Πέμπτη, 18 Απριλίου, 2024
ΑρχικήInfotainmentΔιαφήμιση Προϊόντων στο Internet: Πώς να μεγιστοποιήσετε την απόδοσή τους

Διαφήμιση Προϊόντων στο Internet: Πώς να μεγιστοποιήσετε την απόδοσή τους

Μπορεί παλαιότερα η τηλεόραση να μονοπωλούσε τις στρατηγικές διαφήμισης προϊόντων, αλλά πλέον το internet έχει κερδίσει έδαφος. Μάλιστα για μερικά είδη προϊόντων το internet είναι ένα πολύ πιο αποδοτικό μέσο διαφήμισης.

Οι μηχανές αναζήτησης και τα social media είναι πλέον ο πιο διαδεδομένος τρόπος διαφήμισης και όχι άδικα. Η διαφήμιση προϊόντων online είναι πολύ αποδοτική, και μάλιστα η απόδοση των διαδικτυακών διαφημίσεων έχει το πλεονέκτημα ότι μπορεί να μετρηθεί.

Το ζήτημα είναι πώς θα κάνετε τα προϊόντα σας να ξεχωρίσουν; Μήπως ξοδεύετε τα χρήματά σας χωρίς αποτέλεσμα; Τι μπορείτε να κάνετε γι’ αυτό;

Η απάντηση κρύβετε στη δημιουργικότητα και τη βελτιστοποίηση. Πάμε, όμως, αρχικά να δούμε τα είδη διαφήμισης προϊόντων που μπορούν να πραγματοποιηθούν στο διαδίκτυο.

Είδη διαδικτυακής διαφήμισης προϊόντων

Διαφήμιση στο Facebook και το Instagram. Τα δύο αυτά social networks είναι αλληλένδετα και ρυθμίζονται με την ίδια λογική. Για να υλοποιηθεί επομένως μια διαφήμιση Facebook ή Instagram, επιλέγουμε το budget που θέλουμε να επενδύσουμε και το κοινό στο οποίο σκοπεύουμε να εμφανιστεί η διαφήμισή μας.

Αν για παράδειγμα έχετε επιλέξει να επενδύσετε 50€ με σκοπό να διαφημίσετε νεανικά ανδρικά παπούτσια, είναι καλό να ορίσετε ως κοινό τους άνδρες 20 έως 40 ετών. Επιπλέον, αν τα παπούτσια είναι αθλητικά, πιθανά να ήταν συνετό να επιλέξετε άνδρες οι οποίοι γυμνάζονται.

Διαφήμιση Google. Για διαφήμιση στη Google μπορείτε να υλοποιήσετε καμπάνιες search ή display. Στις διαφημίσεις search εμφανίζεστε σε χρήστες που αναζητούν συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά (keywords). Στις display διαφημίσεις η καμπάνια σας εμφανίζεται με οπτικό περιεχόμενο (εικόνες και banners), το οποίο προβάλλεται στο δίκτυο συνεργατών της Google.

Αν ενδιαφέρεστε να διαφημίσετε μέσω search διαφήμισης, ανδρικά νεανικά παπούτσια, θα πρέπει να πετύχετε το κοινό εκείνο, που ψάχνει να αγοράσει ανδρικά παπούτσια μέσω internet.

Έτσι, κατά το σετάρισμα συνδέουμε τις φράσεις «ανδρικά παπούτσια» και «ανδρικά υποδήματα». Μπορείτε, επίσης, να γράψετε «ανδρικά αθλητικά παπούτσια» αν θέλετε να το κάνετε ακόμα πιο συγκεκριμένο. Η λίστα με τα keywords μπορεί να περιέχει πραγματικά πάρα πολλούς συνδυασμούς.

Στην περίπτωση των display διαφημίσεων είναι σημαντικό να φτιαχτεί ένα δημιουργικό διαφημιστικό banner. Η διαφήμιση θα προβληθεί σε apps και platforms, που έχουν συνεργασία με τη Google.

Έτσι, κάποιος που έχει κατεβάσει μια εφαρμογή και τη χρησιμοποιεί μέσα από το smartphone του, θα δει τη διαφήμισή σας. Εάν πατήσει πάνω της θα βρεθεί στο e-shop σας.

Ένα ακόμη είδος διαφήμισης προϊόντων στη Google, είναι τα Google Shopping Ads. Αυτού του είδους η διαφήμιση είναι πολύ αποδοτική για τις online πωλήσεις. Οι διαφημίσεις αυτές εμφανίζονται με εικόνες προϊόντων στο πάνω μέρος της σελίδας αποτελεσμάτων και οι χρήστες μπορούν να τις κλικάρουν και να επισκεφτούν τη σελίδα προϊόντος στο e-shop σας.

Πότε μια διαφήμιση προϊόντος στο internet είναι αποδοτική

Το να ενεργοποιήσουμε μια διαφήμιση σε social media ή στις μηχανές αναζήτησης δεν είναι αρκετό. Για να είναι αποδοτική μια διαφήμιση, χρειάζεται να τσεκάρουμε την πορεία της και να τη βελτιστοποιούμε ανάλογα. Διαφορετικά, το budget σας θα ξοδεύεται, αλλά το αποτέλεσμα που θα προκύπτει δεν θα είναι το ιδανικό.

Σε μια ενεργή διαφήμιση προϊόντων ελέγχουμε την απήχηση και τα clicks που έγιναν, καθώς επίσης και το κόστος για κάθε click ή ολοκλήρωση αγοράς. Πολλές φορές μπορεί να μη σας συμφέρει να ξοδέψετε άλλα χρήματα για να πάρετε περισσότερα κλικ ή να εμφανιστείτε σε περισσότερα άτομα.

Για να ελέγχουμε την απόδοση μιας διαφήμισης προϊόντων στο internet, παρακολουθούμε κάποιους δείκτες. Οι δείκτες αυτοί ονομάζονται KPIs και είναι αυτοί που μας βοηθούν να αποφασίσουμε τι ακριβώς πρέπει να αλλάξουμε, για να βελτιώσουμε την απόδοση της διαφημιστικής μας καμπάνιας.

Ποιος μπορεί να βελτιστοποιήσει τις διαφημίσεις σας

Ένας αξιόπιστος συνεργάτης με ειδίκευση στo digital marketing μπορεί να επιβλέπει και να βελτιστοποιεί τις καμπάνιες σας. Με τη χρήση ειδικών ψηφιακών εργαλείων και την εμπειρία του σε βέλτιστες πρακτικές, ένας marketer είναι σε θέση να επιβλέπει και να βελτιστοποιεί καθημερινά τις διαφημίσεις σας.

Η ομάδα marketing της digital challenge_ μπορεί να σας βοηθήσει στη δημιουργία πετυχημένων διαφημίσεων στο internet. Επικοινωνήστε μαζί μας, ώστε να δημιουργήσουμε μαζί την επόμενη επαναστατική σας διαφήμιση στο διαδίκτυο.

 

Ακολουθήστε το seleo.gr στο Facebook και στο Twitter

 

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.

Χορηγός Επικοινωνίας


 

Διαβάστε Ακόμα