Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου, 2024
ΑρχικήΚοινωνίαΜε email ή συστημένη επιστολή η αλλαγή στοιχείων στην εφορία

Με email ή συστημένη επιστολή η αλλαγή στοιχείων στην εφορία

.

Τέλος στην ταλαιπωρία και τα ραντεβού με την Εφορία για αλλαγή των στοιχείων ή την απόκτηση ΑΦΜ βάζει η ΑΑΔΕ.

Τι προβλέπει νέα απόφαση της ΑΑΔΕ. Πλέον οι φορολογούμενοι θα μπορούν με email ή συστημένη επιστολή να υποβάλουν τις δηλώσεις και τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την απόκτηση ΑΦΜ, ή την μεταβολή των στοιχείων τους ή για να προχωρήσουν σε έναρξη, μεταβολή ή διακοπή της επιχειρηματικής δραστηριότητας.

Σύμφωνα με νέα απόφαση του διοικητή της ΑΑΔΕ Γιώργου Πιτσιλή:
Οι δηλώσεις απόδοσης ΑΦΜ,/Μεταβολής Στοιχείων και Έναρξης/Μεταβολής και Διακοπής Επιχειρηματικής Δραστηριότητας, συμπληρώνονται και υποβάλλονται εις απλούν, από το φορολογούμενο ή το νόμιμο εκπρόσωπό αποστέλλονται με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή με συστημένη επιστολή στην αρμόδια Δ.Ο.Υ.

Οι δηλώσεις αποστέλλονται με email στο Τμήμα ΙΓ΄ «Υπηρεσίας myAADElive» της Διεύθυνσης Ελέγχων της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης (Γ.Δ.Φ.Δ.), εφόσον ο φορολογούμενος, φυσικό πρόσωπο, επιλέξει την εγγραφή στο φορολογικό Μητρώο, τη μεταβολή στοιχείων ή την έναρξη επιχειρηματικής δραστηριότητας με τη διαδικασία της βιντεοκλήσης. Ο φορολογούμενος φυσικό πρόσωπο που επιλέγει την υπηρεσία myAADElive για να λάβει Αριθμό Φορολογικού Μητρώου, να μεταβάλει τα στοιχεία του ή να προβεί σε έναρξη επιχειρηματικής δραστηριότητας, επικοινωνεί με τη Φορολογική Διοίκηση, κατόπιν ραντεβού, μέσω βιντεοκλήσης. Η συνομιλία βιντεοσκοπείται και το αρχείο παραμένει για 10 έτη στη διάθεση της Φορολογικής Διοίκησης, για λόγους απόδειξης του ελέγχου ταυτοπροσωπίας.

Σε περίπτωση μεταβολής ενός ή περισσοτέρων στοιχείων της δήλωσης, υποβάλλεται ή αποστέλλεται με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή με συστημένη επιστολή, η ίδια δήλωση, ως μεταβολή, με την αναγραφή μόνο των στοιχείων που έχουν μεταβληθεί και προσκομίζονται ή επισυνάπτονται κατά περίπτωση, τα σχετικά με την μεταβολή δικαιολογητικά, όπου απαιτείται.

Στην περίπτωση θανάτου φυσικού προσώπου, η δήλωση υποβάλλεται ή αποστέλλεται με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή με συστημένη επιστολή στο Τμήμα Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της αρμόδιας Δ.Ο.Υ., από συγγενή ή άλλο τρίτο πρόσωπο και συνυποβάλλεται η ληξιαρχική πράξη θανάτου του αποβιώσαντος και το έντυπο Μ7, όπου απαιτείται, με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά. Με την ενημέρωση του Φορολογικού Μητρώου με τα στοιχεία της ληξιαρχικής πράξης θανάτου του αποβιώσαντος, η Φορολογική Διοίκηση με βάση την ημερομηνία θανάτου προβαίνει ταυτόχρονα:

Στη διακοπή της σχέσης του γάμου ή του συμφώνου συμβίωσης του αποβιώσαντος φορολογούμενου.
Στη μεταβολή της οικογενειακής κατάστασης και στη διακοπή της σχέσης του σχετιζόμενου προσώπου με τον αποβιώσαντα.

Στη διακοπή των λοιπών σχέσεων του αποβιώσαντος με άλλους φορολογουμένους, φυσικά πρόσωπα ή νομικά πρόσωπα και νομικές οντότητες (ενδεικτικά, μέλος/εταίρος, διαχειριστής, νόμιμος εκπρόσωπος) και την ενημέρωσή τους με μήνυμα μέσω TAXISnet για την υποβολή στον αρμόδιο υπάλληλο της Δ.Ο.Υ. της σχετικής δήλωσης μεταβολής, της τροποποίησης του συστατικού τους εγγράφου ως προς τα πρόσωπα αυτά ή της τροποποίησης της εκπροσώπησής τους, κατά περίπτωση και όπου απαιτείται. Στην απενεργοποίηση των κωδικών πρόσβασης του αποβιώσαντος στο TAXISnet.

- Advertisement -

Ακολουθήστε το seleo.gr στο Facebook και στο Twitter

 

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.

Χορηγός Επικοινωνίας



Διαβάστε Ακόμα