Πέντε συμβουλές για να απαλλαγείτε γρήγορα από τα κιλά που σας ταλαιπωρούν

Πέντε συμβουλές για να απαλλαγείτε γρήγορα από τα κιλά που σας ταλαιπωρούν

Το ανθρώπινο σώμα είναι μια εξαιρετικά ευπροσάρμοστη μηχανή.

Ακόμα και αν το παραμελήσατε για καιρό και έχουν προστεθεί σε αυτό περιττά κιλά. Ευτυχώς μπορείτε να απαλλαγείτε από αυτά πολύ πιο γρήγορα από όσο νομίζετε. Ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές που είναι εύκολο να εφαρμοστούν, και θα εντυπωσιαστείτε με τη σύντομη πρόοδό σας.

  • Αεροβική άσκηση. Αν ξεκινάτε τώρα να ασχολείσαι με τη γυμναστική και θέλετε να χάσετε λίπος, πρέπει να βάλετε αερόβιο στην προπόνησή σας, ιδανικά μετά από προπόνηση με βάρη και σε μέτρια ένταση (το πολύ στο 75% της μέγιστης καρδιακής σας συχνότητας) για περισσότερα από 20 λεπτά.
  • Μην παίρνετε της μετρητής τη ζυγαριά. Το γεγονός ότι μπορείτε να κερδίσετε σε μυς και να χάσετε σε λίπος είναι ένας από τους βασικούς λόγους που δεν πρέπει να τη συμβουλεύεστε. Μπορεί από τη σκληρή γυμναστική και τη σωστή διατροφή να έχετε κερδίσει 3 κιλά σε μυς και να χάσατε 3 κιλά λίπος, η ζυγαριά σας όμως θα λέει ότι ζυγίζετε πάλι το ίδιο.
  • Η γνωστή σε όλους ΗΙΙΤ, με την υψηλής έντασης διαλλειματικού τύπου αερόβια άσκηση μπορείτε μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα να «κάψετε» πολλές θερμίδες, τόσες όσες θα «καίγατε» εάν κάνατε 60-90 λεπτά συνεχόμενη αερόβια άσκηση μέτριας έντασης.
  • Ισορροπημένη διατροφή και άσκηση. Μια διατροφή στα μεσογειακά πρότυπα σημαίνει 60% υδατάνθρακα, περίπου 15-20% πρωτεΐνη και περίπου 20% λιπαρά. Μην «κόψετε» περισσότερες από 500 -700 θερμίδες από αυτές που σας αναλογούν ανά ημέρα, αν το κάνετε θα αυξήσετε την καταστροφή των μυών σας. Μη ξεχνάτε ότι όσο τέλεια και αν είναι η διατροφή σας εάν δεν γίνεται σωστή προπόνηση θα υπάρχουν μειωμένα αποτελέσματα.
  • Μειώστε σταδιακά την πρόσληψη θερμίδων. Αν ο σκοπός σας είναι να χάσετε λίπος, μην κάνετε μεγάλες περικοπές θερμίδων, αν γίνει αυτό θα θέσει το σώμα σας σε λειτουργία πείνας, ελαττώνοντας το μεταβολισμό σας κάνοντας έτσι πιο δύσκολο το κάψιμο λίπους. Για να αποφύγετε κάτι τέτοιο και να επιτρέψετε στο σώμα σας να κάψει το λίπος στο βέλτιστο ρυθμό, κάντε μικρότερες περικοπές θερμίδων κάθε μία ή δύο εβδομάδες.
  • Τρώτε έξι μικρότερα γεύματα μέσα στη μέρα. Αυτό αποτρέπει τον οργανισμό σας να πέσει σε λειτουργία πείνας, κάτι το οποίο μπορεί να συμβεί όταν μεσολαβεί πολύς χρόνος μεταξύ των γευμάτων, επίσης θα παρέχετε στο σώμα σας τα θρεπτικά συστατικά που απαιτούνται για να χτίσετε μυς και να κάψετε λίπος.

 

πηγη topontiki.gr