Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024
ΑρχικήInfotainmentΠροώθηση ιστοσελίδων σε λέξεις κλειδιά για πρώτη σελίδα στο Google

Προώθηση ιστοσελίδων σε λέξεις κλειδιά για πρώτη σελίδα στο Google

Είναι γνωστό ότι στις μέρες μας κάθε επιχείρηση που σέβεται τον εαυτό της πρέπει να έχει μια ιστοσελίδα. Η ιστοσελίδα αυτή θα πρέπει να είναι λειτουργική κι αισθητικά ευχάριστη και φυσικά θα πρέπει να προσδίδει αξία στον κάθε επισκέπτη έτσι ώστε οι επισκέψεις να μετατραπούν σε πωλήσεις. Μια επένδυση σε ένα καλό site λοιπόν, είτε αυτό θα είναι κάποιου είδους blog είτε κάποιο eshop, είναι μια από τις πρώτες που θα κάνει μια καινούργια επιχείρηση, ειδικά τώρα που ζούμε στη εποχή του Covid-19. Αρκεί όμως μια άρτια τεχνικά κι αισθητικά ιστοσελίδα για να δει μια επιχείρηση σημαντική αύξηση στα κέρδη της; Η απάντηση είναι απλή και είναι όχι.

Το internet είναι κυριολεκτικά απέραντο, είναι απλά άπειρο. Υπάρχουν δισεκατομμύρια site εκεί έξω και κάθε μέρα προστίθενται χιλιάδες καινούργια. Δεν αρκεί λοιπόν απλά να υπάρχει ένα site και να είναι τεχνικά άρτιο για να έχει επισκεψιμότητα. Αν ο κόσμος δεν μπορεί να βρει ένα site, άσχετα από το πόσα χρήματα ξοδεύτηκαν για την δημιουργία του και πόσο τέλειο είναι από αισθητική αλλά και τεχνική άποψη, τότε απλά είναι σαν να μην υπάρχει. Πώς όμως μπορεί κανείς να εξασφαλίσει ότι το site του θα έχει την απαραίτητη επισκεψιμότητα; Η προώθηση ιστοσελίδων με τεχνικές SEO στην Google είναι αυτή που αλλάζει το παιχνίδι μεταμορφώνοντας την μηχανή αναζήτησης σε ένα σημαντικό κανάλι οργανικής επισκεψιμότητας για την ιστοσελίδα σας.

Τα βασικά

Πριν να ξεκινήσουμε να μιλάμε για την προώθηση site, είναι πολύ σημαντικό να καταλάβει κανείς πως «δημιουργείται» η επισκεψιμότητα ενός site. Όπως σίγουρα θα έχετε καταλάβει και σαν απλοί χρήστες του διαδικτύου, οι μηχανές αναζήτησης είναι απλά ο ακρογωνιαίος λίθος του internet. Χωρίς αυτές ο μόνο τρόπος για να βρει κανείς ένα site που τον ενδιαφέρει είναι έχει την πλήρη και ακριβή διεύθυνση του από κάπου. Οι μηχανές αναζήτησης λοιπόν είναι και αυτές που καθορίζουν και σε μεγάλο βαθμό την «κίνηση» τόσο στο internet γενικότερα όσο και σε κάθε site ειδικότερα.

Μηχανές όπως το Google και το Bing καθορίζουν την κίνηση στο internet με δύο τρόπους. Ο πρώτος είναι με τις κατατάξεις στις σελίδες αποτελεσμάτων των αναζητήσεων τους και ο δεύτερος είναι οι διαφημίσεις ή τα πληρωμένα links. Ας δούμε λίγο πιο αναλυτικά πως δουλεύει η κάθε μέθοδος.

Κατατάξεις αποτελεσμάτων

Κάθε φορά που γίνεται μια αναζήτηση ο χρήστης λαμβάνει σαν αποτέλεσμα πολλές σελίδες με αποτελέσματα για τις λέξεις κλειδιά που έψαξε. Η σειρά με την οποία παρουσιάζονται τα sites στις σελίδες αποτελεσμάτων κάθε άλλο παρά τυχαία δεν είναι. Η κάθε μηχανή κατατάσσει τα αποτελέσματα με βάση έναν ειδικό αλγόριθμο ο οποίος αποτελείται από πολλά – ως επί το πλείστον «μυστικά» – κριτήρια: όσο πιο πολλά κριτήρια πληροί μια ιστοσελίδα, τόσο πιο ψηλά θα εμφανίζεται στα αποτελέσματα. Όσο πιο υψηλή είναι η κατάταξη μιας ιστοσελίδας στις σελίδες αποτελεσμάτων, τόσο πιο πιθανό είναι να κάνει κλικ πάνω της ο χρήστης καθώς γνωρίζει ότι εκεί θα βρει το πιο σχετικό αποτέλεσμα για την αναζήτηση του εύκολα και γρήγορα. Με απλά λόγια, αν μια ιστοσελίδα δεν εμφανίζεται στις πρώτες σελίδες αποτελεσμάτων σχετικών αναζητήσεων, είναι σαν να μην υπάρχει, γι’ αυτό και χρειάζεται η προώθηση ιστοσελίδων.

Διαφημίσεις

Πλέον ένα site μπορεί να πληρώσει την Google και άλλες μηχανές αναζήτησης έτσι ώστε όταν γίνονται αναζητήσεις για συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά σχετικές με το θέμα ή / και το προϊόν του site, να εμφανίζεται ένα link πριν από τα υπόλοιπα αποτελέσματα.

Η προώθηση ιστοσελίδων μπορεί να γίνει και με τις δύο αυτές μεθόδους, ποια είναι όμως η πιο αποτελεσματική; Η απάντηση είναι απλή: η προώθηση μέσω των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης.

Πώς μπορεί ένα site να αυξήσει το traffic του μέσω των μηχανών αναζήτησης;

Όπως μπορείτε να συμπεράνετε και από τα προηγούμενα, για να έχει καλό traffic ένα site θα πρέπει να είναι τουλάχιστον στη 1η σελίδα της Google για σχετικές με αυτό αναζητήσεις. Για να γίνει αυτό, θα πρέπει να πληροί όσο το δυνατόν περισσότερα από τα περίφημα κριτήρια κατάταξης του αλγόριθμου, αυτό γίνεται μέσα από μια ειδική και αρκετά πολύπλοκη διαδικασία που λέγεται SEO, το οποίο σημαίνει Search Engine Optimization ή Βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας για Μηχανές Αναζήτησης στα Ελληνικά. Είναι κάτι που μόνο κάποιος πολύ έμπειρος στη προώθηση site μπορεί να φέρει εις πέρας με επιτυχία.

Πώς γίνεται το SEO;

Όπως είπαμε και πριν, πρόκειται για μια πολύ εξειδικευμένη εργασία η οποία γίνεται σε βάθος χρόνου. Ο ειδικός στο SEO θα πρέπει πρώτα απ’ όλα να μελετήσει τόσο την ίδια την ιστοσελίδα του πελάτη του όσο και αυτές που διατηρούν οι ανταγωνιστές του. Με βάση τα ευρήματα της ενδελεχούς αυτής μελέτης θα καταστρώσει μια στρατηγική την οποία και θα φέρει εις πέρας με παρεμβάσεις τόσο εντός του site όσο κι εκτός του site. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι στρατηγικές βελτιστοποίησης ιστοσελίδων είναι μοναδικές για κάθε περίπτωση γι’ αυτό και μπορούν να γίνουν μόνο από κάποιον ειδικό στη προώθηση site.

Παρεμβάσεις στο site

Ένα από τα πιο βασικά σημεία για την προώθηση ιστοσελίδων μέσω SEO είναι να γίνει το ίδιο το site όσο το δυνατόν πιο φιλικό προς τις search engines. Αυτό θα γίνει με αλλαγές στη δομή και τη μορφή του ώστε να γίνει όσο το δυνατόν πιο φιλικό προς τον χρήστη αλλά και τους crawlers της Google. Επιπλέον θα γίνει και όλες οι απαραίτητες ενέργειες ώστε το site να εμφανίζεται άψογα σε κινητά και tablet. Επιπλέον, θα προστεθεί νέο και ειδικά διαμορφωμένο περιεχόμενο.

Παρεμβάσεις εκτός site

Ο ειδικός την προώθηση site θα φροντίσει να δημιουργήσει σχέσεις ανάμεσα στο site του πελάτη του και άλλα του χώρου στον οποίο δραστηριοποιείται έτσι ώστε να αποκτήσει αξιοπιστία στα «μάτια» της Google και των άλλων μηχανών και άρα και κατατάξεις στις πρώτες θέσεις.

Γιατί προώθηση μέσω αποτελεσμάτων και όχι διαφημίσεις;

Κατ’ αρχάς τα αποτελέσματα και τα οφέλη του SEO είναι μόνιμα και απολύτως μετρήσιμα ενώ τα οφέλη μιας διαφημιστική καμπάνιας διαρκούν όσο διαρκεί και η ίδια. Επιπλέον, το SEO φέρνει traffic μέσα από οργανικά αποτελέσματα, δηλαδή μέσα από αναζητήσεις που γίνονται από άτομα που ψάχνουν ενεργά για το περιεχόμενο ή / και τα προϊόντα του site. Σύμφωνα με πάρα πολλές έρευνες – αλλά και τη προσωπική εμπειρία – ο χρήστης είναι πιο πιθανό να πατήσει ένα οργανικό αποτέλεσμα αναζήτησης απ΄ότι μια από τις διαφημίσεις που εμφανίζονται στις σελίδες αποτελεσμάτων, όσο σχετικές και αν είναι με την αναζήτηση του.  Τέλος, το SEO απλά θα κάνει την ιστοσελίδα σας καλύτερη και θα σας αποφέρει πολλούς τακτικούς επισκέπτες ή και πελάτες. Τα οφέλη του είναι πολύ μεγαλύτερα από το κόστος του και σίγουρα θα κάνουν τους ανταγωνιστές σας να σας ζηλεύουν.

 

 

Ακολουθήστε το seleo.gr στο Facebook και στο Twitter

 

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.

Χορηγός Επικοινωνίας


 

Διαβάστε Ακόμα