Η κίνηση πάντως στη Θεσσαλονίκη ήταν περιορισμένη, καθώς λίγοι ήταν οι πελάτες που παρέλαβαν τις παραγγελίες τους έξω από το κατάστημα.
Λίγα ήταν τα τηλεφωνήματα και οι παραγγελίες. Οι περισσότερες μικρές επιχειρήσεις δεν μπορούν να ανταποκριθούν στα νέα δεδομένα, καθώς δεν διαθέτουν e–shop. Tο εμπόρευμα έχει μείνει αδιάθετο τονίζουν οι έμποροι καταστημάτων ρούχων, καθώς η χειμερινή περίοδος έχει παρέλθει, ενώ, όπως υποστηρίζουν, οι καταναλωτές πιο δύσκολα ψωνίζουν ρούχα ή παπούτσια, στα οποία απαιτείται δοκιμή παρά τα υπόλοιπα προϊόντα.
Δείτε το ρεπορτάζ της ΕΡΤ.