό μου. Περίπου 500 παιδιά του Αρσάκειου, Γυμνάσιου και Λυκείου, διδάχτηκαν θέατρο από εμένα.
Ερώτηση: Πώς εξηγείτε το γεγονός ότι ο …. λέει αυτά που λέει για εσάς;
Απόκριση: Κακώδης συμπλεγματισμός, επειδή δεν έκανε την καριέρα που ήθελε. Εγώ είμαι ένας άνθρωπος που πέτυχε χωρίς να χρησιμοποιώ τα στερεότυπα των συναδέλφων μου.
Ερώτηση: Χρησιμοποιούσατε ποτέ τη φράση «τα παιδιά του Λιγνάδη»;
Απόκριση: Όχι, δεν μου λέει κάτι η φράση αυτή.
Ερώτηση: Έχετε απειλήσει ποτέ τον ….;
Απόκριση: Όχι. Ποτέ δεν έχω απειλήσει τον …., για τίποτα, γιατί δεν έχω κάνει τίποτα.
Ερώτηση: Την κυρία …. την έχετε απειλήσει ποτέ;
Απόκριση: Την …. δεν την έχω απειλήσει, την έχω όμως προειδοποιήσει ότι, μετά τον πατέρα της, το επόμενο βήμα είναι η αστυνομία. Εχει εμμονή με εμένα πάθους και μίσους πια. Πήρα τρεις φορές τον πατέρα της και του είπα να κάνει κάτι να σώσει την κόρη του. …Όσα λέει στην κατάθεσή της είναι νοσηρά ψεύδη από αρχή μέχρι κεραίας. Ποτέ δεν είπα στην …. ότι εάν μιλήσει θα της κάνω κακό, θα της τινάξω τα μυαλά με ένα πιστόλι, ότι θα βλάψω την οικογένειά της και ότι δεν θα βρει ποτέ δουλειά. Με συγκεκριμένη γυναίκα δεν είχα ποτέ καμία ερωτική σχέση. Εχω διδάξει στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Ναυπλίου για ενάμιση χρόνο, νομίζω το 2004-2005. Δεν έχω διδάξει σε άλλα Πανεπιστήμια, αλλά έχω κάνει διαλέξεις. Εγώ σταμάτησα τη συνεργασία μου με το εν λόγω Πανεπιστήμιο γιατί δεν με συνέφερε οικονομικά.
Ερώτηση. Όσα αναφέρει ο …. στη μήνυσή του είναι και αυτά ψέματα;
Απόκριση: Είναι μια μυθοπλασία από την αρχή μέχρι το τέλος. …Παραιτήθηκα γιατί έβλεπα ότι έρχεται ένα τσουνάμι.
Ερώτηση: Ολοι αυτοί οι καταγγέλλοντες στη δικογραφία που αναφέρουν περιστατικά γενετήσιων πράξεων με ανηλίκους, εμπεριέχοντες βία και μη, λένε ψέματα;
Απόκριση: Είναι μια διαδοχική ανάφλεξη, διότι γίνεται «open call» που το τρέχει το Σωματείο Ηθοποιών. Παίρνοντας τη σκυτάλη από τον …. λένε όλοι τα ίδια πράγματα, γιατί ο σκοπός τους ήταν να φύγω από αυτή τη θέση. Μετά αυτό χρησιμοποιήθηκε και πολιτικά. Στην αρχή είπαν «τελειώστε τον Λιγνάδη», αυτή είναι η άποψή μου, και μετά και τον αδερφό μου. Ο …., τον οποίο εγώ δεν γνωρίζω, ο άνθρωπος μπορεί πράγματι να ήρθε στο θέατρο, λέει ότι είχαμε μια τετράχρονη σχέση.
Ερώτηση: Έχετε κατηγορηθεί ποτέ στο παρελθόν για οποιαδήποτε αιτία;
Απόκριση: Δεν έχω κατηγορηθεί ποτέ στο παρελθόν για οποιαδήποτε αιτία. Από την παραίτησή μου και μετά, επειδή ελάμβανα απειλές και στο κινητό μου από ψεύτικους λογαριασμούς και κυρίως από τον «ΡΟΥΒΙΚΩΝΑ», διέμεινα στο σπίτι της Ελένης Κούρκουλα για δύο ημέρες και στο σπίτι ενός φίλου μου που λέγεται …., που μένει στο Αιγάλεω.
Πηγή: iefimerida.gr – https://www.iefimerida.gr/ellada/oli-i-apologia-toy-dimitri-lignadi