Η πανδημία του κορονοϊού προκάλεσε την ευρεία χρήση του κώδικα QR, αλλά οι ειδικοί της βιομηχανίας εστιατορίων πιστεύουν ότι η τεχνολογία θα παραμείνει πολύ μετά το τέλος της υγειονομικής κρίσης, σύμφωνα με το CNBC.
Οι κωδικοί γρήγορης απόκρισης, που εφευρέθηκαν από έναν Ιάπωνα μηχανικό το 1994 για να παρακολουθεί τα μέρη των αυτοκινήτων πιο εύκολα, καθιερώθηκαν χρόνια αργότερα, όταν τα smartphone μπήκαν για τα καλά στη ζωή μας. Αλλά, όταν η πανδημία ανάγκασε τις επιχειρήσεις να αυξήσουν τα μέτρα υγιεινής, έγιναν ένα πανταχού παρόν θέαμα μέσα στα μπαρ και στα εστιατόρια των ΗΠΑ, αντικαθιστώντας τα φυσικά μενού, όπως ήταν γνωστά μέχρι τότε, όπως δημοσιεύει ο Οικονομικός Ταχυδρόμος.
Η Bitly, μια υπηρεσία διαχείρισης συνδέσμων, ανακοίνωσε ότι έχει σημειωθεί αύξηση 750% στις λήψεις κώδικα QR τους τελευταίους 18 μήνες. Ο πρόεδρος της εταιρείας, Ράλεϊ Χάρμπορ ανέφερε ότι οι επιχειρηματίες της εστίασης έχουν συνειδητοποιήσει πόσο πολύτιμη είναι η τεχνολογία, πέρα από το γεγονός ότι διευκολύνουν την ανέπαφη παροχή υπηρεσιών.
«Είναι σε θέση να προσαρμόσουν τις προσφορές στα μενού τους εν κινήσει, λαμβάνοντας υπόψη στοιχεία όπως ο πληθωρισμός, οι διακυμάνσεις των τιμών των τροφίμων και των βασικών προϊόντων και άλλες μεταβλητές», είπε χαρακτηριστικά.
Οι τιμές για γεύματα εκτός σπιτιού αυξήθηκαν 0,8% τον Ιούλιο, και κατά 4,6% τους τελευταίους 12 μήνες, σύμφωνα με το Γραφείο Στατιστικών Εργασίας. Οι τιμές των βασικών προϊόντων όπως ο καφές και το χοιρινό έχουν αυξηθεί φέτος. Τα εστιατόρια έχουν επίσης αυξήσει τις τιμές μετά την αύξηση των μισθών για να προσελκύσουν εργαζόμενους.
Ένας κώδικας QR δίνει επίσης στα εστιατόρια περισσότερες πληροφορίες για τους πελάτες τους. Οι υπηρεσίες κρατήσεων όπως το OpenTable, το SevenRooms και το Resy διαβιβάζουν δεδομένα για όποιον έκανε την κράτηση σε εστιατόρια – αλλά όχι για όλους τους άλλους στο τραπέζι.
Οι ειδικοί της τεχνολογίας εστιατορίων διακρίνουν ακόμη περισσότερες ευκαιρίες σε κώδικες QR πέρα από την αντικατάσταση των φυσικών μενού.
Πηγή: Οικονομικός Ταχυδρόμος