Χιλιάδες έφηβες κάνουν πλαστικές για να είναι... όμορφες στα social media

Χιλιάδες έφηβες κάνουν πλαστικές για να είναι... όμορφες στα social media

Χιλιάδες έφηβες ηλικίας έως και 13 ετών στη Μεγάλη Βρετανία στρέφονται στην αισθητική χειρουργική λόγω των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, όπως αποκάλυψε μια μελέτη.

Χιλιάδες έφηβες ηλικίας έως και 13 ετών στρέφονται στην αισθητική χειρουργική λόγω των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης.

Σύμφωνα με μελέτη, περίπου το 6% των κοριτσιών στη Μεγάλη Βρετανία, ηλικίας 13 έως 16 ετών - που αντιστοιχούν σε περισσότερα από 100.000 - δήλωσε ότι είχε υποβληθεί σε αισθητική χειρουργική για να βελτιώσει την εμφάνισή του.

Ένα στα έξι (15%) κορίτσια - που ισοδυναμούν με περισσότερα από 350.000 - δήλωσαν επίσης ότι είχαν πάρει αντικαταθλιπτικά για να αντιμετωπίσουν το άγχος και το στρες, σύμφωνα με τη δημοσκόπηση της Survation for You Inside Out (UIO), η οποία ξεκινά μια εθνική εκστρατεία στη Βρετανία με τίτλο «Βοηθήστε τους εφήβους να αντισταθούν στις πιέσεις».

Ένα στα έξι (16%) κορίτσια είπε ότι είχαν μοιραστεί προσωπικό υλικό με σεξουαλικό περιεχόμενο online. Τέσσερις στις πέντε ωστόσο, δηλώνουν ότι το είχαν μετανιώσει, σύμφωνα με τη δημοσκόπηση που πήρε δείγμα από 1.250 έφηβες ηλικίας 13 έως 16 ετών και 1.250 γυναίκες από τη γενιά των μητέρων τους.

Περισσότερες από τέσσερις στις 10 (42%) έφηβες ηλικίας 13 έως 16 ετών παραδέχτηκαν ότι είχαν χάσει τις πραγματικές εμπειρίες της ηλικίας τους λόγω του χρόνου που αφιέρωσαν στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης. 

Ο Ash Mosahebi, καθηγητής πλαστικής χειρουργικής του UCL και επίτιμος γραμματέας του συνδέσμου πλαστικών χειρουργών στη BAAPS, δήλωσε ότι ανησυχεί πολύ για τα κορίτσια κάτω των 18 ετών που είχαν κάνει επεμβάσεις χωρίς ιατρική αιτιολόγηση και πριν ήταν αρκετά ώριμα για να πάρουν μια τόσο σημαντική απόφαση.

Ο Δρ Jon Goldin, αντιπρόεδρος του Royal College of Psychiatrists, δήλωσε: «Πρέπει να αναγνωρίσουμε τον αντίκτυπο που έχουν τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης στις ζωές των κοριτσιών ηλικίας 13-16 ετών και την πίεση που τους θέτουν για να έχουν ένα «ιδανικό» σώμα και να συμμορφώνονται με τις αντιληπτές εικόνες της ομορφιάς. Αυτό ισχύει ακόμα περισσότερο καθώς δεν έχουν ακόμη φθάσει στην ενηλικίωση».

«Χρειαζόμαστε περισσότερη έρευνα για να φωτίσουμε τα οφέλη και τις ζημιές του διαδικτύου και των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης. Το Κολλέγιο πιστεύει ότι οι εταιρείες κοινωνικών μέσων ενημέρωσης πρέπει να επενδύσουν μερικά από τα κέρδη τους για να χρηματοδοτήσουν αυτό το έργο» είπε.

πηγή reader.gr

Η Ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies προκειμένου να μπορούμε να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.