Τα καλύτερα τρόφιμα για να ξεφουσκώσετε

Τα καλύτερα τρόφιμα για να ξεφουσκώσετε

Oταν προσπαθείτε να ξεφουσκώσετε, εκτός από την κατανάλωση αρκετού νερού,

φρούτων, λαχανικών και υγιεινών λιπών και την αποφυγή της ζάχαρης και του αλκοόλ, υπάρχουν και κάποια άλλα τρόφιμα που μπορεί να σας βοηθήσουν στο να φύγει το πρήξιμο.  

Αγγούρια

Χάρη στην υψηλή περιεκτικότητα σε νερό 96%, τα αγγούρια μπορούν να βοηθήσουν στην αποτροπή της πρησμένης κοιλιάς. Αυτό το τραγανό λαχανικό είναι επίσης εξαιρετικά εύκολο στο να το καταναλώσετε αφού μπορείτε να το φάτε σε σαλάτα, με το γιαούρτι, ή σε φέτες με σπιτικό χούμους.

Φακές

Οι φακές όπως και τα ρεβίθια, τα  φασόλια και τα μπιζέλια  είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, οι οποίες αυξάνουν την κορεσμό. Είναι επίσης μια καλή πηγή σιδήρου. Αυτό είναι σημαντικό επειδή οι μελέτες έχουν δείξει ότι η ανεπάρκεια του σιδήρου μπορεί να επιβραδύνει το μεταβολισμό σας. Προσθέστε τις φακές σε σαλάτες ή στο ρύζι.

Μπανάνες

Θέλετε ένα απογευματινό σνακ; Μια μπανάνα μπορεί να είναι μια πολύ καλή επλογή. Εκτός από το κάλιο, οι μπανάνες περιέχουν ανθεκτικό άμυλο, το οποίο σώμα σας χωνεύει αργά, και σας κρατά χορτάτους για μεγάλο  χρονικό διάστημα. Οι μπανάνες μπορούν επίσης  να βοηθήσουν στην αποτροπή της κατακράτησης νερού στο σώμα μας, ρυθμίζοντας τα επίπεδα νατρίου και μειώνοντας το φούσκωμα. 

Μάραθο

Αυτό το βότανο προσφέρει μερικά σημαντικά οφέλη. Για αιώνες, το μάραθο έχει χρησιμοποιηθεί για να βελτιώσει την πέψη, να ανακουφίσει τους σπασμούς του γαστρεντερικού σωλήνα και να μειώσει το φούσκωμα.

Παπάγια

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να αγαπάτε αυτό το έντονα χρωματισμένο τροπικό φρούτο, το οποίο είναι μια πλούσια πηγή βιταμινών Α, C, Ε και φυλλικού οξέος. Η παπάγια περιέχει επίσης ένα ένζυμο που ονομάζεται παπαΐνη , το οποίο βοηθά το γαστρεντερικό σας σύστημα να αφομοιώσει τα τρόφιμα. 

Σπαράγγια

Γνωρίζετε ήδη ότι τα σπαράγγια είναι πλούσια σε  αντιοξειδωτικά και μπορεί ακόμη και να λειτουργούν ως αφροδισιακά . Αλλά γνωρίζετε πως μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά; Αυτό το λαχανικό είναι μια καλή πηγή τόσο διαλυτών όσο και αδιάλυτων ινών, τις οποίες το σώμα σας χωνεύει αργά-αυξάνοντας τον κορεσμό για  μεγαλύτερο χρονικό διάστημα μεταξύ των γευμάτων. 

Γιαούρτι

Το γιαούρτι περιέχει ωφέλιμα προβιοτικά , τα οποία βοηθούν στην ισορροπία της μικροχλωρίδας και εμποδίζουν το φούσκωμα. Η κατανάλωση γιαούρτι μπορεί επίσης να αυξήσει το αίσθημα πληρότητας, χάρη στα 17 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά μερίδα. 

Αβοκάντο

Το αβοκάντο περιέχει 2 γραμμάρια φυτικών ινών και 4 γραμμάρια υγιούς μονοακόρεστου λίπους, το οποίο μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του βάρους. Σε μια μελέτη, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι άνθρωποι που έτρωγαν τακτικά αβοκάντο είχαν μικρότερες περιφέρειες μέσης από εκείνους που δεν έτρωγαν. 

πηγή jenny.gr

Η Ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies προκειμένου να μπορούμε να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.