Τα My market, από την πρώτη μέρα της ίδρυσής τους έχουν ως στρατηγικό πυλώνα της λειτουργίας τους την κοινωνική προσφορά, με έμφαση στο Παιδί και την Οικογένεια. Με συνέπεια σε αυτήν τη δέσμευσή τους, προχώρησαν σε συνέργεια με το μη κερδοσκοπικό σωματείο Be–Live, που στόχο έχει να βοηθά υπογόνιμα ζευγάρια που προσπαθούν να αποκτήσουν παιδί.
Στο πλαίσιο αυτό, και με αφορμή τη Χριστουγεννιάτικη θεματική καμπάνια Ένας + Ένας, τα My market σχεδίασαν και υλοποίησαν σε συνεργασία με τη Be-Live μία ευρεία καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού και των πελατών τους για το έργο της οργάνωσης που προσφέρει την ελπίδα για οικογένεια σε ζευγάρια που προσπαθούν να κάνουν παιδί μέσω εξωσωματικής γονιμοποίησης, ενώ παράλληλα προσέφεραν και ένα σημαντικό χρηματικό ποσό για τους σκοπούς της οργάνωσης.
Σε μία χώρα όπως η Ελλάδα, όπου το πρόβλημα της υπογεννητικότητας παρουσιάζει ανησυχητικά αυξητικές τάσεις με αποτέλεσμα τη σταθερή μείωση του ενεργού πληθυσμού, το σωματείο Be-Live δημιουργήθηκε πριν από 2 χρόνια για να προσφέρει προοπτική στα υπογόνιμα ζευγάρια, τα οποία δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να καλύψουν τις δαπάνες εξωσωματικής γονιμοποίησης και να ευαισθητοποιήσει το ευρύ κοινό με ενημερωτικές ημερίδες.
Σήμερα, η Be-Live έχει βρει φίλους, επιστημονικούς συνεργάτες, συμπαραστάτες και χορηγούς σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, προσφέροντας ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο στη χώρα. Από τις 20 Μαρτίου 2019 που άνοιξε η ηλεκτρονική πλατφόρμα για την υποβολή αιτήσεων, η Be-Live μέχρι και σήμερα έχει λάβει πάνω από 100 αιτήσεις, ενώ 20 γυναίκες επιλέχθηκαν για το 2020, με ιατρικά και κοινωνικά κριτήρια.
Μέχρι στιγμής, έχουν γεννηθεί 14 υγιέστατα μωράκια και 14 ζευγάρια ζουν πια το όνειρο της οικογένειας!
Σχετικά με τα My market:
Τα My market είναι μία αμιγώς ελληνική αλυσίδα super market με 227 σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα. Ιδρύθηκε το 1976. Από την πρώτη μέρα λειτουργίας της, η εταιρεία δραστηριοποιείται με συνέπεια και αξιοπιστία στην ελληνική αγορά. Τα My market συνεργάζονται στη συντριπτική τους πλειοψηφία με Έλληνες παραγωγούς και προμηθευτές. Βασικό σημείο αναφοράς όλα αυτά τα χρόνια ήταν και εξακολουθεί να είναι ο σεβασμός στον πελάτη, η αδιαπραγμάτευτη ποιότητα των προϊόντων και των προσφερόμενων υπηρεσιών της, το ασφαλές εργασιακό περιβάλλον, η Βιώσιμη Ανάπτυξη και η προσφορά στο κοινωνικό σύνολο με πολλαπλούς και πολυδιάστατους τρόπους.
Σχετικά με τη Be–Live:
Η Be-Live ιδρύθηκε το 2019 από τους γυναικολόγους αναπαραγωγής Βασίλη Δ. Κελλάρη και Χάρη Χ. Χηνιάδη. Η ομάδα της Be-Live απαρτίζεται από έμπειρους επαγγελματίες που προέρχονται την ιατρική και γενικότερα επιστήμες υγείας καθώς και άλλους τομείς όπως η οικονομία, η επικοινωνία, η ενημέρωση κ.λπ.. Η δράση της Be–Live ενισχύεται με τη συμμετοχή εθελοντών, εταιρειών, χορηγών και φίλων. Το όραμα της Be–Live είναι να βοηθήσει υπογόνιμα ζευγάρια που επιθυμούν να αποκτήσουν παιδί. Στο πλαίσιο του οράματος για ένα μέλλον όπου το πρόβλημα της υπογεννητικότητας στην Ελλάδα θα έχει μειωθεί, η αποστολή της Be–Live είναι η προώθηση και εξασφάλιση πρόσβασης οικονομικά ευπαθών ομάδων σε θεραπείες υπογονιμότητας και η ενημέρωση και ευαισθητοποίησης των κρατικών φορέων και δομών του κοινού σχετικά με την υπογονιμότητα.