Τετάρτη, 25 Δεκεμβρίου, 2024
ΑρχικήΚοινωνίαΔημοσκόπηση Marc: «Καίνε» τους πολίτες οι αυξήσεις σε ρεύμα, τρόφιμα και καύσιμα

Δημοσκόπηση Marc: «Καίνε» τους πολίτες οι αυξήσεις σε ρεύμα, τρόφιμα και καύσιμα

.

Αισιόδοξοι για την πορεία της πανδημίας το 2022 αλλά απαισιόδοξοι όσον αφορά την πορεία του οικογενειακού προϋπολογισμού λόγω της ακρίβειας, εμφανίζονται οι πολίτες στο β’ μέρος της μεγάλης μηνιαίας δημοσκόπησης της MARC που παρουσίασε απόψε ο Αnt1.

Το 58% των πολιτών θεωρεί ότι η πορεία της πανδημίας θα είναι καλύτερη το 2022 ενώ το ποσοστό αυτό πέφτει στο 20,8% όταν η ερώτηση αφορά τα οικονομικά του νοικοκυριού. Το 48,3% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι τα οικονομικά θα χειροτερέψουν κατά τη διάρκεια του έτους λόγω της ακρίβειας η οποία επηρεάζει και την γνώμη που έχουν σχηματίσει οι πολίτες για την πορεία της ελληνικής οικονομίας. Συγκεκριμένα, το 51,3% λέει ότι θα χειροτερέψει ενώ το 28,8% θεωρεί ότι θα βελτιωθεί κατά τη διάρκεια του έτους.

Η κρίση δεν είναι περιστασιακή θεωρεί το 75,2% και όπως φαίνεται από τους σχετικούς πίνακες ο μεγαλύτερος πονοκέφαλος για τους πολίτες είναι οι αυξήσεις στο ρεύμα 55% και ακολουθούν στη σειρά κατάταξης τα τρόφιμα με 52,2%, τα καύσιμα με 40,8% και το πετρέλαιο θέρμανσης και το φυσικό αέριο με 37,4%.

Το ρεύμα είναι αυτό που καίει περισσότερο τους ψηφοφόρους της ΝΔ 53,5% και του ΚΙΝΑΛ 52%, ενώ τους ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ οι αυξήσεις στα τρόφιμα με ποσοστό 62,7% και 57,7% αντίστοιχα.

Η κοινή γνώμη είναι διχασμένη σε ότι αφορά τα μέτρα που έχουν ληφθεί για την ακρίβεια με το 49% να δηλώνει ότι κινούνται σε θετική κατεύθυνση και το 47,5% σε λάθος. Το 82,5% θεωρεί πάντως ότι τα μέτρα είναι ανεπαρκή και το 58% πιστεύει πως θα μπορούσαν να διατεθούν περισσότερα χρήματα από τον κρατικό προϋπολογισμό. Αντίθετα το 31,9% πιστεύει ότι τόσο αντέχει το κρατικό ταμείο… Δείτε τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης

16_124
17_99
19_124
21_124
22_99
25_99
27_99
- Advertisement -

Ακολουθήστε το seleo.gr στο Facebook και στο Twitter

 

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.

Χορηγός Επικοινωνίας



Διαβάστε Ακόμα