Παρασκευή, 12 Ιουλίου, 2024
ΑρχικήInfotainmentΣτρώματα ύπνου: 6 τρόποι να βελτιώσετε την αίσθησή τους

Στρώματα ύπνου: 6 τρόποι να βελτιώσετε την αίσθησή τους

- Advertisement -

Έστω ότι δεν έχει κάποιος τα χρήματα για ποιοτικά στρώματα ύπνου. Αυτό σημαίνει, ότι είναι καταδικασμένος να ξυπνά με πιάσιμο στον αυχένα ή έντονους πόνους στην πλάτη, μέχρι να είναι σε θέση να αγοράσει καινούριο στρώμα; Όχι απαραίτητα.

 

Ακολούθως θα αναφέρουμε 7 τρόπους για να κάνετε το υπάρχον στρώμα σας υποφερτό. Τουλάχιστον μέχρι να αποκτήσετε ένα νέο.

 

  1. Δοκιμάστε ένα καλό ανώστρωμα

Ένα ανώστρωμα τοποθετείται πάνω από τα στρώματα. Ο σκοπός του είναι να παρέχει επιπλέον υποστήριξη, αλλά και να καλύψει τυχόν βαθουλώματα ή εξογκώματα στο στρώμα. Ένα ανώστρωμα αποτελείται συνήθως από αφρώδες υλικό, όπως το memory foam και συνήθως έχει ύψος περίπου 5 εκατοστά.

 

Άλλες επιλογές περιλαμβάνουν αφρό μνήμης, αφρό cooling gel. Όλα αυτά τα υλικά είναι αποτελεσματικά στο να κάνουν ανεκτό ένα κακό στρώμα.

 

  1. Καλύμματα για στρώματα ύπνου

Μπορεί τα καλύμματα να είναι λεπτότερα από τα ανωστρώματα, ωστόσο μπορούν να βελτιώσουν την αίσθηση ενός φθαρμένου ή κακού στρώματος. Εφαρμόζει πάνω στο στρώμα, όπως γίνεται με τα σεντόνια με λάστιχο και πάνω του βάζετε τα κανονικά σας σεντόνια.

 

Βγαίνουν και αυτά σε μια πληθώρα υλικών, όπως τα αφρώδη ή το βαμβάκι και παρέχουν στήριξη σε διάφορα επίπεδα. Επίσης έχουν διαφορετικά επίπεδα σκληρότητας και προστασίας του στρώματος.

 

  1. Επενδύστε σε καινούρια μαξιλάρια ύπνου

Αν έχετε πρόβλημα με τον βραδινό σας ύπνο, ίσως έφτασε η στιγμή να κάνετε έρευνα αγοράς για νέα μαξιλάρια ύπνου. Ένα πραγματικά άνετο μαξιλάρι ύπνου παρέχει υποστήριξη στον λαιμό και το κεφάλι σας.

 

Είναι μάλιστα δυνατό να κάνει πραγματική διαφορά, όταν έχετε ένα κακό στρώμα. Τώρα όσον αφορά στο ποιο είναι το κατάλληλο μαξιλάρι για εσάς έχει να κάνει και με τη στάση του ύπνου. Όσοι κοιμούνται πρηνηδόν ή ανάσκελα χρειάζονται πιο λεπτά μαξιλάρια. Αντίθετα όσοι κοιμούνται στο πλάι χρειάζονται πιο χοντρά και υποστηρικτικά μαξιλάρια ύπνου.

 

Μαξιλάρι σώματος

Αν κάθε φορά που ξυπνάτε έχετε πόνους και πιασίματα, το μαξιλάρι σώματος μπορεί να σας δώσει την υποστήριξη, που χρειάζεστε. Συνήθως έχουν μήκος περίπου στα 160 εκ., ώστε να καλύπτουν μεγάλο μέρος του σώματος.

 

Είναι τέλεια για ανθρώπους που κοιμούνται στο πλάι και παρέχουν στο σώμα πλήρη στήριξη. Έτσι η σπονδυλική στήλη παραμένει ευθυγραμμισμένη με τον αυχένα, ενώ οι μύες και οι αρθρώσεις απαλύνοντας τις επιπτώσεις ενός κακού στρώματος. Πρόκειται σίγουρα για μια επιλογή έξω από τα συνηθισμένα, οπότε αν θέλετε να δοκιμάσετε πριν το αγοράσετε, βάλτε το κανονικό σας μαξιλάρι στα γόνατά σας κατά τη διάρκεια του ύπνου. Αν νιώθετε άνετα σε αυτή τη θέση, τότε το μαξιλάρι σώματος είναι μια καλή επιλογή για εσάς.

 

  1. Γυρίστε τα στρώματα… ανάποδα!

Τα περισσότερα σύγχρονα στρώματα δε σχεδιάζονται με σκοπό να τα γυρίσουμε ανάποδα. Αν όμως έχετε κάποιο παλιότερο ή κάποιο, που ο κατασκευαστής συνιστά να το αλλάζετε μεριά, τότε προχωρήστε άφοβα.

 

Όταν γυρίζουμε τα στρώματα και από τις δύο πλευρές, φθείρονται εξίσου και από τις δύο πλευρές. Επιπρόσθετα μπορείτε να κοιμάστε στη λιγότερο φθαρμένη πλευρά. Όπως θα διαπιστώσετε με αυτή την τεχνική θα κοιμάστε καλύτερα.

 

Προτού επιχειρήσετε να αναποδογυρίσετε το στρώμα σας, ελέγξτε, αν αυτό γίνεται με το δικό σας στρώμα. Ίσως δεν έχει μαλακό προστατευτικό από τη δεύτερη μεριά, οπότε δεν μπορείτε να κοιμηθείτε εκεί. Αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να γυρίζετε την πάνω μεριά κάτω και το αντίστροφο, ώστε και ξεκούραστο ύπνο να έχετε και να φθείρεται το στρώμα εξίσου.

 

  1. Ειδικά ανωστρώματα για δροσερή αίσθηση

Τα ειδικά ανωστρώματα από αφρώδες υλικό αποδίδουν μια πιο δροσερή αίσθηση, ανακουφίζουν από την πίεση που ασκείται σε διάφορα σημεία του σώματος και παρέχουν έξτρα υποστήριξη, όταν τα στρώματα δεν είναι στα καλύτερά τους.

 

Ένα ακόμη από τα πλεονεκτήματά τους είναι, ότι μεταφέρονται εύκολα. Αυτό σημαίνει, ότι μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για camping ή στο εξοχικό σας. Κατασκευάζονται από διάφορα υλικά και η σκληρότητά τους ποικίλει, ώστε να καλύπτει τις ανάγκες όλων. Τέλος υπάρχουν κι εκείνα, που διαθέτουν ειδικό ψυκτικό gel για να παραμένουν δροσερά.

 

  1. Κρεβάτια με ανατομικό τελάρο

Η αλήθεια είναι ότι όλη η έρευνα για ανατομικά προϊόντα περιστρέφονται γύρω από τα στρώματα. Παρόλα αυτά και τα κρεβάτια που έχουν ανατομικό τελάρο προσφέρουν μια επιπρόσθετη υποστήριξη σε αυτόν, που τα χρησιμοποιεί.

 

Ένα ανατομικό τελάρο στο κρεβάτι σας προσφέρει μια επίπεδη και εξίσου ομαλή επιφάνεια για να αφήσετε το στρώμα σας επάνω. Αυτό με τη σειρά του μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα του ύπνου σας. Επίσης παρέχουν παραπάνω στήριξη στο στρώμα αποτρέποντας το ενδεχόμενο σακούλιασμα του στρώματος, που δημιουργεί βαθουλώματα τα οποία χαλάνε την ποιότητα του ύπνου μας.

 

Τέλος το ανατομικό τελάρο συνεισφέρει στον εξαερισμό του στρώματος. Έτσι αποτρέπεται ο σχηματισμός μούχλας, η συγκέντρωση ακάρεων και σκόνης, ενώ το στρώμα σας παραμένει φρέσκο και καθαρό.

 

Image by Freepik

- Advertisement -

Ακολουθήστε το seleo.gr στο Facebook και στο Twitter

 

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.

Χορηγός Επικοινωνίας



 

Διαβάστε Ακόμα